Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
ÇÖZÜMSÜZLÜĞE MAHKUM TTNET HİKAYESİ!ÇÖZÜMSÜZLÜĞE MAHKUM TTNET HİKAYESİ!

Tarih: 2013-02-08

Ülkemizde gelişen olaylar ve hızla değişen gündeme yetişmek mümkün olamamakta. Fırsat buldukça yerel basında, internet sitelerinde yer alan haberlere, vatandaşların telekomünikasyon ve iletişim sektöründe yaşamış oldukları sorun ve problemlere de yer vermekteyiz.

Merkezi Samsun’da bulunan haberexen.com sitesinde “Yazıklar olsun TTKOM!!!” başlığı ile yer alan, ancak başlığına ve üslubuna katılmadığımız, onun için de yazının orijinal başlığına ana sayfamızda yer vermediğimiz, yine yazının bazı bölümlerinde yer alan hoş olmayan ifadeleri kapatarak  vermenin daha uygun olacağı düşüncesi ile yaşanılan sorunlar, çözüme kavuşturulamamış problemler ile çok ciddi suçlama ve iddiaların yer aldığı bir yazıyı siz takipçilerimizin bilgilerine, haberi sitemize taşıdığımız için bizlere kızmak yerine, ücreti mukabili kendilerinden hizmet alan müşterilerinin yaşadığı sorunlara çözüm üretmeleri ve işlerini yapabilmeleri için konuya taraf olması gereken yetlililerin ise ilgilerine sunuyoruz.

 

Değerli Haberexen okuyucuları,

Bir yıl aradan sonra  böyle bir başlıkla karşınıza çıktığım için öncelikle hepinizden özür diliyorum. Ama inanın yazımı okuyunca sizde aynı cümleleri kullanacaksınız.

Yaklaşık altı yıl önce Atakum'daki Dört Mevsim sitesindeki evime taşınmadan önce, Türk Telekom'a (TTKOM) müracaat edip hem telefon hem de  internet bağlantısı yapılmasını ancak hattın ben eve taşındığımda aktive edilmesin istedim. 4 ay sonra eve taşındığımda birikmiş ttnet faturalarını görünce şok oldum. Müracaatımın ertesi günü hem telefon  hem de ttnet bağlantısı yapılıp, hiç kullanmadığım halde itirazlarıma rağmen parayı faiziyle ödemek zorunda kalmıştım. Türk Telekom'un hattı bu kadar hızlı aktive etmesi beni çok şaşırtmıştı.

Bundan 6 ay önce siteye fiber hat çekildi ve o tarihten sonra evde kablosuz internete giremez olduk. Bu durum, odalarından kablosuz internete giren hem oğlumun hem de kızımın hiç hoşuna gitmedi. Türk Telekom yetkililerine defalarca müracaat edip yardım istedik. Kimse gelmeyince kendim  bizzat gidip arıza servisiyle konuşmak zorunda kaldım. 2 kere gelip modemi değiştirmelerine rağmen durumu düzeltemediler. En son bana söyledikleri şey biz bundan birşey anlamadık oldu.

Sonuç olarak 6 ay boşuna  uğraşıp sorunu çözemeyince,  TTNET'den ayrılmaya ve başka bir servis sağlayıcısından hizmet almaya karar verdim.  Müracaat ettiğim yeni servis, kapatma ve açma işlemlerini kendilerinin yapacağını söyleyip sözleşme imzalattırdılar. Hikayede tam burada başladı.  Ertesi gün arayan yeni servis sağlayıcım, TTNET 'in , kapatmak istediğim hattın benim adıma kayıtlı olmadığını söylediğini ve kapatma işlemini benim bizzat başvurarak yapmam gerektiğini söyledi.

Önce TTNET müşteri hizmetlerini telefonla arayarak, ilgili birime yönlendirildim. İlgiliye kapatma nedenim hakkında detaylı bilgileri tekrar verdikten sonra kapatma işleminin başlatıldığını ancak,, sürecin tamamlanması için kendi bölgemdeki Telekom Müdürlüğüne başvurmam gerektiğini ve 48 saat içinde kapatma işleminin tamamlanacağını söyledi. Bunun üzerine Türk Telekom Merkez Müdürlüğüne giderek müracatta bulunup, öncelikle  hattın benim adıma kayıtlı olduğunu öğrendim.. Yani Türk Telekom'un kasıtlı olarak yalan söyleyerek diğer servis sağlayıcısının işlem yapmasına engel olduğunu öğrendim. Bu Türk Telekom'un kendisinden ayrılmak isteyen abonelerine ilk s.ht.k.rl.ğ.ydı. Oysa yasal olarak yeni servis sağlayıcının müracaatıyla 24 saat içinde yeni hat bağlanabiliyormuş.  Ama ben müracaat edersem süreç uzuyormuş. Neyse  dilekçemi yazıp abonelikten ayrılmak istediğimi ve nedenini izah ederek beni bu dertten kurtarmalarını  rica ettim.

