Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
MÜŞTERİ ELDE TUTMA DİREKTÖRLÜĞÜ MÜŞTERİ ELDE TUTMA DİREKTÖRLÜĞÜ

Tarih: 2011-12-26

Türk Telekom’da Müşteri Kaybı artınca “Müşteri Elde Tutma Direktörlüğü" kuruldu.

İç İletişim Biriminden tüm personele gönderilen mesajda “Şirketimiz müşteri portföyünün korunması ve Şirketimizin gelir düzeyinin artırılması amacına yönelik olarak “Müşteri Elde Tutma Direktörlüğü”nün kurulmasına, yeni oluşturulacak müdürlük organizasyonu ve görev tanımları ile Müşteri İlişkileri Başkanlığı’na bağlanmasına karar verilmiştir. “ denilmektedir.

Bu kadar çok direktörlük içinde, kararlar nasıl alınır, organizasyon nasıl sağlanır?

Türk Telekom’un; Bölge, İl ve Telekom Müdürlüklerini ihmal eden, Sürekli yeni Direktörlükler açmakla, Genel Müdürlüğü büyütmekle Müşteriyi Elde Tutacağını sanan anlayışıyla, sürekli müşteri kaybetmesi kaçınılmaz.

Bu Haber 2478 defa okunmuştur.
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
T.TELEKOM´DA BÜYÜK DEĞİŞİKLİK
TÜRK TELEKOMDA BÖLGE MÜDÜRLERİ D
GÜNEY 1 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE ALKIŞ
BÖYLE KAZIK YEMEDİK
TÜRK TELEKOM ... YİNE DE ZARARDA
TÜRK TELEKOM ZARARDA !
MUSTAFA ŞENLİ DİREKTÖRLÜĞE ATAND
YAKUP ÖZTUNÇ TT GENEL MD. YARD.
DARBE GÜNÜ TELEKOM BİNASININ İŞG
TÜRK TELEKOM´U AKİS DENETİ
T.TELEKOM´DAN BORÇ UZATIMI
TÜRK TELEKOM NEDEN ZARAR ETTİ?
TÜRK TELEKOM VE PTT GÜÇ BİRLİĞİ
TÜRK(?) TELEKOM´DAN İLGİNÇ AFİŞL
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!