DİKKAT... DİKKAT... DERNEĞİMİZDEN ÖDÜLLÜ MAKALE YARIŞMASI....
 
MİCROSOFT YARDIMI MİCROSOFT YARDIMI

Tarih: 2011-06-23

MİCROSOFT YARDIMI FACEBOOK VE TWİTTER’DA.
Sosyal ağları kullananların sayısı arttıkça, kurumsal markaların da bu mecraya olan ilgisi de artıyor.
Markaların , müşteri hizmetlerini de sosyal ağlara  taşıyarak müğşterileri ile ilişkilerini pekiştiriyorlar.
TTNET, Türk Telekom, Avea ve Turkcell gibi büyük bilişim/telekomünikasyon markaları bu mecrayı müşterileriyle iletişim kurmak ve  müşterinin sorunlarını  çözmek için kullanıyorlar.
Melih Bayram Dede’nin internet sitesinde yer alan habere göre, Microsoft Türkiye de bu yönde bir adım atmış ve support.microsoft.com adresinde faaliyet gösteren online destek platformunu Facebook ve Twitter’a da taşımış.
Microsoft Türkiye’nin online destek platformuna twitter.com/MicrosoftYardim ve facebook.com/MicrosoftTurkiye adreslerinden erişilebiliyor. Microsoft bu platformlarda Office, Windows ve Internet Explorer ile ilgili tüm soruları, Pazartesi – Cuma günleri, 9.00 -18.00 saatleri arasında cevaplıyor.

Bu Haber 1506 defa okunmuştur.
BTK; E-DEVLETE BAKIN
CUMHURBAŞKANI UYARDI
TÜRK TELEKOM SPOR OLİMPİYATLARI
ZEYBEKÇİ: VERGİ İDARESİ ÖZELLEŞT
PTT İLE H.KALYONCU ÜNİVERSİTESİN
EY İSRAFİL NEREDESİN?
CİSCO’DAN İSTİHDAM İÇİN BAŞKANLI
19 MAYIS´TA UTANMAK
PTT YÖNETİMİ GAZİANTEP´DE
ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
KIZ KURULARININ ANNELER GÜNÜ KUT
HUKUK MÜŞAVİRİ TRT´NİN 50MİLYONU
YILIN ANNESİ: GÜLTEN AKKAYA
ERDOĞAN GÜMÜŞ YAZDI KARİA YOLU
2. KİTAP GÜNÜNE DAVETLİSİNİZ
LADY GODİVA
GİRİŞİMCİ KADINLARA BİLİŞİM DEST
BYLOCK MESAJLARINDAN 215 BİN KİŞ
MEKTUP YAZMA YARIŞMASI SONUÇLAND
WİKİPEDİA´YA ERİŞİM ENGELL
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!