Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
TÜRK TELEKOM TATLIYA BAĞLARKEN ACITIYORTÜRK TELEKOM TATLIYA BAĞLARKEN ACITIYOR

Tarih: 2011-11-23

Türk Telekom özelleştiğinden bu yana periyodik aralarla “Tatlıya Bağlayalım” kampanyaları düzenliyor. Bu kampanyalarda Türk Telekom’a borcu olan  müşterilerine, borçlarının ana paralarını ödemeleri şartıyla faizlerini ödeyeceğini taahhüt ediyordu.

Ancak, Türk Telekom’un şu anda yürütmekte olduğu kampanya ile ilgili olarak müşterileri oldukça şikayetçi.

Şikayetvar.com sitesinde, bu konuda yer alan şikayetler incelendiğinde,Türk Telekom’dan şikayetçi  müşterilerinin bir bölümü ödedikleri meblağlar için de borç çıkarıldığından, bir bölümünün de kampanyanın uygulamasından şikayetçiler. İşte şikayetvar.com sitesinden seçtiğimiz bazı şikayetler:

*1998 Yılında 0 522 216 ****** numaralı mobil telefonu alarak kullandım ve 1999 yılında telefonu kapatarak iptal ettirdim. Telefonu kapattırdıktan sonra kapatma belgemi aldım ve bugüne kadar sakladım. 
13 Ekim 2011 tarihinde, Muğla 2.İcra Müdürlüğünden bir mektup aldım ve mektupta "icraya verildiğimi, 31 Ekim 2011 tarihine kadar borcumu ödemem durumunda icranın iptal edileceği" yazıyordu. 
Telekom'a giderek 12 yıl önce iptal ettirdiğim telefonun kapatma belgesini göstererek itiraz ettim ve dilekçe ile başvuruda bulundum. Aradan 2 hafta geçti ve cevap alamadım. 25 Ekim 2011'de tekrar başvuruda bulundum. Ama hala beni arayan ve sorunumla ilgilenen olmadı. İcradan kurtulmak amacıyla da borcu ödedim. 
12 yıl önce iptal ettirip kapattırdığım hattın nasıl olur da borcundan dolayı icraya verilirim? 12 yıldır bana herhangi bir yetkili borcumun olduğunu da söylemedi. Borcum olamaz çünkü telefonu iptal ettirmişim. Borcu olan bir telefonu iptal ederler mi sizce? 
Telekom'un söylediğine göre; telefon açık kalmış ve 2003'te borcundan dolayı kapanmış. 12 yıl sonra ve elimde kapatma belgem olmasına rağmen yine zararlı çıkan ben oluyorum. İcraya verildiğimden bile haberim yok. Elimde kapatma belgem olmasına rağmen itirazım ile ilgilenen olmadı. Telekom'a belgeyi ibraz ediyorum, arkadaşlar " bu çok eski ne anlama geliyor bilmiyoruz diyorlar." Bu mağduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.

*Şirketimize ait 212211**** no'lu telefon hattımıza 2009 yılı içerisinde 211 TL fatura çıkmış. Şirket olarak bu durumdan 2011 yılında haberdar olduk. Türk Telekom yapmış olduğu gibi bir kampanya bekledik ve borcumuzu 211 TL olarak ödeyelim derken hiçbir şey yapmayan Kama Hukuk Bürosu için 160 TL para tahsil edildi.
1-Türk Telekom görevi avukatlar için tahsilat yapmak mıdır?
2-Hani tatlıya bağlayacaktınız hiç tatlı olmadı?
3-Ödemiş olduğumuz avukatlık paralarını iade edilmesi için ne gerekiyorsa yapacağız.

*2125461**** no'lu telefon aboneliğimizi kapatalı (borcunu ödemeden kapatamazsın), 3 yıl olmasına rağmen Türk Telekom ''tatlıya bağlayalım'' kampanyası başlığında 28.57 TL' lik fatura yolladılar. 3 yıl önce tüm borçlarını ödeyip iptal ettirdiğimiz hat için para istiyorlar.

*Uşak ilinde 11 yıl önce öğretmen olarak görev yaptıktan sonra Denizli'ye atandım ve telefonumun borcunu ödedim. 02 Kasım 2011 tarihinde Uşak Adliyesi 2.İcra Müdürlüğü 2004/1971 dosya numaralı ve avukat E*** T**** tarafından zarf geldi.
Ana para borcum 371.71 TL' miş faiziyle de 873.86 TL olmuş ve ayrıca da "Tatlıya bağlayalım kampanyası" ile de Türk Telekom yeni bir yöntemi bulmuş. Benim zaten borcum bu kadar değil ki,olsa olsa hattımı kapattıktan sonra 1 aylık kullanım bedelidir.
Şimdi benim anlamadığım konu şu,ben devlet memuruyum kaçak değilim istenildiği zaman her yerde bulunabilirim. Benim adresimi 11 yıl önce bulamadınız da icraya verince mi hemencik tam olarak buldunuz? Ben Türk Telekom'dan ciddi bir yetkili istiyorum, ama bulamıyorum.

