Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
PTT-TELEKOM İŞBİRLİĞİ PTT-TELEKOM İŞBİRLİĞİ

Tarih: 2010-06-11

PTT’NİN HYBRİD MAİL MERKEZİ HİZMETE AÇILDI PTT’nin yeni hizmeti 'Hybrid Mail' sistemi hizmete açıldı.. PTT Avrupa Yakası Kargo İşletme Merkezi’nde düzenlenen törende konuşan Yıldırım, 170 yıllık tarihi olan PTT’nin ülkenin yüz akı bir kuruluş olduğunu söyledi. PTT’nin kuruluşundan bu yana Türk insanının özlemini ve kederini taşıdığını, sevincine ve üzüntüsüne ortak olduğunu anlatan Yıldırım, geçmişte sadece mektup sözcüğünü çağrıştıran PTT’nin günümüzde mektubun yanı sıra kargo ve bankacılık hizmetleri vererek günlük hayatı kolaylaştırdığını kaydetti. Türk Telekom ile yollarını ayırdıktan sonra PTT’nin ayakta kalabilmesi için hizmet alanlarını artırmaya yönelik olarak 2004 yılında değişim ve dönüşüm projesi başlattıklarını ifade eden Yıldırım, PTT Bank hizmeti ile PTT’nin sesinin daha sık duyulur hale geldiğini söyledi. Geçmişte vatandaşların PTT’de bir ayda 2 milyon işlem yaptırırken, bugün bu sayının 27 milyona ulaştığını vurgulayan Yıldırım, şunları kaydetti: 'Bu da vatandaşın PTT’ye olan ilgisini gösteriyor. PTT bütün rekabet ortamına rağmen 30’dan fazla işlemi yapar hale geldi. Bin civarında bankanın olmadığı yerde artık PTT var. Bu gelişme, kamu kuruluşlarının eğer istenirse neye muktedir olduğunu gösteren en açık örnektir. PTT bir başarı efsanesidir. Bunu genel müdüründen dağıtıcısına kadar 30 bin kişilik PTT ailesi sağladı. Zarar noktasına gelmiş bir kuruluşken, değişim anlayışıyla yarım milyon TL’ye yakın kar eden, 4 bine yakın iş yerinde online hizmet verebilen ve mekanlarını da kamunun en prestijli yerleri haline getiren bir PTT var.' -'TÜRKÇE İSİM BULUN'- PTT’nin 'Hybrid Mail (karma posta)' adıyla yeni bir hizmete başladığını bildiren Yıldırım, yetkililerden buna yeni bir isim bulmalarını isteyerek, 'Bunu anlayan var mı? Bunun Türkçesi neyse onu bulacaksınız. Benim vatandaşım böyle anlaşılmaz, fiyakalı laflara karnı tok. Alacağı hizmete bakar' diye konuştu. Bu yeni hizmetin, kişileri kendi mektuplarını gönderme özgürlüğünden mahrum hale getirdiğini anlatan Yıldırım, 'Mektubun içinde ne var ne yok? Hangi renkte basılacak? Tüm bunlarda size destek veren PTT var. Bu hizmetleri verecek 5 tane merkez var. Buralara internet marifeti ile bu bilgiler ulaştırılıyor, basılıp en yakın noktada teslimat yapılıyor' dedi. Yıldırım, bütün bu kademeleri müşterilerin takip olanağı bulunduğunu belirterek, yeni hizmetin vatandaşın hayatını kolaylaştıracağını söyledi. Bu hizmetin aslında kamu-özel sektör ortaklığı projesi olduğunu vurgulayan Yıldırım, 'Burada PTT, müşteri odaklı çağdaş hizmet anlayışını kamu-özel sektör birlikteliğiyle geliştirmek istiyor' diye konuştu. Türk Telekom’un da bu hizmetin ilk müşterisi olduğunu kaydeden Yıldırım, sözlerine 'Eli mahkum. Türk Telekom ve PTT 1,5 asırdır yol arkadaşı. Her ne kadar ayrılsalar da daha birçok ortak kültürleri, altyapıları, birlikte kullandıkları tesisler var. ’Ayrılsak da beraberiz şarkısını söyleyerek Telekom ile birlikte vatandaşa hizmet vermeye devam edecekler' diye devam etti. PTT’nin hizmetlerini artırarak sürdüreceğini ifade eden Yıldırım, sağlanan başarının bölge ülkelerinin posta idareleri tarafından da ilgiyle takip edildiğini kaydetti. -DİĞER KONUŞMALAR- PTT Genel Osman Tural da Türkiye’de bir ilk daha gerçekleştirdiklerini belirterek 'PTT Genel Müdürlüğü olarak posta, bankacılık ve lojistik alanında bir yandan mevcut