Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
İFTAR VE SAHURDA SOSYALLEŞİYORUZ!İFTAR VE SAHURDA SOSYALLEŞİYORUZ!

Tarih: 2013-07-22

Sosyal medya kullanımı yüzde 30 arttı!

Ramazan ayında Müslüman ülkelerde sosyal medya kullanımı yüzde 30 oranında arttı. Facebook ve Twitter kullanıcılarının faaliyetleri izlenerek elde edilen veriler, söz konusu artışın sadece Müslüman ülkelerde olduğunu gösteriyor.

'The Online Project' firmasının yaptığı araştırma, Müslümanların iftar ve sahurlarını sosyal medyada geçirdiklerini ortaya koydu. Atılan tweetlerin ve kullanıcılar tarafından yazılan Facebook güncellemelerinin analiz edildiği araştırma sonuçlarına göre, Ramazan ayı boyunca kullanıcıların diğer zamanlara göre daha pozitif içerikler yazdığı ve nefret söylemlerinden kaçındığı anlaşılıyor.

Ortaya çıkan sonuçları analiz eden araştırmacı kurum, şirketlerin Ramazan ayına özel olarak sosyal medya stratejisi geliştirmelerini tavsiye ediyor. Kullanıcılara sunulan içeriklerin özellikle bu ayda markalara olan ilgiyi doğrudan etkilediğinin altı çiziliyor. Zira, Ramazan ayı sonunda tüketicilerin markalara ilişkin algılarında değişmeler olduğu, ay boyunca sunulan içeriklerden ötürü çok sevilen markalara karşı önyargıların oluşabildiği vurgulanıyor.

Bu Haber 972 defa okunmuştur.
PTT´DEN TARİHİ MASA AÇIKLAMASI
VODAFONE VAKFI DÜŞ ORTAKLARI ARI
PTT PERSONELİ HAKLARINDA İYİLEŞT
İNTERNETİ ÇALINAN OKUL ÇARESİZ
PTT ve KABLONET´E SORULAR
KOBİLERİN KURTARICISI: VERİ MERK
PTT MEMURLUĞUNDAN FETÖ KAYMAKAML
33 TELEKOM ÇALIŞANINA GÖZALTI
PTT İHALELERİNDE SORULAR
PTT´DEN MUHTEŞEM HIZ
İSLAM AHLAKI ve SANAL ALEM
WHATS-APP ÜCRETLİ Mİ OLUYOR
MOBİL BAYRAMLAŞMA
5 G´DE TÜRKİYE İMZASI DA OLACAK
ALLAH´IM SANA YAKARIYORUZ
ZAFER BAYRAMINDA UTANMAK
KAMU KURUMLARINDAKİ ETİK İHLALLE
ÖDÜLLER ÖDÜL MÜ?
PTT´NİN AÇIKLAMASI
PTT´DE YOLSUZLUKLAR ZİNCİR
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!