6. KİTAP GÜNÜ 6 OCAKTA BEKLİYORUZ. Konuğumuz: Cengiz Önal TARAKÇIOĞLU
 
ERZURUM KAPIŞMASIERZURUM KAPIŞMASI

Tarih: 2011-09-16

 TÜRK TELEKOM VE TURKCELL’İN ERZURUM KAPIŞMASI. 
Turkcell'in yatırımının Erzurum’da ve ekonomisinde yarattığı değişimi ele alan, Türkiye Ekonomi Politikaları Araştırma Vakfı'nın (TEPAV) Ekonomik Etki Değerlendirme Çalışması, aynı kentte Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv'in de katıldığı bir basın toplantısıyla kamuoyuna açıklandı. 

Erzurum'a yatırım kararı aldıklarında iklim koşulları, tüketim merkezlerine uzaklık, nüfus ve çeşitli nedenler gösterilerek ''Erzurum'a yatırımın mantığı yok'' değerlendirmeleri yapıldığını anımsan Ciliv, çağrı merkezi yatırımından sonra başka şirketlerin de kendilerini takip ederek kentte yatırım kararı aldığını, Turkcell'in ''Keşfeden Girişimci'' vizyonuyla öncülük yaptığını, imkansızı gerçekleştirdiğini anlatmıştı.
2
011 yılı için toplam 2.000 yeni istihdam planladıklarını ve 2.000 kişinin 400-450'sinin şu anda 850 çalışanı bulunan Erzurum için ayrıldığını aktaran Süreyya Ciliv, ''Kalbimiz Türkiye için atıyor. Son 17 yılda toplam 18 milyar liralık yatırım yaptık, birçok ilki başardık, kurduğumuz teknik altyapı sayesinde tüm yurttaşların fırsat eşitliğine ulaşmasına imkan sağladık'' demişti..  
Turkcell'in açıklamaları üzerine Türk Telekom'dan da ilginç bir açıklama geldi. Türk Telekom, assisTT şirketiyle yarattığı 1.080 kişilik istihdamla şu anda Erzurum'da bölgenin en büyük istihdam yaratan kuruluşu durumunda olduklarını bildirdi.
Türk Telekom'dan yapılan yazılı açıklamada yüzde 100 Türk Telekom iştiraki olan Müşteri Hizmetleri ve Çağrı Merkezi şirketi assisTT'in, 2007'de kurulduğu ve 2009 yılından itibaren Erzurum'da kurulan çağrı merkezi ile müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi hizmeti sunduğu bildirildi. 
Açıklamada, ''Erzurum çağrı merkezinde toplam 1.080 kişi çalışmaktadır. Erzurum çağrı merkezi 576 kadın, 504 erkek çalışanıyla hizmet vermektedir. Verdiği çağrı merkezi hizmetlerinin yanında müşterilerinin satış ve pazarlama faaliyetlerinde bulunmalarına yönelik veri üreterek geleneksel çağrı merkezi fonksiyonlarından daha fazlasını sunmaktadır. Sadece Türk Telekom'a değil, başka kurum ve şirketlere de hizmet vermekte olan assisTT, şu anda Türkiye'nin en büyük 2. çağrı merkezidir.''

 

 

Bu Haber 1969 defa okunmuştur.
ANLAT DERDİNİ TELEKOMCULAR DERN
SANAL FALCILAR MAHKEMELİK OLDU
57BİN YABANCI SERMAYELİ ŞİRKET V
İLK SMS 25 YIL ÖNCE GÖNDERİLMİŞT
TURKCELL´İN ENSAR VAKFI DAVASI
WhatsApp´a DÖRT YENİ ÖZELLİK
YÜCEL´LERİN BABALARI VEFAT
TORBA KANUN YÜRÜRLÜKTE
RAMAZAN ÖRS VEFAT ETTİ
BİLİŞİM ÖĞRETMENLERİNİN FEDAKAR
TÜKETİCİ DANIŞMANINIZ DİYOR Kİ;
İBRAHİM CEPHE VEFAT ETTİ
SUPERONLİNE FİBER 3 MİLYON KONUT
TBV: WIKIPEDİA YASAĞI ZARAR VERİ
MURAT MURATOĞLU´NUN MUHTEŞEM YAZ
SAKLIKENT KANYONU.
BANKALARIN FAİZ KARTELİNE CEZA
A.KADİR KEKLİK VEFAT ETTİ
EMRİN OLUR MUHTEREM SENDİKACI
MAVİ BALİNA OYNAYAN İBRAHİM İNTİ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!