Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
TELEKOM  TEFTİŞ KURULUNA ŞİKAYET EDECEKMİŞTELEKOM TEFTİŞ KURULUNA ŞİKAYET EDECEKMİŞ

Tarih: 2012-03-05

04.03.2012 Günlü Yeni Asya Gazetesinin, genelde Tüketici Şikayetlerine yer veren  “Millet Kürsüsü” köşesinde, Nuri Baybara isimli okuyucusunun bir şikayetini TÜRK TELEKOM’UN AYIBI başlığı ile yayınlandı;

“Güngören ilçesi Mareşal Çakmak mahallesi Ayvacık sokak 20 numaralı binada tadilat ve mantolama çalışması, bina sakinleri tarafından yapıldı.Bu çalışma esnasında Türk Telekom’a ait telefon kabloları kaldırıma düştü. 2 aydan daha uzun bir zamandır bu kablolar bu vaziyette duruyor.

Vatandaş bir ağaca asıyor bir çaputla bir yere bağlamaya çalışıyor. Ama bakıyorsunuz ki ertesi gün düşüyor. İnanın ki kaldırımda rahat yürüyemiyorsunuz. Bir sendeleme falan olduğunda tekstil atölyesinin merdiven boşluğuna düşebilirsiniz. Ben çevredeki esnafla bu konuyu konuştum. Bunun için Türk Telekom’a elli defa telefon ettiklerini, ama kimsenin ilgilenmediğini hiçbir görevlinin gelmediğini söylediler. Hatta bunun için bizzat ben de Bahçelievler Telekom Müdürlüğüne gittim. Bu işle kimin ilgilendiğini sordum 2. katta planlama kısmının baktığını söylediler. Oradaki yetkiliyle görüştüm. Görevini tam olarak bilmiyorum, memur mu şef mi o kadar da önemli değil, durumu olduğu gibi anlattım. Türk Telekom Bakım Servisinin sokak sokak dolaşarak nerde aksaklık olduğunu tesbit etmesinin mümkün olmadığını, konuyla ilgileneceğini söyleyerek benim yanımda ilgili birime telefon ederek ilgilenmelerini söyledi. Gittiğim tarih 1 Şubat 2012 bugün 1 Mart. Tam 30 gün ne gelip bakan oldu. Ne de ilgilenen. Ben bu konunun takipçisi olacağım. Çözülmediği takdirde Ankara Teftiş Dairesi Başkanlığına ileteceğim. 
Saygılarımla

Nuri Baybara”

Sayın Nuri Baybara, Türk Telekom özelleştikten sonra Teftiş Kurulu Başkanlığı’nın lağvedildiğini bilmiyor.  Gerçi Teftiş Kurulu Başkanlığının yerine İç Denetim Başkanlığı kuruldu. Ama, Koskoca İç Denetim Başkanlığı böyle önemsiz (!) müşteri şikayetlerine mi bakacak? Onlar derin ve önemli konularla ilgileniyorlar.

Sayın Nuri Baybora’nın bilmediği bir konu daha var. Özelleştirmeden sonra, Arıza ve Bakım Servislerindeki personel sayısı çok büyük oranda azaldı.Türk Telekom elindeki personelle, ancak önemli arızaları ıslah edebiliyor. Eğer sonuçta, telefon arızası ve gelir kaybı yoksa, bu tür şikayetlerle ilgilenmesi çok zor. 

Bu Haber 2906 defa okunmuştur.
TÜRK TELEKOM YENİ ŞİRKET KURUYOR
BDDK; BANKALARA OTAŞ´I TAK
TELEKOM’UN YABANCI ORTAKLARI KAP
TELEKOM ÇALIŞANINI TANIMAYA MI B
BAKAN YANILTILDI MI
BAKANA SORULAMAYAN SORULAR
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
TELEKOM´DAN YÖNETİM DEĞİŞ
TÜRK TELEKOM İÇİN SÜRE İSTEDİLER
FET֒NÜN TÜRK TELEKOM DAVASINDA
TÜRK TELEKOM; GÖZ GÖRE GÖRE GELE
TÜRK TELEKOMDA KADER GÜNÜ
DEVLET TELEKOM’A EL KOYSUN İSTİY
BAŞBAKAN: TELEKOM´A MÜDAHALE EDE
ULAŞTIRMA BAKANI; TT EL DEĞİŞTİR
TELEKOMUN HİSSE YAPISI
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!