Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
İFTAR VE SAHURDA SOSYALLEŞİYORUZ!İFTAR VE SAHURDA SOSYALLEŞİYORUZ!

Tarih: 2013-07-22

Sosyal medya kullanımı yüzde 30 arttı!

Ramazan ayında Müslüman ülkelerde sosyal medya kullanımı yüzde 30 oranında arttı. Facebook ve Twitter kullanıcılarının faaliyetleri izlenerek elde edilen veriler, söz konusu artışın sadece Müslüman ülkelerde olduğunu gösteriyor.

'The Online Project' firmasının yaptığı araştırma, Müslümanların iftar ve sahurlarını sosyal medyada geçirdiklerini ortaya koydu. Atılan tweetlerin ve kullanıcılar tarafından yazılan Facebook güncellemelerinin analiz edildiği araştırma sonuçlarına göre, Ramazan ayı boyunca kullanıcıların diğer zamanlara göre daha pozitif içerikler yazdığı ve nefret söylemlerinden kaçındığı anlaşılıyor.

Ortaya çıkan sonuçları analiz eden araştırmacı kurum, şirketlerin Ramazan ayına özel olarak sosyal medya stratejisi geliştirmelerini tavsiye ediyor. Kullanıcılara sunulan içeriklerin özellikle bu ayda markalara olan ilgiyi doğrudan etkilediğinin altı çiziliyor. Zira, Ramazan ayı sonunda tüketicilerin markalara ilişkin algılarında değişmeler olduğu, ay boyunca sunulan içeriklerden ötürü çok sevilen markalara karşı önyargıların oluşabildiği vurgulanıyor.

Bu Haber 993 defa okunmuştur.
SAKLIKENT KANYONU.
BANKALARIN FAİZ KARTELİNE CEZA
A.KADİR KEKLİK VEFAT ETTİ
EMRİN OLUR MUHTEREM SENDİKACI
MAVİ BALİNA OYNAYAN İBRAHİM İNTİ
TEBLİGATLAR DAHA ÇABUK ULAŞACAK
İKİNCİ EL ARAÇTA PTT DESTEĞİ
ATAM KOF KAFALAR ANLAYAMAZ SENİ
ONLARIN BORÇ FAİZLERİ SİLİNECEK
TÜRKİYE’NİN 1/4´ü ONLİNE A
PTT´DE ŞEF SINAVI İPTAL EDİLDİ
YAANİ İNDİRİLME REKORU KIRIYOR
ATATÜRK OLDUĞU İÇİN
LEYLA SERPİL’İN “ŞŞŞŞT!” ROMANI
SERDAR KUZULOĞLU GÖZALTINDA
BİR TUŞLA YAŞLILARA ÖZEL DESTEKL
WHATSHAPP İÇİN BİR İPUCU
CUMHURİYETİMİZİN 94. YILI KUTLU
YERLİ ARAMA MOTORU: YAANİ
TURKCELL VE TOBB´DAN KADIN
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!