6. KİTAP GÜNÜ 6 OCAKTA BEKLİYORUZ. Konuğumuz: Cengiz Önal TARAKÇIOĞLU
 
TELEFON KIRDIRAN ‘ÇAĞRI’YA NEŞTER!TELEFON KIRDIRAN ‘ÇAĞRI’YA NEŞTER!

Tarih: 2013-01-21

 

Ulaştırma Bakanlığı ile Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), aboneleri çileden çıkaran çağrı merkezleri sorununa neşter atıyor.

Enerji, beyaz eşya, telekomünikasyon, bankacılık, sağlık ve diğer sektörlerde faaliyet gösteren çağrı merkezleri, BTK ile ‘ilişkilendirilecek.’

Abonelere dakikalarca müzik dinletilemeyecek, abone mönülerde kaybolmayacak. Abone, BTK’nın öngördüğü hizmet kalitesi uyarınca belli sürede sorununu çözebilecek. Ulaştırma Bakanlığı ile BTK, çağrı merkezlerine çeki-düzen vermek için kolları sıvadı.

BTK kaynakları, telekomünikasyon-haberleşme sektöründeki çağrı merkezlerinin BTK’nın denetlemesine tabi olduğunu belirterek, çağrı merkezlerinin hizmet standardının belli olduğunu söyledi.

Kaynaklar, öngörülen yasal düzenlemenin hayata geçirilmesi halinde diğer sektörlerdeki çağrı merkezlerinin de bu standartta faaliyet göstereceğini vurguladı.

‘ÇOK ACI BİRŞEY’ DEMİŞTİ

BTK Başkanı Tayfun Acarer, daha önce, çağrı merkezlerinin tüketicilere verilen hizmet kalitesinin aynı olması gerektiğini vurgulamıştı. Acarer, “Vatandaş olarak söylüyorum, bir seferinde telefonu kırıyordum, beklemekten. Çünkü mönülerde kayboldum, 3-4 defa tekrar aradım.

Bir seferinde de uçağı kaçırıyordum. 9 dakika operatöre ulaşamıyorsam ve derdimi anlatamıyorsam bu çok acı bir şey” demişti.

Bu Haber 1963 defa okunmuştur.
BİLİŞİMİN EN İYİLERİ
OGER 22 MİLYAR TEMETTÜ ALDI
SİBER ZORBALIK YAYGINLAŞIYOR
NETAŞ´IN 50. YILI
TURKCELL UKRANYANIN 4G İHALESİNE
TURKCELL DİYALOG MÜZESİNE ÖDÜL
CEP VE İNTERNETTE YENİ DÖNEM
TURKCELL’İ ALKIŞLIYORUZ.
GSM OPERATÖRLERİNE KIYAK MI?
GSM OPERATÖRLERİ VERGİ Mİ KAÇIRI
2017´DE DURDURULAN SİBER SALDIRI
BTK ve TÜRKÇE DUYARLILIĞI
PARMAK İZİ DE ÇALINABİLİYOR
KOBİLER VE BİLİŞİM KONGRESİ
BAŞLANGIÇ ÇOK İYİ! PEKİ, SONRASI
TURKCELL FAİZSİZ BANKACILIĞA GİR
ŞİFRENİZİ GÜVENLİ Mİ SANIYORSUNU
VODAFONE´DA AKILLI ŞEBEKE
VODAFONE´UN İŞGÜZARLIĞI MI?
TUİK 2017 BİLİŞİM ARAŞTIRMASI
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!