Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
BİR TÜRK TELEKOM SEVDALISININ SİTEMİBİR TÜRK TELEKOM SEVDALISININ SİTEMİ

Tarih: 2012-03-08

Yıllarca hizmet ettiği Türk Telekom’u aşk derecesinde seven bir Telekomcu, 20 seneye yakın bir süre Telekom Müdürlüğü yaptıktan sonra kendi isteği ile Türk Telekom’dan ayrılan bir Türk Telekom Sevdalısı ev telefonunu fesh etmek ister.

Ancak, bu sırada muhatap olduğu olaylar O’nu son derece rahatsız eder.

Ve rahatsızlığını,  yazı ile Türk Telekom yöneticilerine iletir.

İsterseniz olayı, değerli Müdürümüzün kaleminden okuyalım;

ÇOK ÜZÜLDÜM

Değerli Türk Telekom İlgilisine,

Ben Türk Telekom’da  30 yıl hizmeti olan,bunun 20 yılında Telekom Müdürü olarak görev yapan ve halen kendini TÜRK TELEKOMCU bilen, Türk Telekom’da halen acı-tatlı günleri paylaştığı, çok sevdiği arkadaşları, kardeşleri, dostları olan eski bir Türk  Telekomcuyum. Bana “Telekom’dan ayrılan herkes zaten Telekom’a muhalif deyip, söyleyeceklerimi lütfen dikkate almadan geçmeyin. (Türk Telekom beni göndermedi, ben kendi isteğimle gittim. Sağ olsunlar, o günkü yöneticilerin ısrarına rağmen kendi isteğimle ayrılıp, başka kamu kuruluşuna gittim.)

……….. No.lu  Telefonun iptali için başvurumla ilgili, dün (6.3.2012, Salı) saat 14.20 ve 16.26 da 4441444 no.lu telefondan arandım. Her operatörün olduğu gibi Türk Telekom’da da  MEY (müşteriyi elde tutma yolları/yöntemi) var ve olması da gerekli. Bu yöntemle müşteri ikna etmeye çalışılır bildiğimiz gibi.

Uzatmayayım,beni arayan memur, iptal etmemem için bir takım öneriler sunduktan sonra “BU AYLIK SABİT ÖDEMENİZİ DE BEN CEBİMDEN ÖDEYECEĞİM” dedi.

Bu ne demektir? Ne düşünülür, ne hissedilir? Neler oluyor? İkna için hangi yollara başvuruluyor? Bunları yazmayacağım. Sadece bu sözü demenin ne anlama geldiğini sizlere bırakıyorum.

Türkiye’nin telekomünikasyon devi, bir çalışanın cebinden sabit ücret ödeyerek bir müşteriyi elde tutma yolları arar olmuş…çok üzüldüm. 7.3.2012

Saygılarımla.

…………

Bu Arkadaşımız, üzüntüsünü neden Türk Telekom yöneticilerine iletti?

Türk Telekom’u sevdiği için…

Biz neden yayınlıyoruz?

Türk Telekom’u sevdiğimiz için…

Bu tür olaylar, bu Markayı yıllarca alın terleriyle, emekleriyle oluşturan Telekomcuları gerçekten çok üzüyor…

Şurası mutlaka bilinmelidir ki; Ülkemizin bir değeri olan Türk Telekom’u, eski çalışanları, Türk Telekom’a sadece cüzdanlarıyla bağlı olan ithal Telekomculardan daha çok seviyorlar… Ve bu nedenledir ki, yapılan yanlışlara çok üzülüyorlar…

Bu Haber 3820 defa okunmuştur.
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
TELEKOM´DAN YÖNETİM DEĞİŞ
TÜRK TELEKOM İÇİN SÜRE İSTEDİLER
FET֒NÜN TÜRK TELEKOM DAVASINDA
TÜRK TELEKOM; GÖZ GÖRE GÖRE GELE
TÜRK TELEKOMDA KADER GÜNÜ
DEVLET TELEKOM’A EL KOYSUN İSTİY
BAŞBAKAN: TELEKOM´A MÜDAHALE EDE
ULAŞTIRMA BAKANI; TT EL DEĞİŞTİR
TELEKOMUN HİSSE YAPISI
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
T.TELEKOM´DA BÜYÜK DEĞİŞİKLİK
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!