KÖPRÜ VE OTOYOLLAR PARA BASIYORKÖPRÜ VE OTOYOLLAR PARA BASIYOR

Tarih: 2013-04-12

 

ÖzelleÅŸtirme kapsamındaki köprü ve otoyollar, yılın ilk çeyreÄŸinde para bastı.. Köprü ve otoyollardan üç aylık dönemde 86 milyona yakın araç geçerken, 179 milyon lira gelir elde edildi.

Karayolları Genel MüdürlüÄŸü'nün verilerine göre, köprü ve otoyollar para basmaya devam ediyor.. Mart ayında köprü ve otoyollardan geçiÅŸ yapan 31 milyon araçtan, toplam 64 milyon lira geçiÅŸ ücreti alındı.

BoÄŸaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinden 13 milyon araç geçti.

Yılın ilk çeyreÄŸinde ise köprü ve otoyollardan geçen araç sayısı 86 milyona yaklaÅŸtı. Bu araçlardan elde edilen gelir ise 179 milyon lira oldu. Bunun, 53 milyon lirası BoÄŸaziçi ve Fatih Sultan Mehmet köprülerinden, 126 milyon lirası ise otoyollardan saÄŸlandı.

Bu Haber 2309 defa okunmuÅŸtur.
MİLYARLARCA DOLAR YANDI
SENDİKA AĞASI
ÖZELLEŞTİRME=ALAVARE, DALAVAR
SEKA´YI NASIL BATIRDIK
ÖZELLEŞTİRME KARŞITLIĞININ
VATAN VE MİLLET YUNANLILARA SAT
ÅžEKER İŞ´TEN SERT TEPKÄ
ŞEKER FABRİKALARI CARGİLL´E
ŞEKER İŞ; FABRİKALAR UCUZA S
DİP SULARI DA SATILIYOR
ŞEKER FABRİKALARININ ÖZELLEŞ
TÜRK İŞ GENEL BAÅžKANI:BU İÅ
CUMHURİYET’İN YAPTIKLARI NAS
KALAŞİNKOF DA ÖZELLEŞİYOR
TCDD DE ELDEN GİDİYOR
MALİYE BAKANI: VARLIK SATIŞI A
VARLIK FONU, PTT’Yİ SATIŞ HA
ZEYTİNYAĞI SEKTÖRÜ DE YABANC
ÖZELLEŞTİRME SEKTÖRÜ (!) İ
TELEKOM´DAN GİTME ZAMANI
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!