"ARTIK TELGRAFIN TELLERİNE KUŞLAR KONMUYOR- PTT ve Türk Telekom Anıları" isimli kitabımızı NASIL TEMİN EDEBİLİRSİNİZ?
 
TWİTTER KULLANMAK İÇİN 6 NEDENTWİTTER KULLANMAK İÇİN 6 NEDEN

Tarih: 2011-05-09

 TWİTTER KULLANMAK İÇİN 6 NEDEN.

San Francisco Chronicle’da 2 Mayıs 2011 tarihiyle yayınlanan “Twitter kullanmak için 6 neden” başlıklı yazı, deneyimli Twitter kullanıcılarına yeni bir şey söylemiyor ancak hatırlatmalarda bulunuyor.

San Francisco Bilişim Uzmanları “Twitter sadece öğlen yemeğinde ne yendiğini tweetlemek ya da dedikodu yapmak amacıyla kullanılmaz. Aynı zamanda ticari bir araçtır.” dedikten sonra firmaların iş hacmini arttırmak ve müşteriyle bağlantı kurmak için 6 madde sıralamış:

1.Twitter, web sitelerinin veya blogların öne çıkmasına vesile olur. Firma sayfalarıyla (ya da bloglarla) Twitter arasındaki link, arama motorlarında çıkmak suretiyle firmanın Web’de görünürlüğünü arttırır. Aynı zamanda firmalar sayfalarında ne kadar çok tanınmış Web sitesi linki bulundurursa, o kadar fazla Google ve Bing gibi arama motorlarında görünme şansına sahiptirler.

2. Twitter, ürün ve servisleri pazarlamakta, ipucu vermekte, kaynak paylaşmakta, veya haber dağıtmakta kolay ve hızlı bir sistemdir. Müşteriler firmanın Web sitesini düzenli olarak gezmeyebilir ama Twitter’da o firmanın takipçisiyse, her türlü güncellemeyi ve haberi duyabilirler.

3. Twitter, Soru/cevap tekniklerinin kullanımı için Twitter bulunmaz bir fırsattır. Twitter’da resmiyet yoktur, ayrıca 140 karakter limiti sayesinde soru ve cevaplar hem kısa hem de çabuk bir şekilde gidip gelir.

4. Şirketler, yönetim ve pazarlama gibi konularda tecrübelerini paylaşarak Twitter’i eğitim ve öğretim mekanizması olarak da kullanabilirler. Birçok şirket Twitter’da teknoloji ve organizasyon tüyoları vermektedir ve sahip oldukları kaynaklardan müşterilerini haberdar etmektedir.

5. Potensiyel müşteri bulmak ve bağlantılar (networking) kurmak için Twitter etkin bir ortamdır.

6. Twitter, Facebook ile iyi entegre olmuştur (bütünleşmiştir). Eğer şirketin Facebook hesabı varsa bir de Twitter hesabı olması neredeyse gerekliliktir. Firmanın Facebook hesabı Twitter ile bağlandığında (link), tweetler Facebook’ta da görünür. Bu yöntemle, zaman kaybı engellenir zira Twitter’da verilen bir haber Facebook’ta da aynı anda görünür.

Bu Haber 1562 defa okunmuştur.
WHATSAPP BU TELEFONLARDA ÇALIŞMA
BİLİŞİM VADİSİ 100 BİN KİŞİYE İŞ
TRT MÜLAKATI TBMM GÜNDEMİNDE
TURKCELL´İN NET KARINDA BÜYÜK DÜ
VODAFONE SAMSUNG İŞBİRLİĞİ
TÜRK HACKER ALMANYA’DA YAKALANDI
PTT’YE 2500 YENİ PERSONEL ALINAC
YA İSTİKRAR OLMASAYDI
OHAL´LE GELEN BÜYÜK SERVET TRANS
YERLİ ARAMA MOTORU ´FİYASKOO´ ÇI
“GELİYOO” PAZARA GİRDİ
TÜM İNTERNET TRAFİĞİ POLİS TAKİB
SİBER TERÖRLE MÜCADELE
İNTERNETTE EN HIZLI ÜLKELER
İNTERNETE DÜŞMAN OLMAK
BTK 131 FİRMANIN YETKİSİNİ İPTA
TELEKOM SEKTÖRÜNÜN DURUMU ÇALIŞT
TURKCELL GENEL MÜDÜRÜ GSMA YÖNET
FETÖ´NİN BİLİŞİM CASUSLUĞU
TURKcell RUScell mi OLUYOR?
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!