İlgili memur,  dilekçemi aldıktan sonra işlemin başlatılması için modeminde teslim edilmesi gerektiğini söyleyince işlem yapılamadı. Ya sabır deyip ertesi gün modemi alıp yeniden Türk Telekom'a gidip dilekçeyle  yeniden müracaat edip işlemleri başlattım ve resmen kapatma süreci başlatıldı. Buradaki görevli kapatma sürecinin 7 gün süreceğini söyleyince küçük dilimi yuttum. Çünkü bu süreçte başka bir servisten internet sağlama imkanım olmayacaktı. Çünkü PORT BOŞALTMA dedikleri yani benim internet hattımı serbest bırakma işlemini 7 gün içinde yapacaklarmış. Oysa bu işlem saniyeler içinde gerçekleştirilecek bir onay işleminden başka birşey değilmiş.  Müşterilerine 7/24 hizmet sloganıyla reklam yapan Türk Telekom, saniyeler içinde yapılabilecek PORT BOŞALTMA işlemini yedi günün sonunda ve 24. saatte yapacağını söylüyor. 7/24 sloganı bu olsa gerek.. 7 gün sonra 24. saatte...

Ya sabır diyerek beklediğim 7. günün sonunda ise hala port boşaltmanın yapılmadığını, bu nedenle diğer servisten de internet bağlanamadığını öğrendiğimde  şaşkınlıktan küçük dilimi yutuyordum. Yeniden müşteri hizmetlerini aradım. Bu kez otomatik santrale telefon numaramı girince, direk olarak beni tanıdı ve sonlandırma sürecinde olduğumu söyleyip beni bir operatöre bile bağlamadan hattı kapattı. Yani müşteri hizmetleri benim onlara ''Kardeşim 7 gün doldu. Neden hattımı boşaltmıyorsunuz?'' deyip, bir iki k.für etmeme dahi izin vermedi.

Ofisimden internete girip bu port boşaltma işleminin yasal süresini öğrenmeye çalışırken bir de ne göreyim. Benim gibi yüzlerce mağdur TÜRK TELEKOM'a  ana avr.t k.frediyor. Meğerse bunlara elini veren kolunu kurtaramıyormuş.  İster telefon ister internet abonesi olun, ne sorunlarınızla ilgileniyorlar  ne de aboneliğinizi sonlandırıyorlarmış. Kapattığınızı zannettiğiniz hatlara yeniden defalarca faturalar geliyormuş.

Bu gün müracaatımın 9. günü. hala PORT BOŞALTILMADI.  Rüyamda bile adını daha önce hiç  duymadığım bu kelimeyi sayıklıyorum. Çocuklarımsa evde  ' baba bir interneti bağlayamadın' diye dalga geçiyorlar. Tam  on gündür bu işle uğraştığım halde elde var sıfır.

Bende, bir kere daha benim gibi tüm mağdur edilenlerin adına diyorum ki..   '' ALLAH BEL.N.ZI VERS.N  TTKOM. ADINIZDAKİ TÜRK KELİMESİNDEN UTANIN... ''   Sizin yaptığınızı  gav.r yapmaz..

DR.ALAADDİN BALCI

İlgili yazıyının orijinalini okumak için TIKLAYINIZ

Bu Haber 4717 defa okunmuştur.
BAKANA SORULAMAYAN SORULAR
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
TELEKOM´DAN YÖNETİM DEĞİŞ
TÜRK TELEKOM İÇİN SÜRE İSTEDİLER
FET֒NÜN TÜRK TELEKOM DAVASINDA
TÜRK TELEKOM; GÖZ GÖRE GÖRE GELE
TÜRK TELEKOMDA KADER GÜNÜ
DEVLET TELEKOM’A EL KOYSUN İSTİY
BAŞBAKAN: TELEKOM´A MÜDAHALE EDE
ULAŞTIRMA BAKANI; TT EL DEĞİŞTİR
TELEKOMUN HİSSE YAPISI
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!