Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
MİCROSOFT YARDIMI MİCROSOFT YARDIMI

Tarih: 2011-06-23

MİCROSOFT YARDIMI FACEBOOK VE TWİTTER’DA.
Sosyal ağları kullananların sayısı arttıkça, kurumsal markaların da bu mecraya olan ilgisi de artıyor.
Markaların , müşteri hizmetlerini de sosyal ağlara  taşıyarak müğşterileri ile ilişkilerini pekiştiriyorlar.
TTNET, Türk Telekom, Avea ve Turkcell gibi büyük bilişim/telekomünikasyon markaları bu mecrayı müşterileriyle iletişim kurmak ve  müşterinin sorunlarını  çözmek için kullanıyorlar.
Melih Bayram Dede’nin internet sitesinde yer alan habere göre, Microsoft Türkiye de bu yönde bir adım atmış ve support.microsoft.com adresinde faaliyet gösteren online destek platformunu Facebook ve Twitter’a da taşımış.
Microsoft Türkiye’nin online destek platformuna twitter.com/MicrosoftYardim ve facebook.com/MicrosoftTurkiye adreslerinden erişilebiliyor. Microsoft bu platformlarda Office, Windows ve Internet Explorer ile ilgili tüm soruları, Pazartesi – Cuma günleri, 9.00 -18.00 saatleri arasında cevaplıyor.

Bu Haber 1603 defa okunmuştur.
PTT´DEN TARİHİ MASA AÇIKLAMASI
VODAFONE VAKFI DÜŞ ORTAKLARI ARI
PTT PERSONELİ HAKLARINDA İYİLEŞT
İNTERNETİ ÇALINAN OKUL ÇARESİZ
PTT ve KABLONET´E SORULAR
KOBİLERİN KURTARICISI: VERİ MERK
PTT MEMURLUĞUNDAN FETÖ KAYMAKAML
33 TELEKOM ÇALIŞANINA GÖZALTI
PTT İHALELERİNDE SORULAR
PTT´DEN MUHTEŞEM HIZ
İSLAM AHLAKI ve SANAL ALEM
WHATS-APP ÜCRETLİ Mİ OLUYOR
MOBİL BAYRAMLAŞMA
5 G´DE TÜRKİYE İMZASI DA OLACAK
ALLAH´IM SANA YAKARIYORUZ
ZAFER BAYRAMINDA UTANMAK
KAMU KURUMLARINDAKİ ETİK İHLALLE
ÖDÜLLER ÖDÜL MÜ?
PTT´NİN AÇIKLAMASI
PTT´DE YOLSUZLUKLAR ZİNCİR
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!