Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/ayarlar.php on line 7

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/ayarlar.php on line 24

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/haberdetayi.php on line 24

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/haberdetayi.php on line 27
HEM KONUŞUYORUZ HEM ŞİKÂYET EDİYORUZ! | Telekomcular Derneği
 
 
HEM KONUŞUYORUZ HEM ŞİKÂYET EDİYORUZ!HEM KONUŞUYORUZ HEM ŞİKÂYET EDİYORUZ!

Tarih: 2013-09-02

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) Tüketici Hakları Dairesine 1 Ocak-15 Ağustos arasında 44 bin 319 başvuruda bulunuldu, en fazla şikâyet edilen konu faturalar oldu.

BTK, tüketici şikâyetlerini doğrudan elektronik ortamda sistem üzerinden işletmeciye gönderiyor. İşletmeciler, şikâyetlere 15 gün içinde cevap veriyor. Kurum tarafından şikâyet ve cevap incelenerek tüketiciye iletiliyor.

BTK Tüketici Hakları Dairesine 1 Ocak-15 Ağustos arasında 44 bin 319 başvuruda bulunuldu. Bu şikâyetlerin 39 bin 750'si cevaplandırılırken, bin 300'ü reddedildi, 298'i işletmeciden geri alındı, 352'si yönlendirildi. 2 bin 599 şikâyetle ilgili inceleme sürerken, 20 şikâyet için redaksiyon (düzeltme) işlemi yapılıyor.

Tüketicilerin, söz konusu dönemde en fazla şikâyet ettikleri konu faturalar oldu. GSM kategorisindeki 21 bin 796 şikâyetin, yüzde 34,95'ini 7 bin 618 başvuru ile faturalar oluşturdu.

İnternet servis sağlayıcıları kategorisinde yapılan 12 bin 48 şikâyet arasında da ilk sırayı yüzde 20,23 ile faturalar aldı. İnternet faturaları nedeniyle 2 bin 437 şikâyette bulunuldu.

Bu yılın 8 aylık döneminde Kablo TV kategorisinde 168 şikâyet geldi. Şikâyetlerin yüzde 22'lik bölümünü 37 şikâyetle fesih (iptal) oluştururken, faturalar yüzde 17'lik oranla ikinci sırada yer aldı. Faturalardan şikâyetçi Kablo TV abonesi sayısı 29 olarak gerçekleşti.

Sabit telefon hizmetleri kategorisinde ise tüketiciler, en çok "bağlantı sorunu"ndan şikâyetçi oldu. 2 bin 542 şikâyetin geldiği sabit telefon hizmetlerinde, yüzde 19,35'lik bağlantı sorununun ardından, ikinci sırada yüzde 17,23'lik oranla faturalar yer aldı. Abonelerden 438'i gelen faturadan şikâyetçi oldu.

Uydu platformu hizmeti kategorisinde ise 4 bin 877 şikâyetin, yarısı fesih (iptal) nedeniyle geldi. Bu kategoride ikinci sırada 852 şikâyetle abonelik sözleşmeleri bulunurken, faturalar 627 şikâyetle üçüncü sırada yer aldı.

Bu Haber 1762 defa okunmuştur.
TELEFONLAR HAVA İLE ŞARJ OLACA
BİLİŞİM 500 ARAŞTIRMASI
1 GB İNTERNET İÇİN 2,25 DOLA
GOOGLE´UN İLGİNÇ HİKAYESİ
TELEFONLARDAN APLİKASYONLAR Sİ
NESNELERİN İNTERNETİ VE GÜVE
ULAK HİZMETE GİRDİ
TURKCELL´DEN DİYARBAKIR&a
TR UZANTILI 400 BİN ALAN ADI V
YERLİ BAZ İSTASYONU TESLİMATI
BTK:BAZ İSTASYONUNA YAKIN OLMAK
BİLİŞİMİN EN İYİLERİ
OGER 22 MİLYAR TEMETTÜ ALDI
SİBER ZORBALIK YAYGINLAŞIYOR
NETAŞ´IN 50. YILI
TURKCELL UKRANYANIN 4G İHALESİ
TURKCELL DİYALOG MÜZESİNE ÖD
CEP VE İNTERNETTE YENİ DÖNEM
TURKCELL’İ ALKIŞLIYORUZ.
GSM OPERATÖRLERİNE KIYAK MI?
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!