Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
EKŞİ SÖZLÜĞE GÖRE TÜRK TELEKOMEKŞİ SÖZLÜĞE GÖRE TÜRK TELEKOM

Tarih: 2012-03-03

"Ekşi Sözlük"ü;  her türlü bilginin bazen ciddi bazen de komik bir şekilde açıklandığı, öğretildiği, yorumlandığı sözlük, ansiklopedi, yorum sitesi olarak tanımlamak mümkün.. Bilgi verir. Ama çok ağır da eleştirir. Binin üzerindeki yazarın çabasıyla oluşmuştur..Her İnternet kullanıcısının zaman zaman takip etmesi gereken siteleri arasında yer alır. Alexa’nın verilerine göre Türkiye'de en fazla izlenen İnternet sitelerinden birisidir.

Ekşi Sözlük’te 2000 Yılı Başından bugüne dek Türk Telekom ile ilgili 1660 yazı yazılmış. Şubat 2012 ayındaki yazıların sayısı ise 20… 2012 Şubat ayında yazılan tüm yorumlar aleyhte..

Ekşi Sözlüğün yazarları Türk Telekom’u nasıl görüyor? İşte cevabı:

1641.          gereksiz aramalarından çıldıracak hale gelip en sonunda web sitelerine zehir zemberek bir şikayet maili attığım şirket.umarım dikkate alırlar.

(aydinlikta, 08.02.2012 00:28)

1642.          sabah 7 akşam 7 hizmeti olmasa hiç bir değeri olmayan telefon şirketi.

(besbozbaslibesbozordek, 08.02.2012 01:06)

1643.            dexter olsam, satanın da, müdürlüğünü yapanın da peşine düşerdim, o kadar net. tabi bizler bu kadar fantastik olamadığımız için anca sövebiliyoruz, haa tabi türk telekom o kadar fantastik, 21. yüzyılda telekomünikasyonun yüz karası, kara bulutu, takozu

                        (sir gerard uth mondar, 08.02.2012 11:16)

1644.          halkın gözündeki imajını nasıl oluşturduğunu şu gecenin kör vaktinde bir kez daha ispatlamış şirket.
ezelden beri süregelen ama son zamanlarda daha da azıtan yavaşlama, kopma, veri alamama vs. sorunlarından ötürü son bir ay içinde üç kere arama yaptım. her seferinde telefonun diğer ucundaki son derece nazik(bir o kadar da işlevsiz) müşteri temsilcisi, ''arıza kaydınızı yapıyorum, en kısa sürede dönüş yapılacak. lütfen telefon numaranızı vs. vs.'' şeklinde gönlümü aldı(savuşturdu). yine bu gece aniden kesinlen bağlantı sonrası yeniden bağlandığımda 56k günlerime geri döndüğüm hissiyatına kapılınca aradım. aynı şekilde karşıma çıkan son derece nazik müşteri temsilcisine üç kere, ''süpervizor'' deyince bu sefer o kadar da nazik olmayan fakat daha bir otoriter tınıya sahip bir süpervizor ile konuşmaya başladım. ''evet, daha önceki şikayet kayıtlarınız bir şekilde(!) teknisyenlerimize ulaşmamış, bizden kaynaklanan sorun için özür dileriz. hemen gereğini yapıyoruz.'' şeklindeki açıklamadan sonra pes ettim.
 

şimdi düşünüyorum, ben hiç bir zaman faturamı ödemek konusunda geç kalmadım, eğer birisi aracılığı ile ödeyeceksem de o kişiye bir şekilde haber verdim. müşteri hizmetlerini aradığımda hiç üslubumu bozmadım, insan gibi konuştum. şu olaydan sonra bile yine teşekkür ettim ve telefonu kapattım. iyi bir müşteri miyim? yoksa aptal bir müşteri miyim? bu iki sorunun arasında sıkışıp kaldım. gerçekten inanılmaz saçma bir hizmet politikaları var. sağladıkları hizmetin kalitesizliği ve yetersizliği yetmiyormuş gibi hizmeti destekleyen işlevler konusunda da inanılmaz kötüler. yaptığım üç konuşmada aldığım cevapların orada bir yerlerde bir kağıda yazılıp dağıtıldığına yemin edebilirim. sorulan sorulardan tutun, önerdikleri çözümlere kadar hepsi aynı. işin trajikomik tarafı ise ödememi bir gün geciktirmem durumunda bile internet bağlantımı kesiyorlar ve sonradan ödemeyi yapsam da en az iki gün sonra açıyorlar. ayrıca ücretini ödediğim internet tarifesinde vaat edilen hızın yarısına ulaştığım bile söylenemez. en beteri ve kendimi aptal gibi hissetmemi sağlayan şey ise ödediğim ücret ile diğer ülkelerde çok daha fazlasını alabilecek olmam. 
şu yazdığım yazıyı tek bir tıkla yollamam mümkün olmayacak çünkü şu an bağlantım gerçek manada sürünmekte. müşterisini bu kadar rezil durumlara düşüren başka bir şirket, başka bir anlayış var mı diye merak etmekteyim. paramla rezil olduğum yetmiyormuş gibi aptal yerine konuyorum. evet sorumun cevabı bu; aptal bir müşteriyim ben. bunu bana söylettiği için gurur duyması gereken şirkettir.