*Benim 3-4 yıl civarı öncesinden kalma telefon borcum var. TürkTelekomun tatlıya bağlayalım kampanyasından yararlanmak için bugün gittim borcumu öğrenmeye. Bana borcumun toplam 45 lira olduğunu söylediler.Buraya kadar sorun yok. Ben borcumun toplam miktarını öğrenmek istediğimi sorduğumda bana bunu göremediklerini söylediler.
Toplam miktardan demek istediğim faiz indirimi olmadan önceki borcumu öğrenmek istemiştim. Tekrarla söylememe rağmen bunu söylemediler. Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım.Oraya da sordum oradan da bana sadece kampanyalı fiyattan oradan borcumu söylediler.Uzun bir konuşmanın sonucunda.
Derdimi 10 defa söylememe rağmen yine her seferinde bana borcumu söylemediniz! Nedir bu? Ben borcumun tamamını öğrenemeyecek miyim ? Ben kampanyalı fiyatla - normal faizli borcum arasındaki farkı, sizin ne kadar faiz indirimi yaptığınızı, kısacası benim size bir borcum var ve ben bu borcu öğrenemiyorum.Nasıl bir hizmettir bu.
Bugün son günü tatlıya bağlayalım kampanyasının ve ben sizden hizmet alamadığım için şu an ödemiyorum bu borcu.Bana kampanyalı fiyat değil.Bana toplam borcumun ne kadar olduğunu söylemek zorundasınız.Madem indirdiniz neden söylemiyorsunuz benim borcumun ne kadar olduğunu.Görüşmediğim yer kalmadı.

*Türk Telekom bundan 5 sene önce kapattırdığım 0312 354 **** numaralı telefon hattına ait 44.66 lira borç olduğuna dair evime bir mektup gönderdi. Gelen mektubu okuduktan sonra bilgi almak için müşteri hizmetlerini aradım. Ve kapattırdığım hattın, hiçbir zaman benim adıma kayıtlı olmadığını ve kapattırma işleminin hiç gerçekleşmediğini, şehiriçinde transfer işlemi yapıldığını, ve bu hatta ait borç görünmediğini öğrendim.
Müşteri hizmetlerinden beni tatmin eden bir açıklama öğrenemediğim için ve eve gönderilen kağıtta ne dönem, ne tarih, ne kullanım bedeli ne ana borç tutarı belirtilmiş olmadığı için neye istinaden olduğunu bilmediğim bu borcun açıklamasını tüketici olarak Türk Telekom'dan sormanın en doğal hakkım olduğunu düşünüyorum. Ve neye istinaden benden bunu ödemem gerektiğini açıklanmasını gerektiğini düşünüyorum.
Ayrıca 5 senedir bana neden hiç ulaşılmadı? Madem ki adresimize bu kadar kolay ulaşılabiliyordu. Bu kadar zamandır neden bunlar yapılmadı? Ki cep telefonu numaramı bile lise 2 seneden beri değiştirmemiş biri olarak ulaşılması çokta zor olmayan biri olduğum için sorunlu müşteri gibi evime bu tarz bir mektup göndermesinin açıklamasını talep ediyorum. 
Türk Telekom'un bana tebliğ ettikleri borcun; hangi döneme, hangi kullanıma ait olduğunu belirten yazılı bir belge ile bana bildirmesini istiyorum. Aksi taktirde yasal haklarıma başvuracağımı bildiririm. 

Bu Haber 9265 defa okunmuştur.
TÜRK TELEKOM YENİ ŞİRKET KURUYOR
BDDK; BANKALARA OTAŞ´I TAK
TELEKOM’UN YABANCI ORTAKLARI KAP
TELEKOM ÇALIŞANINI TANIMAYA MI B
BAKAN YANILTILDI MI
BAKANA SORULAMAYAN SORULAR
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
TELEKOM´DAN YÖNETİM DEĞİŞ
TÜRK TELEKOM İÇİN SÜRE İSTEDİLER
FET֒NÜN TÜRK TELEKOM DAVASINDA
TÜRK TELEKOM; GÖZ GÖRE GÖRE GELE
TÜRK TELEKOMDA KADER GÜNÜ
DEVLET TELEKOM’A EL KOYSUN İSTİY
BAŞBAKAN: TELEKOM´A MÜDAHALE EDE
ULAŞTIRMA BAKANI; TT EL DEĞİŞTİR
TELEKOMUN HİSSE YAPISI
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!