Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/ayarlar.php on line 7

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/ayarlar.php on line 24

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/haberdetayi.php on line 24

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/haberdetayi.php on line 27
444 ÇİLESİNE SON | Telekomcular Derneği
 
 
444 ÇİLESİNE SON444 ÇİLESİNE SON

Tarih: 2011-05-14

444’LÜ NUMARALARI ARARKEN BEKLEMEYE SON.
Dakikalarca çalan ve bir türlü açılmayan telefonlar. “Şuanda tüm müşteri temsilcilerimiz başka müşterilerimize hizmet vermektedir. Lütfen beklemeye devam edin, hattan ayrılmayın” anonsları. Sona eriyor.
 Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), vatandaşa saç baş yolduran çağrı merkezlerinin müşterilerini uzun süre telefonda bekletmesine "dur" dedi. BTK'nın çağrı merkezlerinin hizmet kalitesiyle ilgili yayımladığı uygulama tebliğine göre hatları arayan vatandaşlar, ilk olarak cevap veren sesli yanıt sisteminde en fazla 45 saniye bekleyecek. Bu süreye arayan kişiye ait bilgilerin doğrulanması dahil olmayacak ancak reklamlar bu süre içerisinde geçerli olacak. Sorunun çözümü için gidilmesi gereken alt mönüye geçiş ise en fazla 20 saniye sürecek. Yani bir kişi müşteri hizmetlerini aradığında en fazla 1 dakika 5 saniye sonra müşteri temsilcisiyle görüşecek. BTK'nın düzenlemesinde belirlenen bu üst sınır bütün aramalarda sonuna kadar kullanılırsa işletmeci ceza alacak. Çünkü, bir elektronik haberleşme hizmeti sunan işletmecinin müşteri hizmetlerini veren çağrı merkezine yapılan tüm aramalarının yüzde 85'ine en fazla 20 saniye içinde cevap vermesi gerekiyor.
CEZA UYGULAMASI
Yani işletmelerin bu ortalamayı tutturabilmesi için, müşteri
hizmetlerinin
aboneyi ortalama 20 saniye içinde müşteri temsilcisine ulaştırması gerekiyor. Tebliğde ayrıca vatandaşların şikâyetlerinin çözüm süreleri de belirlendi. Tebliğe göre vatandaş sorunun çözümü için haftalarca beklemeyecek. Vatandaşın sorunu 11 ile 54 saat arasında giderilecek. Sorunun çözümü için verilen süreleri tutturulamama oranı yüzde 10'u aşarsa işletmeciye ceza uygulanacak.

 
Bu Haber 2635 defa okunmuştur.
TELEFONLAR HAVA İLE ŞARJ OLACA
BİLİŞİM 500 ARAŞTIRMASI
1 GB İNTERNET İÇİN 2,25 DOLA
GOOGLE´UN İLGİNÇ HİKAYESİ
TELEFONLARDAN APLİKASYONLAR Sİ
NESNELERİN İNTERNETİ VE GÜVE
ULAK HİZMETE GİRDİ
TURKCELL´DEN DİYARBAKIR&a
TR UZANTILI 400 BİN ALAN ADI V
YERLİ BAZ İSTASYONU TESLİMATI
BTK:BAZ İSTASYONUNA YAKIN OLMAK
BİLİŞİMİN EN İYİLERİ
OGER 22 MİLYAR TEMETTÜ ALDI
SİBER ZORBALIK YAYGINLAŞIYOR
NETAŞ´IN 50. YILI
TURKCELL UKRANYANIN 4G İHALESİ
TURKCELL DİYALOG MÜZESİNE ÖD
CEP VE İNTERNETTE YENİ DÖNEM
TURKCELL’İ ALKIŞLIYORUZ.
GSM OPERATÖRLERİNE KIYAK MI?
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!