Avea’nın uyarılmasına ilişkin Bilgi Teknolojileri Ve İletişim Kurulu’nun 23.11.2012 tarih ve 2012/DK-12/583 sayılı kararı BTK’nın internet sitesinde yayınlandı.
Söz konusu kararda;
“Avea İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından yapılan 2012 yılı ikinci dönem bildirimlerine istinaden; Elektronik Haberleşme Sektöründe Hizmet Kalitesi Yönetmeliğinin “İdari para cezaları ve diğer yaptırımlar” başlıklı 9’uncu maddesinin birinci fıkrası ile GSM Mobil Telefon Hizmetlerinde Hizmet Kalitesi Ölçütlerinin Elde Edilmesine İlişkin Tebliğin “İdari para cezaları ve diğer yaptırımlar” başlıklı 20’nci maddesinin birinci fıkrası uyarınca;
Hedef DeğerinSağlanamadığı
Yerleşim Yeri
|
İlgili Olduğu Ay
|
Hedef Değerin Sağlanamadığı Ölçüt
|
Van-Erciş-Merkez-Çelebibağı
|
Nisan
|
Arama Blokaj Oranı
|
Van-Gevaş-Merkez
|
Nisan
|
Arama Blokaj Oranı
|
Kırklareli-Pınarhisar-Merkez
|
Nisan
|
Arama Başarısızlık Oranı
|
Kırklareli-Vize-Merkez
|
Nisan
|
Arama Başarısızlık Oranı
|
Kayseri-Pınarbaşı-Merkez
|
Mayıs
|
Arama Blokaj Oranı
|
Konya-Ilgın-Merkez
|
Haziran
|
Merkez Arama Blokaj Oranı
|
Yukarıdaki tabloda yer alan yerleşim yerleri için belirtilen hizmet kalitesi hedef değerlerinin sağlanması yükümlülüğünün ilgili raporlama döneminde yerine getirilmemesi ve söz konusu yerleşim yerlerindeki hedef değerlerin sağlanamamasının ait olduğu takvim yılı içerisinde ilk kez gerçekleşmesi nedeniyle Avea İletişim Hizmetleri A.Ş.’nin yazılı olarak uyarılması ve Avea İletişim Hizmetleri A.Ş.’nin ilgili raporlama döneminde hizmet kalitesi yükümlülüklerini yerine getirmediğinin Kurum internet sayfasında bir ay süreyle duyurulması hususlarına karar verilmiştir”
Hükmüne yer verildiği görüldü.
|