Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
...EN ÇOK CEVAPLANAN 10 SORU...EN ÇOK CEVAPLANAN 10 SORU

Tarih: 2011-06-05

TÜRK TELEKOM MÜŞTERİ HİZMETLERİ'NCE EN ÇOK CEVAPLANAN 10 SORU

1. Akşam 7 Sabah 7 kampanyasıyla ilgili bilgi alabilir miyim?

Türk Telekom’un herhangi bir tarife paketindeki GERÇEK aboneler için, 31 Aralık 2011’e kadar (dahil, 01 Ocak 2012 saat 07:00’a kadar) her akşam [19:00] ile sabah [07:00] arasında 3000dk şehir içi ve şehirlerarası yönlerine bedava konuşma imkanı sağlayan bir kampanyadır.
Kullanılan dakikaları 0800 314 15 16 numaralı telefondan öğrenebilirsiniz.

Türk Telekom’un herhangi bir tarife paketindeki GERÇEK aboneler için, 31 Aralık 2011’e kadar (dahil, 01 Ocak 2012 saat 07:00’a kadar) her akşam [19:00] ile sabah [07:00] arasında 3000dk şehir içi ve şehirlerarası yönlerine bedava konuşma imkanı sağlayan bir kampanyadır.
Kullanılan dakikaları 0800 314 15 16 numaralı telefondan öğrenebilirsiniz.

2. Telefonum arızalandı. Nasıl arıza kaydı bırakabilirim?

Arıza bildirimi için 121’ i, 444 1 444’ ü arayarak arıza kaydı oluşturabilirsiniz.Ayrıca Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ arıza kaydı oluşturabilirsiniz.

Arıza bildirimi için 121’ i, 444 1 444’ ü arayarak arıza kaydı oluşturabilirsiniz.Ayrıca Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ arıza kaydı oluşturabilirsiniz.

3. Arıza kaydı bırakmıştım. Arızamın durumu ile ilgili nasıl bilgi alabilirim?

Önceden oluşturduğunuz bir arızanın durumu için 444 1 444’ ü arayarak ya da Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ arızalarınızı sorgulayabilirsiniz.

Önceden oluşturduğunuz bir arızanın durumu için 444 1 444’ ü arayarak ya da Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ arızalarınızı sorgulayabilirsiniz.

4. Faturalarım yüksek geliyor, faturalarımı nasıl inceletebilirim?

Hat sahibi 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak yada Türk Telekom Müdürlüğü’ nden faturası hakkında itirazda bulunabilir.Ayrıca Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ Şikayet ve Öneri Bildirimi menüsü ile fatura itirazında bulunabilirsiniz.

Hat sahibi 444 1 444 Türk Telekom Müşteri Hizmetlerini arayarak yada Türk Telekom Müdürlüğü’ nden faturası hakkında itirazda bulunabilir.Ayrıca Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ Şikayet ve Öneri Bildirimi menüsü ile fatura itirazında bulunabilirsiniz.

5. Telefonumun tarifesini bilmiyorum, nasıl öğrenebilirim?

Hat sahibi 444 1 444’ ü arayarak ya da Türk Telekom’un web sitesindeki http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ online hizmet merkezine üye olarak tarife bilgisini öğrenebilir. Ayrıca Hat sahibi kimlik belgesi ile ya da noter onaylı vekaletname verdiği bir kişi kendisinin ve hat sahibinin kimlik belgeleri ile birlikte Türk Telekom Müdürlüğü, Türk Telekom Bayi ya da Türk Telekom Ofislerinden de tarife bilgisini öğrenebilir.

Hat sahibi 444 1 444’ ü arayarak ya da Türk Telekom’un web sitesindeki http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ online hizmet merkezine üye olarak tarife bilgisini öğrenebilir. Ayrıca Hat sahibi kimlik belgesi ile ya da noter onaylı vekaletname verdiği bir kişi kendisinin ve hat sahibinin kimlik belgeleri ile birlikte Türk Telekom Müdürlüğü, Türk Telekom Bayi ya da Türk Telekom Ofislerinden de tarife bilgisini öğrenebilir.

