Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/ayarlar.php on line 7

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/ayarlar.php on line 24

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/haberdetayi.php on line 24

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/haberdetayi.php on line 27
EN BÃœYÃœK REKLAM VEREN:TT | Telekomcular DerneÄŸi
 
 
EN BÃœYÃœK REKLAM VEREN:TTEN BÃœYÃœK REKLAM VEREN:TT

Tarih: 2010-04-22

EN BÃœYÃœK REKLAM VEREN:TÃœRK TELEKOM. MTM(Medya Takip Merkezi)’nin 12 TV kanalını kapsayan reklam ölçüm raporuna göre, 2010 yılının ilk çeyreÄŸinde televizyonlarda; reklam spotlarıyla en sık boy gösteren marka, Vodafone olurken, Åžirket (Grup) bazında en büyük reklam veren Türk Telekomünikasyon A.Åž oldu. Spot sayısı geçtiÄŸimiz yılın aynı dönemine göre %173 gibi önemli bir artış gösteren Vodafone 2010 yılının ilk 3 ayında toplam 15 bin 285 reklam spotuyla tüketiciye seslenirken, ekranlarda yer bulduÄŸu süre ise 101 saat oldu. Spot adedine göre Türkiye’nin en çok reklamveren birinci markası olan Vodafone, toplam reklam süresinde ise ikinci sıraya yerleÅŸti. Yılın ilk çeyreÄŸinde TV mecrasına, spot adedine göre en çok reklam veren ikinci marka olan Turkcell, spot süresi toplamında ise Vodafone’u açık arayla geride bırakarak ilk sıraya yerleÅŸti. Türkcell Üç aylık süreçte 149 saate yakın reklam verdi. Türk Telekomünikasyon A.Åž, Türk Telekom için 12.733, TTnet için 12.256 Avea için 8.498 adet olmak üzere toplam 33487 reklam spotu yayınlattı. Bu üç markanın reklam süresi ise 278 saat oldu. Bu rakamlar, Türk Telekom’un tartışmasız Türkiye’nin en büyük reklam vereni olduÄŸunu göstermektedir. 2010 YILININ Ä°LK ÜÇ AYININ EN ÇOK REKLAM VEREN MARKALARI No Marka Spot Adedi DeÄŸiÅŸim Yüzdesi 1 Vodafone…………15.285……………….173 2 Turkcell……………13.759………..………128 3 Türk Telekom… 12.733……...………….37 4 TTnet………………12.256……………...143 5 Calgon……………10.912……...………....75 6 Erpen………………10.775……………2.996 7 UFO……………….. 10.168………….…..-17 8 Avea………………….8.498……..………102 9 Kosla…………………8.112…….……….78 10 Knorr…………………8.038……………..35 Kaynak: MTM Medya Takip Merkezi GÃœNÃœMÃœZDE MEDYA’NIN EN ÖNEMLÄ° (GÖRSEL MEDYANIN TEK) GELÄ°R KAYNAÄžI REKLAM’DIR. DOLAYISIYLA REKLAM VERENLERÄ°N MEDYAYI ETKÄ°LEME GÃœCÃœ ÇOK YÃœKSEKTÄ°R. BU RAKAMLAR; TÃœRK TELEKOMUN YANLIÅžLARININ, HATALARININ, TÃœRK TELEKOMDAN AYRILAN PERSONELÄ°N SORUNLARININ , ÖZELLEÅžTÄ°RMENÄ°N EKSÄ°KLÄ°KLERÄ°NÄ°N, NEDEN MEDYADA YER ALMADIÄžINI AÇIKLAMAYA YETER SANIRIZ.
Bu Haber 2649 defa okunmuÅŸtur.
TÃœRK TELEKOM´UN PÄ°LOT GÄ°RÄ°Å
MÄ°MARSÄ°NAN OSB Ä°LE TELEKOM PR
TÃœRK TELEKOM TELEKOMÃœNÄ°KASYON
TÜRK TELEKOM´DA ÇOK ÖNEMLİ
YÄ°NE TÃœRK TELEKOM-YÄ°NE SORU Ã
TELEKOM YÖNETİMİNE ŞAŞIRTAN
ABDULLAH TİVNİKLİ ÖLDÜ
TELEKOM´UN PARALARI NEREYE
TELEKOM ARAŞTIRMA ÖNERGESİ R
TELEKOM VE OGER TBMM GÃœNDEMÄ°ND
CHP SUÇ DUYURUSUNDA BULUNUYOR
VURGUNUN HESABI SORULACAK MI?
YILMAZ ÖZDÄ°L´DEN Ä°BRETL
CUMHURÄ°YET TARÄ°HÄ°NÄ°N EN BÃœY
ÖZELLEŞTİRME DEĞİL TALAN
TÃœRK TELEKOM ARTIK BANKALARIN
DÖVİZDEKİ ARTIŞ TELEKOM´U N
TÜRK TELEKOMA 12 ÖDÜL
GÖZ GÖRE GÖRE TELEKOM VURGUNU
TÜRK TELEKOM’UN BORCU İÇİN
BU KATEGORÄ°DEKÄ° DÄ°ÄžER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!