Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
MİCROSOFT YARDIMI MİCROSOFT YARDIMI

Tarih: 2011-06-23

MİCROSOFT YARDIMI FACEBOOK VE TWİTTER’DA.
Sosyal ağları kullananların sayısı arttıkça, kurumsal markaların da bu mecraya olan ilgisi de artıyor.
Markaların , müşteri hizmetlerini de sosyal ağlara  taşıyarak müğşterileri ile ilişkilerini pekiştiriyorlar.
TTNET, Türk Telekom, Avea ve Turkcell gibi büyük bilişim/telekomünikasyon markaları bu mecrayı müşterileriyle iletişim kurmak ve  müşterinin sorunlarını  çözmek için kullanıyorlar.
Melih Bayram Dede’nin internet sitesinde yer alan habere göre, Microsoft Türkiye de bu yönde bir adım atmış ve support.microsoft.com adresinde faaliyet gösteren online destek platformunu Facebook ve Twitter’a da taşımış.
Microsoft Türkiye’nin online destek platformuna twitter.com/MicrosoftYardim ve facebook.com/MicrosoftTurkiye adreslerinden erişilebiliyor. Microsoft bu platformlarda Office, Windows ve Internet Explorer ile ilgili tüm soruları, Pazartesi – Cuma günleri, 9.00 -18.00 saatleri arasında cevaplıyor.

Bu Haber 1631 defa okunmuştur.
SUPERONLİNE FİBER 3 MİLYON KONUT
TBV: WIKIPEDİA YASAĞI ZARAR VERİ
MURAT MURATOĞLU´NUN MUHTEŞEM YAZ
SAKLIKENT KANYONU.
BANKALARIN FAİZ KARTELİNE CEZA
A.KADİR KEKLİK VEFAT ETTİ
EMRİN OLUR MUHTEREM SENDİKACI
MAVİ BALİNA OYNAYAN İBRAHİM İNTİ
TEBLİGATLAR DAHA ÇABUK ULAŞACAK
İKİNCİ EL ARAÇTA PTT DESTEĞİ
ATAM KOF KAFALAR ANLAYAMAZ SENİ
ONLARIN BORÇ FAİZLERİ SİLİNECEK
TÜRKİYE’NİN 1/4´ü ONLİNE A
PTT´DE ŞEF SINAVI İPTAL EDİLDİ
YAANİ İNDİRİLME REKORU KIRIYOR
ATATÜRK OLDUĞU İÇİN
LEYLA SERPİL’İN “ŞŞŞŞT!” ROMANI
SERDAR KUZULOĞLU GÖZALTINDA
BİR TUŞLA YAŞLILARA ÖZEL DESTEKL
WHATSHAPP İÇİN BİR İPUCU
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!