hizmetlerimizin kalitesini artırırken bir yandan da müşteri beklenti ve ihtiyaçları doğrultusunda hizmet portföyümüze yeni yeni hizmetler eklemenin azim ve gayreti içerisindeyiz' dedi. Bugün hizmete giren 'Hybrid Mail'in gelişmiş ülke posta idareleri tarafından kullanılmakta olan bir sistem olduğunu vurgulayan Tural, PTT’nin patronunun ondan hizmet alan müşteriler olduğunu söyledi. Bundan böyle toplu gönderileri olan müşterilerin gönderilerinin basılmasını, zarflanması, adreslenmesi ve teslimi hizmetlerini PTT ile yaptırabileceklerini kaydeden Tural, 'Herkese vakit ve nakit kazandıracak bir sistemi müşterilerimizin hizmetine sunuyoruz' diye konuştu. Türk Telekom Uluslararası ve Toptan Satış Başkanı Mehmet Toros da PTT ile böylesi büyük bir projeye imza atmaktan büyük mutluluk duyduklarını dile getirdi. Toros, bundan böyle Türk Telekom basılı faturalarının 'Hybrid Mail' ile tüm abonelere gönderilmeye başlanacağını belirterek, hem mali, hem verimlilik avantajları açısından bu sistemi tercih ettiklerini söyledi. 'Hybrid Mail' projesinin sistem entegratörlüğünü yürüten Datateknik’in Genel Müdürü Cahide Akkuzu da sistemin maliyetlerin düşürülmesi, teslimat süresini kısalması ve kurumların pazarlama gücünü artırması bakımından avantajlar sağladığını belirtti. Yapılan konuşmalardan sonra Ulaştırma Bakanı Yıldırım, İstanbul, İzmir, Ankara, Mersin ve Erzurum’daki 'Hybrid Mail' merkezilerinin toplu açılışını gerçekleştirdi. TELEKOMCULAR DERNEĞİNİN NOTU Sayın Bakan; 'Eli mahkum. Türk Telekom ve PTT 1,5 asırdır yol arkadaşı. Her ne kadar ayrılsalar da daha birçok ortak kültürleri, altyapıları, birlikte kullandıkları tesisler var. Ayrılsak da beraberiz şarkısını söyleyerek Telekom ile birlikte vatandaşa hizmet vermeye devam edecekler' Demiş. Biz de aynı temenniye katılıyoruz. Ama PTT’de de, Türk Telekom’da da ortak kültürden haberdar olan kaç yöneticiniz var? PTT 2000’den, Türk Telekom da 2003’den sonra PTT/Türk Telekom kültürünü tanımayan yöneticilerce yönetilmeye başladı. Özelleşmeden sonra Türk Telekom’da PTT/Türk Telekom ortak kültüründen gelen üst yönetici neredeyse hiç kalmadı… Nerde kaldı ortak kültür. Türk Telekom yöneticileri arasında anket yapsanız; Manastırlı Hamdi’yi, İhsan PERE’yi, Servet BİLGİ’yi tanıyan , X-Bar Santralın nasıl bir şey olduğunu bilen/duyan bilen kaç Türk Telekom üst yöneticisi çıkar… Türk Telekom fatura bilgilerinin on line olarak, PTT’nin fatura basım merkezine gitmesi, fatura basım, zarflama ve dağıtım hizmetlerinin PTT tarafından yapılmasını sağlayan bu işlemin bir kamu kuruluşu olan PTT tarafından yapılması bizce olumlu bir işlem… Ancak anlamadığımız bazı şeyler var; Her konuda Özelleştirmeyi savunan bir anlayış, bu işi neden kamulaştırır? Ve bir özel sektör kuruluşu, kendine ait sorunsuz çalışan 4 Faturalama merkezini neden kapatır. Ve bu hizmeti bir kamu kuruluşundan alır? Zaten biz özelleştirmeyi de siyaseti de hiç anlayamadık…
Bu Haber 2142 defa okunmuştur.
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
T.TELEKOM´DA BÜYÜK DEĞİŞİKLİK
TÜRK TELEKOMDA BÖLGE MÜDÜRLERİ D
GÜNEY 1 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE ALKIŞ
BÖYLE KAZIK YEMEDİK
TÜRK TELEKOM ... YİNE DE ZARARDA
TÜRK TELEKOM ZARARDA !
MUSTAFA ŞENLİ DİREKTÖRLÜĞE ATAND
YAKUP ÖZTUNÇ TT GENEL MD. YARD.
DARBE GÜNÜ TELEKOM BİNASININ İŞG
TÜRK TELEKOM´U AKİS DENETİ
T.TELEKOM´DAN BORÇ UZATIMI
TÜRK TELEKOM NEDEN ZARAR ETTİ?
TÜRK TELEKOM VE PTT GÜÇ BİRLİĞİ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!