6. Ev Avantaj Her Yöne Kampanyasıyla ilgili bilgi alabilir miyim?

Ev Avantaj 100;200;300;600; Özgür ve Artı ek paketlerindeki müşterilerimiz, herhangi bir başvuru yapmaksızın 20 Şubat 2011 ile 31 Mayıs 2011 arasında kampanyadan faydalanır. Örneğin: Kampanya ile Ev Avantaj 200 paketine sahip bir Türk Telekom müşterisi, paket ücreti 26,90 TL karşılığında, gün içinde hem şehir içi hem şehirlerarası hem cep telefonu hem de uluslararası 1. Kademe ülkeleri aramaları için kullanabileceği 200 dakikaya sahip olacaktır.
Bedava dakikalarının dolması halinde de hem cebi hem evi hem işi hem de 1. kademe ülkelerdeki ev ve iş telefonlarını 15 Kuruş üzerinden aramaya devam edecektir.

Ev Avantaj 100;200;300;600; Özgür ve Artı ek paketlerindeki müşterilerimiz, herhangi bir başvuru yapmaksızın 20 Şubat 2011 ile 31 Mayıs 2011 arasında kampanyadan faydalanır. Örneğin: Kampanya ile Ev Avantaj 200 paketine sahip bir Türk Telekom müşterisi, paket ücreti 26,90 TL karşılığında, gün içinde hem şehir içi hem şehirlerarası hem cep telefonu hem de uluslararası 1. Kademe ülkeleri aramaları için kullanabileceği 200 dakikaya sahip olacaktır.
Bedava dakikalarının dolması halinde de hem cebi hem evi hem işi hem de 1. kademe ülkelerdeki ev ve iş telefonlarını 15 Kuruş üzerinden aramaya devam edecektir.

7. Telefonumu başka bir telefona yönlendirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Ev ve iş telefonunuzu hangi durumlar için yönlendirmeye ihtiyaç duyduğunuza karar verip, dilediğiniz ev, iş, cep ya da araç telefonuna, yalnızca bir kaç tuşa basarak, yönlendirme yapabilirsiniz.
Tüm aramalar için direk yönlendirme:
(Telefonunuza gelecek aramaları telefonunuz hiç çalmadan belirlediğiniz başka bir telefona yönlendirebilirsiniz.)
*21* - - - - - - -# (7 rakamlı boşluğa yönlendirilmek istenen numarayı giriniz)
Uygulamanın iptali için:# 21 #
Telefonunuzun meşgul olduğu durumlar için yönlendirme:
(Telefonunuz meşgul iken sizi arayanların cevapsız kalmaması için başka bir telefona yönlendirebilirsiniz.)
*60* - - - - - - -#
Uygulamanın iptali için: # 60 #
Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirme: * 22* - - - - - - -#
(Telefonunuza gelecek aramaları belli bir aramadan sonra cevap vermemeniz halinde başka bir telefona yönlendirebilirsiniz.)
Uygulamanın iptali için: # 22 #
Not:
Telefonunuzu şehirler arası bir telefona ya da cep telefonuna yönlendireceğiniz zaman, 0 ve “Alan Kodu”nu da girmeniz gerekmektedir.
Ücretlendirme: Yönlendirilen santral ile abonenin bağlı olduğu santral arasındaki ücret, kademesine göre yönlendirme yapan aboneden alınır.

Ev ve iş telefonunuzu hangi durumlar için yönlendirmeye ihtiyaç duyduğunuza karar verip, dilediğiniz ev, iş, cep ya da araç telefonuna, yalnızca bir kaç tuşa basarak, yönlendirme yapabilirsiniz.
Tüm aramalar için direk yönlendirme:
(Telefonunuza gelecek aramaları telefonunuz hiç çalmadan belirlediğiniz başka bir telefona yönlendirebilirsiniz.)
*21* - - - - - - -# (7 rakamlı boşluğa yönlendirilmek istenen numarayı giriniz)
Uygulamanın iptali için:# 21 #
Telefonunuzun meşgul olduğu durumlar için yönlendirme:
(Telefonunuz meşgul iken sizi arayanların cevapsız kalmaması için başka bir telefona yönlendirebilirsiniz.)
*60* - - - - - - -#
Uygulamanın iptali için: # 60 #
Cevap veremediğiniz durumlar için yönlendirme: * 22* - - - - - - -#
(Telefonunuza gelecek aramaları belli bir aramadan sonra cevap vermemeniz halinde başka bir telefona yönlendirebilirsiniz.)
Uygulamanın iptali için: # 22 #
Not:
Telefonunuzu şehirler arası bir telefona ya da cep telefonuna yönlendireceğiniz zaman, 0 ve “Alan Kodu”nu da girmeniz gerekmektedir.
Ücretlendirme: Yönlendirilen santral ile abonenin bağlı olduğu santral arasındaki ücret, kademesine göre yönlendirme yapan aboneden alınır.