1645.            sabah sabah sövüp saydığım yer. küfürleri de aynen yazıyorum.

............................................................(Ekşi sözlüğe yazılmış, ama biz yayınlayamazdık)

 (bir gurultu aninda, 09.02.2012 08:47 ~ 15:07)

1646.          aile olarak inanılmaz şikayetçi olduğumuz kurum. taşındık nakil için aradık 7-8 gün geçti ne arayan var ne soran. tekrar aradık onaylanacak yarın dediler, kısa süre sonra bağlamaya gelirler dediler onun üstünden de 4 gün geçti hala ne arayan var ne soran. 3. kez aradık iptal edelim diye, bu sefer iptal için başka numara aramamız lazımmış falan filan. lanet olsun sana türk telekom!
edit: şimdi şikayetiniz incelemeye alındı, inceleyip size döneceğiz diye arıyorlar iptal başvurusu yapınca.

1647.          18 senedir yurt dışında yasıyor olmama, hizmetlerini ömrüm boyunca bir kez bile kullanmamış olmama rağmen sikayetci oldugum rezil kurum. 
bu adamlar aylardır belki yıllardır "hikmet boyar" isimli bir sahsın telefon faturasını e-mail adresime gönderiyorlar. hani e-mail adresim de öyle bir adres ki, yanlış anlaşılmış olması da çok zor. bu adamlara her ay düzenli mail gönderiyorum. hiç bir e-mailime cevap vermiyorlar. başlangıçta gayet nazik ve medeni yazdığım e-maillerim son zamanlarda daha kızgın ve saldırgan bir ton kazanmaya başladı. üç ay sonra ana avrat dalacam o olacak.
göndermeyin adamın birinin telefon faturasını bana, istemiyorum. bu kadar mi kolay ve yaptırımı olmayan bir şeydir bir müşterinin mahrem bilgilerini açık etmek? böyle bir konuda bile yaptığınız yanlışı düzeltmeye tenezzül etmeyecekseniz ne için alıyorsunuz o maaşı? napiyorsunuz bütün gün göbek mi atıyorsunuz? reziller.

(regina phalange, 11.02.2012 21:03)

1648.          beni farklı numaralardan arayarak ne çok arayan soranlarım arasına giren kurum. aradıkları bütün numaraları rehberime kaydedip aradıklarında açmıyorum ama her seferinde bir başka numara buluyorlar.

(orostopostokomposto, 11.02.2012 21:08)

1649.          gittikçe kendilerini aşıyorlar.
geçen pazar sabahtan itibaren telefonla taciz etmeye başladılar. ev telefonunu çaldırıyorlar, açmayınca cepten arıyorlar bu sefer. tüm gün böyle geçti ama cevapsız 6-7 aramaya rağmen akşam dokuz buçuk civarı tekrar aranınca, dedim bu kadar ısrarın bir sebebi olmalı, türk telekomun başına bişi geldi kesin... açtım ve şu diyalog gerçekleşti:
- alo 314 159 2653 ile mi görüşüyorum
- benim
- güvenliğiniz gereği görüşmelerimiz kayıt altına alınmaktadır 314 hanım. sistemde bilgilerinizi göremiyoruz. kampanyalarımızla ilgili bilgi almak için 444444'ü aramanız gerekiyor. iyi günler
- bi dakka bi dakka ne kim ne niye nereyi arayım anlamadım?
 
- sistemde bilgilerinizi göremiyoruz o yüzden arayın diyorum
- bilgilerimi mi güncelleyim arayıp nalaka niye arayım anlamadım
- arayıp tarifelerimizle ilgili bilgi alın
- bunu demek için telefon ediyosunuz?
- evet. biz verecektik bilgi de sistem bozuk, bilgilerinizi göremiyoruz o yüzden siz arayın
- ....
- size yardımcı olabileceğim başka bir husus var mı?
insan herde metanetin koruyamaz. gün gelir Türk Telekom’un "size yardımcı olabileceğim başka bir husus var mı?" sorusunu osuruk solo eşliğinde shut your fucking face uncle fuckaa diye bağırarak cevaplayan birinin ses kaydı nete düşerse kimse şaşırmasın.

(3141592653, 12.02.2012 10:58)

1650.          online hizmet merkezine ilk defa üye olmaya çalışıp telefon numaranızı girdiğinizde "3 defa hatalı giriş yaptınız ve başvurunuz askıya alındı" diyebilen süpersonik bir internet sitesine sahip kurum.

