DİKKAT... DİKKAT... DERNEĞİMİZDEN ÖDÜLLÜ MAKALE YARIŞMASI....
 
MİCROSOFT YARDIMI MİCROSOFT YARDIMI

Tarih: 2011-06-23

MİCROSOFT YARDIMI FACEBOOK VE TWİTTER’DA.
Sosyal ağları kullananların sayısı arttıkça, kurumsal markaların da bu mecraya olan ilgisi de artıyor.
Markaların , müşteri hizmetlerini de sosyal ağlara  taşıyarak müğşterileri ile ilişkilerini pekiştiriyorlar.
TTNET, Türk Telekom, Avea ve Turkcell gibi büyük bilişim/telekomünikasyon markaları bu mecrayı müşterileriyle iletişim kurmak ve  müşterinin sorunlarını  çözmek için kullanıyorlar.
Melih Bayram Dede’nin internet sitesinde yer alan habere göre, Microsoft Türkiye de bu yönde bir adım atmış ve support.microsoft.com adresinde faaliyet gösteren online destek platformunu Facebook ve Twitter’a da taşımış.
Microsoft Türkiye’nin online destek platformuna twitter.com/MicrosoftYardim ve facebook.com/MicrosoftTurkiye adreslerinden erişilebiliyor. Microsoft bu platformlarda Office, Windows ve Internet Explorer ile ilgili tüm soruları, Pazartesi – Cuma günleri, 9.00 -18.00 saatleri arasında cevaplıyor.

Bu Haber 1478 defa okunmuştur.
BİLİŞİM DEVLERİ TRUMP´A KA
ÜÇÜ AYNI DERNEK ÇATISINDA
PTT İLE KATAR POST İŞBİRLİĞİ
PTT´NİN MELEKLERİ
TTSYV AİDATLARI ARTTI
ULAK ARACILIĞI İLE İLK YURTDIŞI
PTT´DE GYS 22 NİSANDA
HARİKALAR YARATAN ÖĞRETMEN
TELEKOM HAZİNE İLE DAVALI
HARUN MADEN KKTC TURKCELL GENEL
OGER TELEKOM YİNE BORCUNU ÖDEYEM
TBD´DE BAYRAK DEĞİŞİMİ
KİT´LERİN BORCU 44 MİLYAR
BANU SEZEN İLK 50 KADIN İK´CI A
PTT’DE WESTERN UNİON HİZMETİ
SELMA MAY VEFAT ETTİ
HALUK CAN ENGİN VEFAT ETTİ
PTT´NİN 15.000 ŞUBESİ OLACAK
BİR KİTAP; İSTANBUL´UN YÜZ
BOR REZERVLERİDE Mİ ÖZELLEŞTİRİL
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!