DİKKAT... DİKKAT... DERNEĞİMİZDEN ÖDÜLLÜ MAKALE YARIŞMASI....
 
İFTAR VE SAHURDA SOSYALLEŞİYORUZ!İFTAR VE SAHURDA SOSYALLEŞİYORUZ!

Tarih: 2013-07-22

Sosyal medya kullanımı yüzde 30 arttı!

Ramazan ayında Müslüman ülkelerde sosyal medya kullanımı yüzde 30 oranında arttı. Facebook ve Twitter kullanıcılarının faaliyetleri izlenerek elde edilen veriler, söz konusu artışın sadece Müslüman ülkelerde olduğunu gösteriyor.

'The Online Project' firmasının yaptığı araştırma, Müslümanların iftar ve sahurlarını sosyal medyada geçirdiklerini ortaya koydu. Atılan tweetlerin ve kullanıcılar tarafından yazılan Facebook güncellemelerinin analiz edildiği araştırma sonuçlarına göre, Ramazan ayı boyunca kullanıcıların diğer zamanlara göre daha pozitif içerikler yazdığı ve nefret söylemlerinden kaçındığı anlaşılıyor.

Ortaya çıkan sonuçları analiz eden araştırmacı kurum, şirketlerin Ramazan ayına özel olarak sosyal medya stratejisi geliştirmelerini tavsiye ediyor. Kullanıcılara sunulan içeriklerin özellikle bu ayda markalara olan ilgiyi doğrudan etkilediğinin altı çiziliyor. Zira, Ramazan ayı sonunda tüketicilerin markalara ilişkin algılarında değişmeler olduğu, ay boyunca sunulan içeriklerden ötürü çok sevilen markalara karşı önyargıların oluşabildiği vurgulanıyor.

Bu Haber 928 defa okunmuştur.
YARDIM KAMPANYALARINA YENİ ÖNLEM
VPN YASA DIŞI...
YÜZEN ÜNİVERSİTE
ÇOCUK UYUNCAKLARINDAKİ “CASUS”A
KİT’LERDE TEMEL ÜCRETLER DEĞİŞTİ
GÖZ GÖRE GÖRE DOLANDIRILIYORUZ?
BİR ŞERİFE VAR ONDAN İÇERİ...
FRANSA PTT´SİNDE FARKLI Bİ
HGS´Yİ 10 KAT CEZALI ÖDEME
ZEHİR ÇETESİNİN REİSİ PTT MÜDÜRÜ
KİRLETİLEN, SOLAN ADALET
PARALEL TWİTTER BİLE KURMUŞLAR
KABOTAJ BAYRAMI ve BİR ŞİİR
BTK ESKİ BAŞK. YARD. HAKKINDA İD
ELEKTRONİK CİHAZLARA TRT İÇİN E
İMTİYAZLI BÜROKRATLAR
ARAÇ SİGORTASI YAPTIRIRKEN DİKKA
TATİLE GİTMEDEN BU YAZIYI OKUYUN
ÇEKMEYEN TELEFONLAR VE DERTLİ V
TEKNOLOJİNİN KADIN LİDERLERİ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!