Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
TWİTTER KULLANMAK İÇİN 6 NEDENTWİTTER KULLANMAK İÇİN 6 NEDEN

Tarih: 2011-05-09

 TWİTTER KULLANMAK İÇİN 6 NEDEN.

San Francisco Chronicle’da 2 Mayıs 2011 tarihiyle yayınlanan “Twitter kullanmak için 6 neden” başlıklı yazı, deneyimli Twitter kullanıcılarına yeni bir şey söylemiyor ancak hatırlatmalarda bulunuyor.

San Francisco Bilişim Uzmanları “Twitter sadece öğlen yemeğinde ne yendiğini tweetlemek ya da dedikodu yapmak amacıyla kullanılmaz. Aynı zamanda ticari bir araçtır.” dedikten sonra firmaların iş hacmini arttırmak ve müşteriyle bağlantı kurmak için 6 madde sıralamış:

1.Twitter, web sitelerinin veya blogların öne çıkmasına vesile olur. Firma sayfalarıyla (ya da bloglarla) Twitter arasındaki link, arama motorlarında çıkmak suretiyle firmanın Web’de görünürlüğünü arttırır. Aynı zamanda firmalar sayfalarında ne kadar çok tanınmış Web sitesi linki bulundurursa, o kadar fazla Google ve Bing gibi arama motorlarında görünme şansına sahiptirler.

2. Twitter, ürün ve servisleri pazarlamakta, ipucu vermekte, kaynak paylaşmakta, veya haber dağıtmakta kolay ve hızlı bir sistemdir. Müşteriler firmanın Web sitesini düzenli olarak gezmeyebilir ama Twitter’da o firmanın takipçisiyse, her türlü güncellemeyi ve haberi duyabilirler.

3. Twitter, Soru/cevap tekniklerinin kullanımı için Twitter bulunmaz bir fırsattır. Twitter’da resmiyet yoktur, ayrıca 140 karakter limiti sayesinde soru ve cevaplar hem kısa hem de çabuk bir şekilde gidip gelir.

4. Şirketler, yönetim ve pazarlama gibi konularda tecrübelerini paylaşarak Twitter’i eğitim ve öğretim mekanizması olarak da kullanabilirler. Birçok şirket Twitter’da teknoloji ve organizasyon tüyoları vermektedir ve sahip oldukları kaynaklardan müşterilerini haberdar etmektedir.

5. Potensiyel müşteri bulmak ve bağlantılar (networking) kurmak için Twitter etkin bir ortamdır.

6. Twitter, Facebook ile iyi entegre olmuştur (bütünleşmiştir). Eğer şirketin Facebook hesabı varsa bir de Twitter hesabı olması neredeyse gerekliliktir. Firmanın Facebook hesabı Twitter ile bağlandığında (link), tweetler Facebook’ta da görünür. Bu yöntemle, zaman kaybı engellenir zira Twitter’da verilen bir haber Facebook’ta da aynı anda görünür.

Bu Haber 1689 defa okunmuştur.
TBD “ÖZENLİ TÜRKÇE ÇALIŞMA GRUBU
BEYAZ HACKER EĞİTİMİ
5 G VADİSİ TEST SAHASI AÇILDI
TELEKOMÜNİKASYONUN TÜSİAD´
E-DEVLET ÇIKMAZDAN NASIL ÇIKAR
BTK NİHAYET ÖNLEM ALDI
NOKİA EFSANESİ GERİ DÖNDÜ
GSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYO
GSM FİRMALARININ ÜÇ AYLIK PERFOR
E-İMZA SON 5 YILDA 5 KAT ARTTI
TGC´DEN TURKCELL´E Ö
UYAP ENTEGRASYONU PROTOKOLÜ
ŞİRKETLERDE SİBER GÜVENLİĞİN ADI
TURKCELL´İN 4,2 MİLYAR DOLARLIK
DOLANDIRICILAR İŞ BAŞINDA TELEKO
DÜNYA TELEKOMÜNİKASYON GÜNÜ
AKILLI KÖYÜN HAYALCİ KADINI
WannaCary VİRÜSÜNE ESİR OLMAYIN
SİBER SALDIRILARA DİKKAT
TÜRKİYE VE 73 ÜLKEYE SİBER SALDI
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!