Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
TELEKOM’DAN BİR MUHATAP ARIYORUZTELEKOM’DAN BİR MUHATAP ARIYORUZ

Tarih: 2012-02-27

Bursa Hakimiyet Gazetesi’nde “ERDAL ABİ” başlıklı köşesinde Tüketici sorunlarını dile getiren Erdal Özdür 27 Şubat 2012 günü ilginç bir  yazı yayınladı;

TELEKOM’DAN BİR MUHATAP ARIYORUZ.

Önce Türk TELEKOM'un halkla iletişimini sağlayan Media Relations şirketinden Çimen Alganer'e merhaba diyelim.
Sayın Alganer, okurlarımızın köşemizde yansıttığı TELEKOM konulu yakınmalarına duyarlılıkla hemen eğiliyor.
Araştırmalarından sonra da okurlarımızla diyalog kuruyor, sorun çözülüyor ve ardından da köşemize bilgi akışı sağlıyor.
Şimdi aşağıdaki sorunda ileri sürülen iddialar da oldukça ilginç ve karmaşık.   Sayın Alganer yine önce bize telefon edip okurumun telefon no'sunu ister sanırım.. Ama maalesef okurum telefon no'sunu bildirmemiş. Sadece e-mail adresi var….
Kolay gelsin Çimen Hanım.  
"Dedem Mehmet Dinç Bursa, Keles ilçesi Gelemiç Köyü'nde ikamet etmekte ve bu adresinde kendi üstüne kayıtlı bir numara var. 
Dedemin kimlik bilgileri üstünde başka bir köyde ve hiç alakasız bir numara gözüküyor ve bu numaraya ait bir fatura dedeme kesilmiş. 
Gerekli itirazda bulunmak için Keles Telekom'a gidiyoruz ama 'bu bizim işimiz değil merkeze gideceksiniz' diyorlar. 
Bursa merkez Telekom'a gidiyoruz onlar da bize Keles Telekom'u adres gösteriyorlar. 
Sonunda lütfedip şikayet dilekçesi doldurmamızı söylediler. Biz de şikayet dilekçesini doldurup verdik. Sorunumuz çözümlendi diye düşünürken bu sefer de aynı konuyla ilgili bir icra mektubu geldi. 
Ve sorunumuzla ilgili olarak hala bir muhatap bulmuş değıliz. 
Telekom'dan artık bu sorunumuza acilen bir çare bulunsun istiyoruz.
Peşin teşekkürlerimizle.."
Selçuk DİNÇ

Açıkça ifade edelim, Biz Türk Telekom’un müşteri şikayetlerinin takibini bir yabancı Halkla İlişkiler şirketine havale ettiğini bilmiyorduk.

Bu yazıyı okuyunca araştırdık, bilene de rastlamadık.

Ayrıca internetten sorguladık, Türk Telekom’un KAP (Kamuoyu Aydınlatma Platformu)’a yaptığı açıklamaları araştırdık. Türk Telekom’un bu konuda bir açıklamasına rastlamadık.

Uygulama, Tüm Türkiye’yi mi kapsıyor?

Bazı illerle mi sınırlı?

Şirket kaç elemanla bu hizmeti yürütüyor?

Türk Telekom bu hizmet için ne ödüyor?

Tespit edemedik…

Bir ihtimal daha var: Media Relations Medya İlişkileri demek. Çimen Hanım'ın isminin altındaki ünvanı köşe yazarı şirket ismi sanmış olabilir. Bir Tüketici Köşesi yazarının böyle bir hata yapması zayıf bir ihtimal.

Konu ilginç…

Türk Telekom, bu sorunu kendi çözmeyip bir yabancı firmaya ihale etmesi, hem pahalı, hem de daha geç sonuç verecek bir uygulama…

Halkla İlişkiler firmasının, işin ayrıntısını Türk Telekom çalışanları kadar bilmesi, hangi olayda kimi muhatap alacağını doğru seçmesi mümkün mü?

Çalışanlarını “Müşterinin önemi” konusunda eğitmesi, müşteri odaklı bir çalışma yürütmesi, CRM’ini güçlendirmesi daha uygun bir çalışma yöntemi olmaz mı?

Ne dersiniz?

Bu Haber 3634 defa okunmuştur.
BAKANA SORULAMAYAN SORULAR
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
TELEKOM´DAN YÖNETİM DEĞİŞ
TÜRK TELEKOM İÇİN SÜRE İSTEDİLER
FET֒NÜN TÜRK TELEKOM DAVASINDA
TÜRK TELEKOM; GÖZ GÖRE GÖRE GELE
TÜRK TELEKOMDA KADER GÜNÜ
DEVLET TELEKOM’A EL KOYSUN İSTİY
BAŞBAKAN: TELEKOM´A MÜDAHALE EDE
ULAŞTIRMA BAKANI; TT EL DEĞİŞTİR
TELEKOMUN HİSSE YAPISI
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!