Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
EN ÇOK REKLAM VERENLEREN ÇOK REKLAM VERENLER

Tarih: 2010-07-17

EN ÇOK REKLAM VEREN FİRMALAR Medya Takip Merkezi’nin (MTM), TV reklam raporuna göre, 2010’un ilk altı ayında yayınlanan reklam miktarları, geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla % 23 artış gösterdi. TV mecrasına en çok reklam yatırımı yapan firma, Unilever oldu. Yılın ilk altı ayında toplam 79 bin 626 reklamını tüketicilerinin algısına sunan Unilever’in markalarının reklamları, yaklaşık 482 saat ekranlarda kaldı. Araştırma süresince toplam 24 markasına reklam yatırımı yapan Unilever’ın en fazla yatırım yaptığı markası ise Knorr oldu. Yılın ilk altı ayında en çok reklam veren bir diğer firma Türk Telekom oldu. Önceki yılın aynı dönemine oranla reklam yatırımını yüzde 116 gibi önemli bir oranda arttıran Türk Telekom, bilinmeyen numaralar pazarına girmesinin ardından, bu pazardaki markalarına yaptıkları reklam filmleriyle de dikkat çekti. TURKCELL REKLAM YATIRIMLARINI YÜZDE 95 ARTTIRDI… Medya Takip Merkezi’nin “en çok reklam veren markalar” araştırma sonuçlarına göre; yılın ilk yarısında en fazla reklam yatırımı yapan markanın Turkcell olduğu tespit edildi. Geçtiğimiz yılın aynı dönemine oranla reklam harcamasında yüzde 95’lik artış gerçekleştiren Turkcell, toplam 36 bin 982 reklamını tüketicilerinin dikkatine sundu. Turkcell özellikle, 3G “Tosun &Yabancı Damat” ve VINN reklam kampanyalarıyla ekranlarda sıkça yer buldu. VODAFONE SIRASINI KORUDU… Geçtiğimiz yılın aynı döneminde en çok reklam veren markalar sıralamasında yine ikinci olan Vodafone, bu yıl da yerini korudu. Önceki seneye oranla reklam adedinde yüzde 35’lik bir artış olan Vadofone, kampanya/tarife duyurumlarıyla sıkça ekranlardaydı. AVEA ÜÇÜNCÜ SIRAYA YÜKSELDİ… Aynı sonuçlara göre; en çok reklam veren bir diğer marka Avea oldu. Önceki seneye göre reklam oranını yüzde 71 arttıran Avea, toplam 22 bin 580 reklamını tüketicilerinin dikkatine sundu. Geçtiğimiz yıl listede altıncı sırada yer alan Avea, 2010’un ilk yarısında bu sıralamada üçüncülüğe yükseldi. En Fazla Reklam Veren Markalar: No Marka Adı ...Spot Adedi.......Spot Süresi 1 Turkcell.........36.982 .............1.319.505 2 Vodafone......34.703............... 998.479 3 Avea.............22.580 ................444.545 4 T.Telekom.....22.525................534.123 5 TTnet............18.540................ 392.730 6 Calgon..........17.804................315.963 7 Kosla............15.785 ................492.271 8 11880...........15.236................183.253 EN FAZLA REKLAM VEREN SEKİZ FİRMADAN ALTISININ TELEKOMÜNİKASYON ŞİRKETİ OLMASI İLGİNÇ...
Bu Haber 1492 defa okunmuştur.
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
T.TELEKOM´DA BÜYÜK DEĞİŞİKLİK
TÜRK TELEKOMDA BÖLGE MÜDÜRLERİ D
GÜNEY 1 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE ALKIŞ
BÖYLE KAZIK YEMEDİK
TÜRK TELEKOM ... YİNE DE ZARARDA
TÜRK TELEKOM ZARARDA !
MUSTAFA ŞENLİ DİREKTÖRLÜĞE ATAND
YAKUP ÖZTUNÇ TT GENEL MD. YARD.
DARBE GÜNÜ TELEKOM BİNASININ İŞG
TÜRK TELEKOM´U AKİS DENETİ
T.TELEKOM´DAN BORÇ UZATIMI
TÜRK TELEKOM NEDEN ZARAR ETTİ?
TÜRK TELEKOM VE PTT GÜÇ BİRLİĞİ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!