"ARTIK TELGRAFIN TELLERİNE KUŞLAR KONMUYOR- PTT ve Türk Telekom Anıları" isimli kitabımızı NASIL TEMİN EDEBİLİRSİNİZ?
 
EN BÜYÜK REKLAM VEREN:TTEN BÜYÜK REKLAM VEREN:TT

Tarih: 2010-04-22

EN BÜYÜK REKLAM VEREN:TÜRK TELEKOM. MTM(Medya Takip Merkezi)’nin 12 TV kanalını kapsayan reklam ölçüm raporuna göre, 2010 yılının ilk çeyreğinde televizyonlarda; reklam spotlarıyla en sık boy gösteren marka, Vodafone olurken, Şirket (Grup) bazında en büyük reklam veren Türk Telekomünikasyon A.Ş oldu. Spot sayısı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre %173 gibi önemli bir artış gösteren Vodafone 2010 yılının ilk 3 ayında toplam 15 bin 285 reklam spotuyla tüketiciye seslenirken, ekranlarda yer bulduğu süre ise 101 saat oldu. Spot adedine göre Türkiye’nin en çok reklamveren birinci markası olan Vodafone, toplam reklam süresinde ise ikinci sıraya yerleşti. Yılın ilk çeyreğinde TV mecrasına, spot adedine göre en çok reklam veren ikinci marka olan Turkcell, spot süresi toplamında ise Vodafone’u açık arayla geride bırakarak ilk sıraya yerleşti. Türkcell Üç aylık süreçte 149 saate yakın reklam verdi. Türk Telekomünikasyon A.Ş, Türk Telekom için 12.733, TTnet için 12.256 Avea için 8.498 adet olmak üzere toplam 33487 reklam spotu yayınlattı. Bu üç markanın reklam süresi ise 278 saat oldu. Bu rakamlar, Türk Telekom’un tartışmasız Türkiye’nin en büyük reklam vereni olduğunu göstermektedir. 2010 YILININ İLK ÜÇ AYININ EN ÇOK REKLAM VEREN MARKALARI No Marka Spot Adedi Değişim Yüzdesi 1 Vodafone…………15.285……………….173 2 Turkcell……………13.759………..………128 3 Türk Telekom… 12.733……...………….37 4 TTnet………………12.256……………...143 5 Calgon……………10.912……...………....75 6 Erpen………………10.775……………2.996 7 UFO……………….. 10.168………….…..-17 8 Avea………………….8.498……..………102 9 Kosla…………………8.112…….……….78 10 Knorr…………………8.038……………..35 Kaynak: MTM Medya Takip Merkezi GÜNÜMÜZDE MEDYA’NIN EN ÖNEMLİ (GÖRSEL MEDYANIN TEK) GELİR KAYNAĞI REKLAM’DIR. DOLAYISIYLA REKLAM VERENLERİN MEDYAYI ETKİLEME GÜCÜ ÇOK YÜKSEKTİR. BU RAKAMLAR; TÜRK TELEKOMUN YANLIŞLARININ, HATALARININ, TÜRK TELEKOMDAN AYRILAN PERSONELİN SORUNLARININ , ÖZELLEŞTİRMENİN EKSİKLİKLERİNİN, NEDEN MEDYADA YER ALMADIĞINI AÇIKLAMAYA YETER SANIRIZ.
Bu Haber 1622 defa okunmuştur.
TÜRK TELEKOM NEDEN ZARAR ETTİ?
TÜRK TELEKOM VE PTT GÜÇ BİRLİĞİ
TÜRK(?) TELEKOM´DAN İLGİNÇ AFİŞL
BANKALARDAN SAUDİ TELEKOM´A RET.
TTNET HAKKINDA SORUŞTURMA
TÜRK TELEKOM’DA ÜST DÜZEY ATAMAL
CEP TELEFONUNDA NEDEN AVEA YAZMI
AVEA´YA 184 MİLYON LİRALIK
TÜRK TELEKOM ÜST YÖNETİMİ
T.T.´DA GENEL MÜDÜR YARDIMCILIĞI
TÜRK TELEKOMUN MEVCUT YÖNETİCİLE
T.TELEKOMDA YÖNETİM DEĞİŞİKLİĞİ
OJER BORSADAKİ TELEKOM HİSSELERİ
TT GENEL MÜDÜR YARDIMCI İSTİFA E
TÜRK TELEKOM’DA FET֒DEN GÖZALTI
EMO; OGER´İN HİSSE REHİN İŞLEMİ
TELEKOM´DAN FUTBOL FEDERAS
AVEA 90 MİLYON AVRO KREDİ ALDI
TELEKOMDA AKDI FESH|
OGER TELEKOM’UN BORCU T.T.’U ETK
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!