MÜŞTERİ ELDE TUTMA DİREKTÖRLÜĞÜ MÜŞTERİ ELDE TUTMA DİREKTÖRLÜĞÜ

Tarih: 2011-12-26

Türk Telekom’da Müşteri Kaybı artınca “Müşteri Elde Tutma Direktörlüğü" kuruldu.

İç İletişim Biriminden tüm personele gönderilen mesajda “Şirketimiz müşteri portföyünün korunması ve Şirketimizin gelir düzeyinin artırılması amacına yönelik olarak “Müşteri Elde Tutma Direktörlüğü”nün kurulmasına, yeni oluşturulacak müdürlük organizasyonu ve görev tanımları ile Müşteri İlişkileri Başkanlığı’na bağlanmasına karar verilmiştir. “ denilmektedir.

Bu kadar çok direktörlük içinde, kararlar nasıl alınır, organizasyon nasıl sağlanır?

Türk Telekom’un; Bölge, İl ve Telekom Müdürlüklerini ihmal eden, Sürekli yeni Direktörlükler açmakla, Genel Müdürlüğü büyütmekle Müşteriyi Elde Tutacağını sanan anlayışıyla, sürekli müşteri kaybetmesi kaçınılmaz.

Bu Haber 2590 defa okunmuştur.
TÜRK TELEKOM’U KEŞKE SATMASAYDIK
TELEKOM ŞEHİRLERİ NE KADAR AKILL
BANKACILIK SİSTEMİ TIKANDI MI?
İNNOVA TAZMİNATA MAHKUM OLDU
TELEKOM YİNE BORÇLANDI
T.TELEKOMUN KURUMSAL İLKELER NOT
T.TELEKOM´DAN YIKILAN BİNA AÇIKL
TELEKOMUN BİNASI DA PARASI DA ÇÖ
TÜRK TELEKOM YİNE BORÇLANDI
ENİS ÖKSÜZ´ÜN TÜRK TELEKOM
TÜRK TELEKOM´UN ZEHİR ZIKKIM ÖYK
TÜRK TELEKOM YENİ ŞİRKET KURUYOR
BDDK; BANKALARA OTAŞ´I TAK
TELEKOM’UN YABANCI ORTAKLARI KAP
TELEKOM ÇALIŞANINI TANIMAYA MI B
BAKAN YANILTILDI MI
BAKANA SORULAMAYAN SORULAR
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!