ANADOLU’DAN BÄ°R TÜRK TELEKOM ELEÅžTÄ°RÄ°SÄ°.
Büyük yayın organlarının temel geliri reklamdır. Türk Telekom’da ülkemizin en büyük “reklam veren”i. Bu nedenle olsa gerek, ulusal medyada Türk Telekom’un hataları, yanlışları pek dile getirilmez. Türk Telekom’un aksaklıklarını görmek için Anadolu’daki yerel basına ve yerel internet medyasına bakmak gerekir. Burdur’un çok izlenen bir internet haber sitesi var: AKÇA GAZETE… Akça Gazete’de, Türk Telekom’un Burdur’da nasıl algılandığını gösteren, Halim AKÇA imzalı bir yazı yayınlandı. Bu yazıyı sizinle paylaşıyoruz.
TÜRK TELEKOM NEDEN DUYARSIZ.
Halim AKÇA
Ülkemizde hemen hemen her evde iÅŸ yerinde olmazsa olmazların başında gelen milyonlarca internet ve telefon abonesi var. Hangi internet eriÅŸimi olursa olsun, hangi telefon iletiÅŸim sistemi olsun alt yapısını Türk Telekom’dan alıyor.
Ä°ÅŸte bu olmazsa olmazların başında bulunan internet eriÅŸimi ve telefonlar da yaÅŸanan sık sık iletiÅŸim sorunları karşısında Türk Telekom çok duyarsız kalıyor. Tek tabanca olduÄŸu için de müÅŸterisini fazla önemsemediÄŸini düÅŸünüyorum.
Bucak’ta sık sık internet baÄŸlantı sorunları yaÅŸanmaktadır. ÇoÄŸu zaman sık arızalar olmaktadır. Ama Türk Telekom hiçbir açıklamaya yapmadan sesiz sedasız hareket etmektedir. ÖrneÄŸin TedaÅŸ elektrik kesileceÄŸi zaman bölge hoparlör ve basın yolu ile elektriÄŸin kesileceÄŸini ilan etmekte müÅŸterisini, abonesini bilgilendiriyor. Ama Türk Telekom maalesef. Bu gün 11 ÅŸubat günü diÄŸer il ve ilçeleri bilmiyorum ama Bucak’ta internet kabusu yaÅŸandı. Hız oranları sıfıra düÅŸtü. Sayfalar açılmaz oldu. 4440375 numaralı Türk Telekom Ä°nternet ulaşım numarasını aradığımız zaman Türk Telekom’un hız sınırında sorun olduÄŸu belirtildi. Ama internete giremeyen onlarca kiÅŸi bilgisayarlarında sorun aradı, modemlerinde sorun aradı. MüÅŸterinin maÄŸduriyetini önlemek için Türk Telekom dan birileri en azından belediye ilan yolu ile abonesine duyuramaz mı?. Arıza olabilir haberdar edemez mi?. Misafir umduÄŸunu deÄŸil bulduÄŸunu yer misali, Türk Telekom da bulduÄŸunca hizmet veriyor. MüÅŸterinin umduÄŸu beklentisini haberdar etmiyor. Ä°leriki tarihlerde sık sık yaÅŸayacağımız bu tür arızalar için yetkililer umarız biraz duyarlı olurlar.
Ayrıca yine Türk Telekom telefonları Bucak’ta ilk arama yapıldığı zaman karşıda ki telefonun meÅŸgul gibi gösteriyor. Yada seri çevirimlerde karşı telefonun numarası ya meÅŸgul yada bip,bip,bip sesleri ile karşılaşıyoruz. Türk Telekom özelleÅŸtirildiÄŸi günden bu tarafa galiba devletin yatırımı gibi kalmış, hızını arttıramamış. Hayati tehlike taşıyan bir durumda bir insanın bir kez telefon numarasını çevirebilecek kadar zamanı olsa, bu çevirimden de bip, bip sesi gelse bu insanın hayatından kim sorumlu olacak?.
Artık Türk Telekom seve seve yada zorla abone sistemini bırakmalı sorunlara çare aramalı duyarsızlığını bırakmalıdır. Arıza olabilir, hatalar olabilir ama müÅŸteriyi arıza anında yada ne kadar süreceÄŸi konusunda abonesini bilgilendirmelidir.
|