Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
EN ÇOK TURKCELL REKLAMI İZLENDİEN ÇOK TURKCELL REKLAMI İZLENDİ

Tarih: 2012-12-27

2012 yılı televizyonda en çok reklamı veren ilk on marka belirlendi. Reklam takibi konusunda hizmet veren Nar Ajans’ın televizyonda yaptığı araştırmaya göre, 45 farklı sektörde yer alan markalar arasında Turkcell’in 994 saati aşan süreyle birinci olduğu ortaya çıktı. İkinci sırayı Vodafone 970 saati geçen zamanla alırken, TTNet’te üçüncü sırayı 518 saatle aldı.

Interpress grup şirketi Nar Ajans’ın 2012 yılını kapsayan araştırmasına göre ekranda yayınlanan reklamlar içinde, en çok reklam veren markalar sıralamasında Avea toplam 474 saat süreyle dördüncü olurken, Türk Telekom 409 saati geçen süreyle beşinci sırayı aldı. Aynı araştırmada altıncı sırada 343 saati aşan reklam süresiyle Ülker yer alırken, Algida 301 saatlik süreyle yedinci, Finansbank 264 saat reklam süresiyle sekizinci, Eti 244 saati aşan süreyle dokuzuncu ve Digitürk’te 238 saate yaklaşan süre ile onuncu oldu.

İlk 10 firmanın 5’inin Telekomünikasyon sektöründen olması, sektörün büyüklüğünün, gücünün, reklam payındaki öneminin göstergesi.

Bu Haber 854 defa okunmuştur.
TURKCELL FAİZSİZ BANKACILIĞA GİR
ŞİFRENİZİ GÜVENLİ Mİ SANIYORSUNU
VODAFONE´DA AKILLI ŞEBEKE
VODAFONE´UN İŞGÜZARLIĞI MI?
TUİK 2017 BİLİŞİM ARAŞTIRMASI
TBD “ÖZENLİ TÜRKÇE ÇALIŞMA GRUBU
BEYAZ HACKER EĞİTİMİ
5 G VADİSİ TEST SAHASI AÇILDI
TELEKOMÜNİKASYONUN TÜSİAD´
E-DEVLET ÇIKMAZDAN NASIL ÇIKAR
BTK NİHAYET ÖNLEM ALDI
NOKİA EFSANESİ GERİ DÖNDÜ
GSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYO
GSM FİRMALARININ ÜÇ AYLIK PERFOR
E-İMZA SON 5 YILDA 5 KAT ARTTI
TGC´DEN TURKCELL´E Ö
UYAP ENTEGRASYONU PROTOKOLÜ
ŞİRKETLERDE SİBER GÜVENLİĞİN ADI
TURKCELL´İN 4,2 MİLYAR DOLARLIK
DOLANDIRICILAR İŞ BAŞINDA TELEKO
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!