"ARTIK TELGRAFIN TELLERİNE KUŞLAR KONMUYOR- PTT ve Türk Telekom Anıları" isimli kitabımızı NASIL TEMİN EDEBİLİRSİNİZ?
 
SAYIN BÖLGE MÜDÜRÜ ÖYLE BUYURMUŞSAYIN BÖLGE MÜDÜRÜ ÖYLE BUYURMUŞ

Tarih: 2011-12-01

 

Bursa Mahalli Gazetelerinde yayımlanan  habere göre, MÜSİAD Bursa Şubesi Türk Telekom (TT) Bursa Bölge Müdürü Ahmet Yanbay'ı ağırlamış. 

Bölge Müdürü Yanbay, Son 6 yıldır iyi yönde yaşanan gelişmelerle Türk Telekom'un 'abone' kavramından sıyrılıp 'müşteri' kavramını benimsediğini belirtmiş. Bölge Müdürü Yanbay, sözlerini "Son yıllarda, özellikle de son 6 yılda attığımız adımlarla bu sektörde fark yaratır hâle geldik. Bünyemize kattığımız tecrübeli ve değerli yöneticilerimizle müşterilerimize daha iyi hizmet vermeye odaklandık. Bu kapsamda Türk Telekom'un bünyesinde çalışmakta olan 8 bin çalışanımız ile müşterilerimize kaliteli hizmet vererek memnuniyetlerini sağlıyoruz. Bölgesel bir aktör olmaktan sıyrılıp 30 bin kişilik çalışan ordusuyla küresel bir şirket olma yolunda hızla ilerliyor." Diye tamamlamış.

Ne demiş SAYIN BÖLGE MÜDÜRÜ; “Son 6 yıldır iyi yönde yaşanan gelişmelerle Türk Telekom'un 'abone' kavramından sıyrılıp 'müşteri' kavramını benimsemiştir” …

İnsaf…

SAYIN BÖLGE MÜDÜRÜNÜN, Prof. Dr. Atilla Sezgin’in Genel Müdürlüğü döneminde (1998 Yılında) Pazarlama Daire Başkanlığının kuruluşuna dair  Yönetim Kararında,  Pazarlama Dairesinin kuruluş amaçları arasında, “Aboneden Müşteriye geçmenin gerekliliğinin” vurgulandığından haberdar olmaması normal.

SAYIN BÖLGE MÜDÜRÜ 2002 Yılında Türk Telekom’u Yılın Kamu Kuruluşu seçen büyük bir eğitim kurumunun, bu seçiminin gerekçesini, Türk Telekom’un müşteriye değer vermesi olarak açıkladığını da duymamış olabilir.

Ancak;

SAYIN BÖLGE MÜDÜRÜNÜN;

2000 yıllında başlatılan, özelleşene kadar da sürdürülen “Türk Telekom’da Değişen Pazarlama Anlayışı: Aboneden Müşteriye” konulu onlarca eğitim programından haberdar olmaması düşünülebilir mi?

2000-2002 yıllarında basılan, müşterinin önemini anlatan kitapları (Türk Telekom’da Değişen Pazarlama Anlayışı,  Karikatürlerle Türk Telekom’da Değişen Müşteri Anlayışı) görmemesi mümkün mü?

2000-2006 arasında bu konuda yapılan çalışmalardan haberdar olmaması için ya kör olması gerekir ya da geçmişi inkar eden ....

Türk Telekom özelleştiğinde tüm çalışanları “Abone anlayışından Müşteri Anlayışına geçmişti.” Hem de kamu  kuruluşu olmanın tüm kısıtlarına rağmen.

İnsanların kurumsal bağlılığının olması güzel.  Kendilerine bol sıfırlı maaş sağlayanlara bağlı olmalarına da diyeceğimiz yok…

İtirazımız, geçmişin inkar edilmesine, geçmişte yapılanların yok sayılmasına …

Belki ilgisi yok ama bu olay bize Mehmet Akif merhumu hatırlattı.

Ne diyordu Akif;

Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem.

Biri ecdâdıma saldırdı mı, hattâ boğarım!..

- Boğamazsın ki! –

Hiç olmazsa yanımdan koğarım

Bu Haber 2651 defa okunmuştur.
TÜRK TELEKOM NEDEN ZARAR ETTİ?
TÜRK TELEKOM VE PTT GÜÇ BİRLİĞİ
TÜRK(?) TELEKOM´DAN İLGİNÇ AFİŞL
BANKALARDAN SAUDİ TELEKOM´A RET.
TTNET HAKKINDA SORUŞTURMA
TÜRK TELEKOM’DA ÜST DÜZEY ATAMAL
CEP TELEFONUNDA NEDEN AVEA YAZMI
AVEA´YA 184 MİLYON LİRALIK
TÜRK TELEKOM ÜST YÖNETİMİ
T.T.´DA GENEL MÜDÜR YARDIMCILIĞI
TÜRK TELEKOMUN MEVCUT YÖNETİCİLE
T.TELEKOMDA YÖNETİM DEĞİŞİKLİĞİ
OJER BORSADAKİ TELEKOM HİSSELERİ
TT GENEL MÜDÜR YARDIMCI İSTİFA E
TÜRK TELEKOM’DA FET֒DEN GÖZALTI
EMO; OGER´İN HİSSE REHİN İŞLEMİ
TELEKOM´DAN FUTBOL FEDERAS
AVEA 90 MİLYON AVRO KREDİ ALDI
TELEKOMDA AKDI FESH|
OGER TELEKOM’UN BORCU T.T.’U ETK
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!