Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
1200 KİŞİYE İSTİHDAM 1200 KİŞİYE İSTİHDAM

Tarih: 2010-07-03

TÜRK TELEKOM ERZİNCAN’DA 1200 KİŞİYE İSTİHDAM İMKANI YARATTI Size bugünkü gazete ve internet sitelerinde yer alan bir haberi naklediyoruz. Haberi okuduktan sonra, lütfen, derneğimizin habere ilişkin yorumunu da okuyun. Türk Telekom'un müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi şirketi AssisTT’in yeni çağrı merkezi kompleksi ve Türk Telekom Bilişim Merkezi Erzincan’da hizmete girdi. AssisTT’in Erzincan’daki yeni çağrı merkezi 1200 çalışan kapasitesi ile bölgenin istihdamına önemli bir katkı sağlayacak. Merkezde bugün 591 asistan, 18 kişilik eğitim ve yönetim kadrosu olmak üzere 609 kişi görev yapıyor. Yeni alımlarla birlikte bu rakamın Temmuz ayında 800’e ulaşması hedefleniyor. 7 bin metrekarelik bir bilişim üssü Türk Telekom Bilişim Merkezi içinde yer alan AssisTT çağrı merkezi kapladığı 6 bin 920 metrekarelik alanla adeta bölgenin bilişim üssünü oluşturuyor. İçinde açık ofis alanlarının, eğitim, toplantı ve konferans salonlarının da yer aldığı dev tesis, güçlü teknoloji altyapısı ile Gelen Çağrı, Dışarı Giden Çağrı, SMS, elektronik posta, faks, Videofon ve IVR olmak üzere yedi kanaldan hizmet verecek. AssisTT Erzincan’da Türk Telekom, TTNET, Ulaştırma Bakanlığı, THY, KOSGEB, 11818 ve Avea’ya hizmet sunacak. Kadın istihdamına önemli destek AssisTT’in Erzincan çağrı merkezi bölgenin istihdamına da önemli bir katkı sağlayacak. 839 oturma kapasiteli çağrı merkezinin, çalışanlarının yüzde 42’sini kadınlar oluşturuyor. Bu özelliği ile merkez, bölgede özellikle kadın istihdamının desteklenmesi açısından büyük önem taşıyor. Türk Telekom Bilişim Merkezi ve AssisTT çağrı merkezi Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Kadın ve Aileden Sorumlu Devlet Bakanı Selma Aliye Kavaf, Erzincan Valisi Abdülkadir Demir’in yanı sıra, Türk Telekom Genel Müdürü Dr. Paul Doany, Türk Telekom Regülasyon ve Destek Hizmetleri Başkanı Şükrü Kutlu, AssisTT Genel Müdürü Adil Zembat ve Türk Telekom yöneticilerinin katıldığı bir törenle açıldı. AssisTT'in üçüncü büyük çağrı merkezi Erzincan'da 2007 yılında kurulan ve yüzde 100 Türk Telekom iştiraki olan AssisTT, 2009 senesinde 2008 senesine göre istihdamda 68% arttırarak Türkiye’nin en hızlı büyüyen çağrı merkezi oldu ve yılda 95 milyonun üzerinde çağrı alıyor. İstanbul, Ankara, Erzincan ve Erzurum illerinde faaliyet gösteren AssisTT’in toplam 3 bin 800 çalışanı ve 2 bin 500 oturma kapasitesi bulunuyor. AssisTT bünyesinde İstanbul Bostancı’da 944, Küçükyalı’da 222, Etiler’de 34; Ankara’da 1.846, Erzurum’da 146 ve Erzincan’da 609 kişi çalışıyor. Erzincan, çalışan sayısı açısından Ankara ve İstanbul Bostancı’nın ardından AssisTT’in üçüncü büyük çağrı merkezi olma özelliği taşıyor. Türk Telekom, TTNET, Avea, Türk Hava Yolları, İstanbul Deniz Otobüsleri A.Ş., Ulaştırma Bakanlığı, Sağlık Bakanlığı, SEBİT, RTÜK, KOSGEB ve e-devlet AssisTT’in hizmet verdiği kuruluşlar arasında yer alıyor. TELEKOMCULAR DERNEĞİNİNİN NOTU: Çağrı Merkezlerinin ülkenin her yanına yayılması takdire değer bir uygulama. Ama neden Erzincan? Ulaştırma Bakanının memleketi olmasının bunda payı var mı? Erzincan’da diksiyonu çok düzgün, Türkçe’yi İstanbul ağzı ile hatasız konuşabilen 1200 yüksek tahsilli işsiz çıkar mı? Türk Telekom’un açıklaması göre yapıldığı anlaşılan haberde “839 oturma kapasiteli çağrı merkezinin, çalışanlarının yüzde 42’sini kadınlar oluşturuyor. Bu özelliği ile merkez, bölgede özellikle kadın istihdamının desteklenmesi açısından büyük önem taşıyor.” Cümlesi bize ilginç geldi. PTT/Türk Telekom Tarihini bilenler için, bu kadın istihdamı açısından geriye gidiş. 1915’de bile, İstanbul Telefon Şirketinin tüm şehirlerarası personeli bayandı. 1980’li, 1990’lı yıllarda PTT/Türk Telekom’daki Şehirlerarası Memurlarının, 118 çalışanlarının tamamı bayandı. Bu uygulama, kadın istihdamını desteklemek değil, kadın istihdamı konusunda geriye gidiştir. Çağrı merkezlerinde, nezaketleri, diksiyonları, ikna yetenekleri , Türkçe’ye hakimiyetleri kadınlara nazaran daha zayıf olan erkekler neden istihdam edilir? Biz bunu anlamakta güçlük çekiyoruz. Siz Çağrı Merkezinin %52’sini Erkek Personelden oluşturacaksınız, sonra da kadın istihdamını destekliyoruz diyeceksiniz. Bu anlaşılabilir mi? ASSİSTT sonuçta bir özel sektör kuruluşu, ama adına hizmet verdiği kuruluşların tamamına yakını Kamu Kuruluşu. Bu Kamu Kuruluşları bu hizmet alımlarını Kamu İhale Kurumu’nun hangi hükmüne göre yapıyorlar.Aynı sahada hizmet veren kuruluşlardan da teklif aldılar mı acaba?
Bu Haber 2305 defa okunmuştur.
TELEKOMUN BİNASI DA PARASI DA ÇÖ
TÜRK TELEKOM YİNE BORÇLANDI
ENİS ÖKSÜZ´ÜN TÜRK TELEKOM
TÜRK TELEKOM´UN ZEHİR ZIKKIM ÖYK
TÜRK TELEKOM YENİ ŞİRKET KURUYOR
BDDK; BANKALARA OTAŞ´I TAK
TELEKOM’UN YABANCI ORTAKLARI KAP
TELEKOM ÇALIŞANINI TANIMAYA MI B
BAKAN YANILTILDI MI
BAKANA SORULAMAYAN SORULAR
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
TELEKOM´DAN YÖNETİM DEĞİŞ
TÜRK TELEKOM İÇİN SÜRE İSTEDİLER
FET֒NÜN TÜRK TELEKOM DAVASINDA
TÜRK TELEKOM; GÖZ GÖRE GÖRE GELE
TÜRK TELEKOMDA KADER GÜNÜ
DEVLET TELEKOM’A EL KOYSUN İSTİY
BAŞBAKAN: TELEKOM´A MÜDAHALE EDE
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!