"ARTIK TELGRAFIN TELLERİNE KUŞLAR KONMUYOR- PTT ve Türk Telekom Anıları" isimli kitabımızı NASIL TEMİN EDEBİLİRSİNİZ?
 
TÜRK TELEKOM  VE MEDYATÜRK TELEKOM VE MEDYA

Tarih: 2010-06-10

TÜRK TELEKOM VE MEDYA Medya’nın Türk Telekom’a yaklaşımını, Özelleştirmeden önce ve Özelleştirmeden sonra diye ikiye ayırmak mümkün. Özelleşmeden önce, Türk Telekom ‘un en ufak hatasını manşete taşıyan, yarım saatlik arızalar üzerine köşe yazıları döşenen, hatalarda pireyi deve yapan ve başarıları yapılan iyi şeyleri görmezden gelen bir medya yaklaşımı vardı… Türk Telekom özelleştikten sonra, medyanın Türk Telekom’a yaklaşımı da değişti… Günlerce süren arızalar bile haber yapılmıyor. Tarifelerdeki ayak oyunlarından bahsedilmiyor. Tüketici Derneklerinin feryatlarına kulak tıkanıyor. Her gün yazılı medya ile internet medyasını tarıyoruz. Reklamlarla beslenmeyen küçük siteler , tüketici siteleri ve bağımsız portallar dışında Türk Telekom aleyhine bir habet veya yoruma rastlamak mümkün değil… Türk Telekom’un geçtik eleştirilmesini, haberlerdeki, övücü abartılı dile ne demeli… Tüm Haberlerde, Türk Telekom’un basın açıklamaları hiçbir cümlesine yorum katmaksızın olduğu gibi veriliyor… Bakın Türk Telekom haberlerine büyük çoğunluğu şu cümlelerle başlıyor. “Türkiye'nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom'un” . Türk Telekom’un basın açıklamalarının birinci cümlesinde yer alan, abartılı, övünme kokan bir cümleyi basın kuruluşları neden olduğu gibi alır anlamak mümkün değil. Türk Telekom’un kendini tanımlamasına katılmak zorunda değilsiniz ki… Ya manşetler: Yeni Şafak 10.06.2010 günü Türk Telekom’un İnvitel’i alma çabalarını, “Türk Telekom Viyana Kapılarında” diye duyuruyor… Oldu olacak Paul Doany’ye de Merzifonlu Kara Mustafa Paşa deseydi… Aynı konuyu bir başka gazete Türk Telekom’un Avrupa Zaferi olarak veriyor. Yüzlerce benzer örnek göstermek mümkün… Aslında olayın özelleştirmeyle falan ilgisi yok… Olayı özelleştirmeden önce özelleştirmeden sonra diye de açıklamak da çok doğru değil… Medyanın yaklaşımını “reklamlardan önce, reklamlardan sonra” diye tanımlamak daha doğru… Türk Telekom yoğun bir şekilde reklam vermeye özelleştirmeden sonra başladı. Reklam vermeye başlamasıyla birlikte bıçak gibi kesildi... Türk Telekom'un ilk reklam uygulamasını yaptığı, 2002/Ekim-2003/Mart döneminde de medyada (Reklam alan yayın kuruluşlarında) Türk Telekom aleyhindeki haberler yayınlanmamış, buna karşılık reklam verilmeyen yayın kuruluşlarının insafsız saldırılarına maruz kalmıştı… Şu anda, Türk Telekom Türkiye’nin en büyük reklam vereni… Aleyhinde haber çıkar mı?
Bu Haber 1499 defa okunmuştur.
TÜRK TELEKOM NEDEN ZARAR ETTİ?
TÜRK TELEKOM VE PTT GÜÇ BİRLİĞİ
TÜRK(?) TELEKOM´DAN İLGİNÇ AFİŞL
BANKALARDAN SAUDİ TELEKOM´A RET.
TTNET HAKKINDA SORUŞTURMA
TÜRK TELEKOM’DA ÜST DÜZEY ATAMAL
CEP TELEFONUNDA NEDEN AVEA YAZMI
AVEA´YA 184 MİLYON LİRALIK
TÜRK TELEKOM ÜST YÖNETİMİ
T.T.´DA GENEL MÜDÜR YARDIMCILIĞI
TÜRK TELEKOMUN MEVCUT YÖNETİCİLE
T.TELEKOMDA YÖNETİM DEĞİŞİKLİĞİ
OJER BORSADAKİ TELEKOM HİSSELERİ
TT GENEL MÜDÜR YARDIMCI İSTİFA E
TÜRK TELEKOM’DA FET֒DEN GÖZALTI
EMO; OGER´İN HİSSE REHİN İŞLEMİ
TELEKOM´DAN FUTBOL FEDERAS
AVEA 90 MİLYON AVRO KREDİ ALDI
TELEKOMDA AKDI FESH|
OGER TELEKOM’UN BORCU T.T.’U ETK
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!