8. Tarifemi değiştirmek istiyorum. Nasıl yapabilirim?

Hat sahibi 444 1 444’ ü arayarak ya da Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ online hizmet merkezine üye olarak tarife değişikliği gerçekleştirebilir. Hat sahibi kimlik belgesi ile ya da noter onaylı vekaletname verdiği bir kişi kendisinin ve hat sahibinin kimlik belgeleri ile birlikte Türk Telekom Müdürlüğü, Türk Telekom Bayi ve Türk Telekom Ofislerinden de tarife değişikliğini gerçekleştirebilir.

Hat sahibi 444 1 444’ ü arayarak ya da Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ online hizmet merkezine üye olarak tarife değişikliği gerçekleştirebilir. Hat sahibi kimlik belgesi ile ya da noter onaylı vekaletname verdiği bir kişi kendisinin ve hat sahibinin kimlik belgeleri ile birlikte Türk Telekom Müdürlüğü, Türk Telekom Bayi ve Türk Telekom Ofislerinden de tarife değişikliğini gerçekleştirebilir.

9. Hattıma özellik tanımlatma/iptal işlemini nasıl yaptırabilirim?(Clip,Şehirlerarasına açma,kapama vb)

Hat sahibi 444 1 444’ ü arayarak ya da Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ online hizmet merkezine üye olarak özellik tanımlama/iptal işlemini gerçekleştirebilir. Ayrıca Hat sahibi kimlik belgesi ile ya da noter onaylı vekaletname verdiği bir kişi kendisinin ve hat sahibinin kimlik belgeleri ile birlikte Türk Telekom Müdürlüğü, Türk Telekom Bayi ya da Türk Telekom Ofislerinden de özellik tanımlama/iptal işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Hat sahibi 444 1 444’ ü arayarak ya da Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ online hizmet merkezine üye olarak özellik tanımlama/iptal işlemini gerçekleştirebilir. Ayrıca Hat sahibi kimlik belgesi ile ya da noter onaylı vekaletname verdiği bir kişi kendisinin ve hat sahibinin kimlik belgeleri ile birlikte Türk Telekom Müdürlüğü, Türk Telekom Bayi ya da Türk Telekom Ofislerinden de özellik tanımlama/iptal işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

10. Nakil/İptal/Devir işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

Hat sahibi kimlik belgesi ile ya da noter onaylı vekaletname verdiği bir kişi kendisinin ve hat sahibinin kimlik belgeleri ile birlikte Türk Telekom Müdürlüğü, Türk Telekom Bayi ya da Türk Telekom Ofislerinden işlem gerçekleştirebilir. Nakil işlemini Türk Telekom’un web sitesinden http://www.turktelekom.com.tr/tt/portal/MusteriHizmetleri/Online-Hizmet-Merkezi/ online hizmet merkezine üye olarak abonelik değişikliği menüsünden gerçekleştirebilirsiniz. Nakil işlemi için müşterinin faturasına bir kereye mahsus 7,5 TL ücret yansıtılır. 31 Mayıs 2011 tarihine kadar ücretsiz nakil işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Devir ücreti için ise müşterinin faturasına bir kereye mahsus 4 TL ücret yansıtılır.

Bu Haber 10514 defa okunmuştur.
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
T.TELEKOM´DA BÜYÜK DEĞİŞİKLİK
TÜRK TELEKOMDA BÖLGE MÜDÜRLERİ D
GÜNEY 1 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE ALKIŞ
BÖYLE KAZIK YEMEDİK
TÜRK TELEKOM ... YİNE DE ZARARDA
TÜRK TELEKOM ZARARDA !
MUSTAFA ŞENLİ DİREKTÖRLÜĞE ATAND
YAKUP ÖZTUNÇ TT GENEL MD. YARD.
DARBE GÜNÜ TELEKOM BİNASININ İŞG
TÜRK TELEKOM´U AKİS DENETİ
T.TELEKOM´DAN BORÇ UZATIMI
TÜRK TELEKOM NEDEN ZARAR ETTİ?
TÜRK TELEKOM VE PTT GÜÇ BİRLİĞİ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!