DİKKAT... DİKKAT... DERNEĞİMİZDEN ÖDÜLLÜ MAKALE YARIŞMASI....
 
İFTAR VE SAHURDA SOSYALLEŞİYORUZ!İFTAR VE SAHURDA SOSYALLEŞİYORUZ!

Tarih: 2013-07-22

Sosyal medya kullanımı yüzde 30 arttı!

Ramazan ayında Müslüman ülkelerde sosyal medya kullanımı yüzde 30 oranında arttı. Facebook ve Twitter kullanıcılarının faaliyetleri izlenerek elde edilen veriler, söz konusu artışın sadece Müslüman ülkelerde olduğunu gösteriyor.

'The Online Project' firmasının yaptığı araştırma, Müslümanların iftar ve sahurlarını sosyal medyada geçirdiklerini ortaya koydu. Atılan tweetlerin ve kullanıcılar tarafından yazılan Facebook güncellemelerinin analiz edildiği araştırma sonuçlarına göre, Ramazan ayı boyunca kullanıcıların diğer zamanlara göre daha pozitif içerikler yazdığı ve nefret söylemlerinden kaçındığı anlaşılıyor.

Ortaya çıkan sonuçları analiz eden araştırmacı kurum, şirketlerin Ramazan ayına özel olarak sosyal medya stratejisi geliştirmelerini tavsiye ediyor. Kullanıcılara sunulan içeriklerin özellikle bu ayda markalara olan ilgiyi doğrudan etkilediğinin altı çiziliyor. Zira, Ramazan ayı sonunda tüketicilerin markalara ilişkin algılarında değişmeler olduğu, ay boyunca sunulan içeriklerden ötürü çok sevilen markalara karşı önyargıların oluşabildiği vurgulanıyor.

Bu Haber 892 defa okunmuştur.
TELEKOMCULAR DERNEĞİ BİR İLKE İM
TRT GENEL MÜDÜRLÜĞÜNE 56 ADAY
BTK; E-DEVLETE BAKIN
CUMHURBAŞKANI UYARDI
TÜRK TELEKOM SPOR OLİMPİYATLARI
ZEYBEKÇİ: VERGİ İDARESİ ÖZELLEŞT
PTT İLE H.KALYONCU ÜNİVERSİTESİN
EY İSRAFİL NEREDESİN?
CİSCO’DAN İSTİHDAM İÇİN BAŞKANLI
19 MAYIS´TA UTANMAK
PTT YÖNETİMİ GAZİANTEP´DE
ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
KIZ KURULARININ ANNELER GÜNÜ KUT
HUKUK MÜŞAVİRİ TRT´NİN 50MİLYONU
YILIN ANNESİ: GÜLTEN AKKAYA
ERDOĞAN GÜMÜŞ YAZDI KARİA YOLU
2. KİTAP GÜNÜNE DAVETLİSİNİZ
LADY GODİVA
GİRİŞİMCİ KADINLARA BİLİŞİM DEST
BYLOCK MESAJLARINDAN 215 BİN KİŞ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!