Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
MÜŞTERİ ELDE TUTMA DİREKTÖRLÜĞÜ MÜŞTERİ ELDE TUTMA DİREKTÖRLÜĞÜ

Tarih: 2011-12-26

Türk Telekom’da Müşteri Kaybı artınca “Müşteri Elde Tutma Direktörlüğü" kuruldu.

İç İletişim Biriminden tüm personele gönderilen mesajda “Şirketimiz müşteri portföyünün korunması ve Şirketimizin gelir düzeyinin artırılması amacına yönelik olarak “Müşteri Elde Tutma Direktörlüğü”nün kurulmasına, yeni oluşturulacak müdürlük organizasyonu ve görev tanımları ile Müşteri İlişkileri Başkanlığı’na bağlanmasına karar verilmiştir. “ denilmektedir.

Bu kadar çok direktörlük içinde, kararlar nasıl alınır, organizasyon nasıl sağlanır?

Türk Telekom’un; Bölge, İl ve Telekom Müdürlüklerini ihmal eden, Sürekli yeni Direktörlükler açmakla, Genel Müdürlüğü büyütmekle Müşteriyi Elde Tutacağını sanan anlayışıyla, sürekli müşteri kaybetmesi kaçınılmaz.

Bu Haber 2548 defa okunmuştur.
TELEKOMUN BİNASI DA PARASI DA ÇÖ
TÜRK TELEKOM YİNE BORÇLANDI
ENİS ÖKSÜZ´ÜN TÜRK TELEKOM
TÜRK TELEKOM´UN ZEHİR ZIKKIM ÖYK
TÜRK TELEKOM YENİ ŞİRKET KURUYOR
BDDK; BANKALARA OTAŞ´I TAK
TELEKOM’UN YABANCI ORTAKLARI KAP
TELEKOM ÇALIŞANINI TANIMAYA MI B
BAKAN YANILTILDI MI
BAKANA SORULAMAYAN SORULAR
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
TELEKOM´DAN YÖNETİM DEĞİŞ
TÜRK TELEKOM İÇİN SÜRE İSTEDİLER
FET֒NÜN TÜRK TELEKOM DAVASINDA
TÜRK TELEKOM; GÖZ GÖRE GÖRE GELE
TÜRK TELEKOMDA KADER GÜNÜ
DEVLET TELEKOM’A EL KOYSUN İSTİY
BAŞBAKAN: TELEKOM´A MÜDAHALE EDE
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!