(bkz:
 erkek arkadaşımın birasını döktün ve şimdi gelecek)

hayır anlamadığım şey sadece telefon numarası girip enter'a basıyorsun. değil ama hatalı olduğunu nereden anlıyor? o numaranınbenim olmadığını mı iddia ediyor yani?

 

1654.          gecikmeli fatura yatırdığım için telefonu kesen, tüm faturaları ödememe rağmen 15 gündür telefonumu kullanıma açmayan, arıza olarak iki kez bildirmeme rağmen sorun çözülmeden arıza bildirimlerini kapatan ve beni cinnetin eşiğine getiren iletişimeme şirketi.

(eli eli lema sevaktani, 17.02.2012 11:29)

1655.          sabit hattan sizi arayıp spam yapan telefon şirketi. 
güya "daha hesaplı bir tarifeye geçin" demek için arıyorlar ama önerdikleri tarife daha pahalı.
cep numaranızı sormaları ise resmen absürd.

o kadar gerzekçe bi durum ki, insan şüphe ediyor acaba arayan hakikaten telekom mu diye zira buna dair hiç bir kanıt da sunmuyorlar. 
şimdi ben rastgele birisini arayıp "merhaba ben telekomdan arıyorum, tarife kıl yün tüy" desem ve kapatırken de cep numaranız nedir desem epey bi numara toplarım herhalde.

1656.          devlet himayesinde yıllarca sürdürdüğü tekeli hizmet kalitesiyle sürdüremeyeceğini anlayıp, türk insanının bedavaya olan anormal düşkünlüğüne sığınmış olan firma. telefonun lüks bir tüketim olmasına alışmış olan insanımız her akşam 19 itibariyle mal bulmuş mağribi gibi telefonlara sarılmaktadır.

(crimson king, 18.02.2012 20:03 ~ 22:42)

1657.          kurumsal dolandırıcılık kendi tercihleri mi yoksa personelin tercihi mi anlayamadığım kurum.

türk telekom genel müdürlükten aradığını belirten kişi (444 1 444), aylık fatura ortalamamın 25 tl olduğunu genel merkezin daha hesaplı 20 tl'lik tarifeye geçmemi uygun bulduğunu ifade eder.

kendisine aylık ortalamamın 16,5 tl olduğunu söylediğimde ise ben genel müdürlükten arıyorum, yalan mı söyleceim cevabı verir.

gerçi cevabı alır, ama sonuç olarak ya kurumsal olarak ya personel olarak beni ayda 3,5 tl dolandırmaya çalışmıştır.

(guadacanal, 20.02.2012 14:06 ~ 14:09)

1658.          insanları kafalarına göre paketlere üye yapıp para toplayan bir şirket. sokaktaki yankesiciler bile bunlardan daha şereflidir, net.

ayrıca çagrı merkezinde konusmalar kayıt altına alınıyor deyip aleyhlerine bir durum söz konusu oldugunda kayıt edilmemiş diyerek de yalan söyleyen bir şirket.

(tcyx, 21.02.2012 10:23)

1659.          deli dumrul'un "susuz çayıra köprü kurup gelen geçenden köprü geçiş ücreti alması" gibi internet kullanıcılarına zorla sabit telefon hattı satan firma.
devletten satın alındığından bu yana tek çivi çakılmadığı,iyileştirilme yapılmadığını düşündüğüm firma.
aboneliğini sonlandırmak isteyen müşterilerini oyalayan,abonelikleri sonlandırmayan ve fatura göndermeye devam eden firma
artık türk kelimesini firma isimlerinde kullanmalarından bir türkiye cumhuriyeti vatandaşı olarak rahatsızlık duymakta olduğum firma.
işlemlerinde haksızlıklar olduğunu düşündüğüm yokmu bir tüketici örgütü yokmu bir hukukçu avukat bu memlekette hesap soracak diye üzüldüğüm firma.

(iyi kotu ve cirkin, 23.02.2012 10:06 ~ 10:13)

1660.          online hizmet merkezlerinden 19 saat önce açtığım ticket'ı tenezzül edip de okumayan bir firma.
19 saat diyorum, 19 saat!

(fasulye de soguk yenen bir yemektir, 29.02.2012

Bu Haber 2408 defa okunmuştur.
ULAŞTIRMA BAKANI; TT EL DEĞİŞTİR
TELEKOMUN HİSSE YAPISI
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
T.TELEKOM´DA BÜYÜK DEĞİŞİKLİK
TÜRK TELEKOMDA BÖLGE MÜDÜRLERİ D
GÜNEY 1 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE ALKIŞ
BÖYLE KAZIK YEMEDİK
TÜRK TELEKOM ... YİNE DE ZARARDA
TÜRK TELEKOM ZARARDA !
MUSTAFA ŞENLİ DİREKTÖRLÜĞE ATAND
YAKUP ÖZTUNÇ TT GENEL MD. YARD.
DARBE GÜNÜ TELEKOM BİNASININ İŞG
TÜRK TELEKOM´U AKİS DENETİ
T.TELEKOM´DAN BORÇ UZATIMI
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!