|
2010'UN EN DEÄžERLÄ° MARKASI Tarih: 2010-07-05 |
|
|
|
TÃœRK TELEKOM '2010'UN EN DEÄžERLÄ° MARKASI' OLDU.
Türk Telekom, Capital Dergisi'nin İngiltere'nin önde gelen marka değerleme şirketi Brand Finance ile düzenlediği 'Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırmasında, Türkiye'nin en değerli markası olarak belirlendi.
Türk Telekom'dan yapılan açıklamaya göre şirket, Türkiye'nin En Değerli Markaları araştırmasına ilk kez katıldığı 2009 yılında 1,592 milyar dolarlık marka değeri ile birinci olmuştu. Türk Telekom bu yıl da 1.692 milyar dolarlık marka değeriyle yine Türkiye'nin 'En Değerli Markası' olarak konumunu korudu ğu belirtildi.
Açıklamada, yakınsama ve iletişim alanında geliştirdiği teknolojiler, uluslararası data pazarında etkin bir oyuncu olma yönünde attığı bölgesel adımlar ve sürdürülebilir sosyal sorumluluk projelerinin, marka yatırımlarının, şirket markasını güçlendiren sürecin temel yapıtaşları olduğu belirtildi.
SALT MARKA DEĞERİ 1,6 MİLYAR DOLAR OLAN BİR ŞİRKET...
AVEA ve ASSÄ°ST'Ä°N MARKA DEÄžERLERÄ°NÄ° DE BUNA Ä°LAVE EDÄ°N...
TÜRK TELEKOM İYİ FİYATA MI SATILDI? PEŞKEŞ Mİ ÇEKİLDİ KARARI VERİN...
BU MARKAYI YARATANLAR BAŞKA KURUMLARDA ÇİLE ÇEKTİKLERİNİ VEYA EMEKLİ OLMAK ZORUNDA KALDIKLARINI DA UNUTMAYIN...
|
|
|
|
Bu Haber 2296 defa okunmuÅŸtur. |
|