ÖzelleÅŸtirme kapsamındaki köprü ve otoyollar, yılın ilk çeyreÄŸinde para bastı.. Köprü ve otoyollardan üç aylık dönemde 86 milyona yakın araç geçerken, 179 milyon lira gelir elde edildi.
Karayolları Genel MüdürlüÄŸü'nün verilerine göre, köprü ve otoyollar para basmaya devam ediyor.. Mart ayında köprü ve otoyollardan geçiÅŸ yapan 31 milyon araçtan, toplam 64 milyon lira geçiÅŸ ücreti alındı.
BoÄŸaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinden 13 milyon araç geçti.
Yılın ilk çeyreÄŸinde ise köprü ve otoyollardan geçen araç sayısı 86 milyona yaklaÅŸtı. Bu araçlardan elde edilen gelir ise 179 milyon lira oldu. Bunun, 53 milyon lirası BoÄŸaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinden, 126 milyon lirası ise otoyollardan saÄŸlandı.
|