Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
CEPTE 35 MİLYON ÇAĞRI YANITLADIKCEPTE 35 MİLYON ÇAĞRI YANITLADIK

Tarih: 2014-01-14

Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat, 9 ilde 3 bin çalışanla çağrı merkezi hizmeti verdiklerini belirterek, “Geçen yıl aboneyle 230 milyon kez temas kuruldu. 35 milyon çağrı yanıtlandı. 135 milyon dakika telefonla konuşuldu” dedi.

Kendilerine gelen çağrıların fatura kesim tarihlerinde arttığını aktaran Onat, gelen çağrıların yüzde 25’inin fatura bilgisi ve ödeme konularında olduğunu belirtti.

 Konuşma analizi

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) telekom sektörüne yönelik hizmet yönetmeliği çıkardığını ve çağrılara cevap verme süresinin 17 saniyeye düştüğünü de anımsatan Onat, Türkiye’nin dünyada en hızlı çağrı yanıtlama sürelerinden birine sahip olduğunu kaydetti.

Orçun Onat, çağrı merkezlerindeki yenilikçi ürün ve hizmetlerine de değinerek, “Speech Analytics (Konuşma Analizi) sayesinde müşterilerle görüşmelerimizi yazıya çevirerek istediğimiz kriterlerde arama yaparak, beklentileri düzenli şekilde takip edebileceğiz. Bu hizmet sayesinde abonelerin bizi arama nedenlerinin detaylarını daha kapsamlı bir örneklem üzerinden analiz imkânı bulabileceğiz” diye konuştu.

Onat, iki yıl içinde self servis kanallarda 3.5 kat büyüdüklerine de işaret ederek, abonelerin yaptıkları 10 temasın 9’unda self servis kanalları tercih ettiklerini de kaydetti.

AĞIRLIKLI KADIN ÇALIŞIYOR, YAŞ ORTALAMASI 24

Orçun Onat, çağrı merkezi sektörüyle ilgili de şu bilgileri paylaştı:

* Sektörün büyüklüğü 2 milyar 815 milyon TL oldu.

* Türkiye’de 1.129 kişiye 1 müşteri temsilcisi düşüyor.

* Sektör yüzde 62 oranında ağırlıklı kadın çalışanlardan oluşuyor

* Yaş ortalaması 24-25, yüzde 30 üniversite, yüzde 28 yüksekokul ve geriye kalanlar ise lise mezunu.

* En fazla istihdam telekom ve finansta.

Bu Haber 889 defa okunmuştur.
2,5 YILDIR TELEFON BEKLİYOR
TÜRK TELEKOM HAKKINDA ARAŞTIRMA
DERENİN TAŞI, DERENİN KUŞU
TELEKOM´DAN YÖNETİM DEĞİŞ
TÜRK TELEKOM İÇİN SÜRE İSTEDİLER
FET֒NÜN TÜRK TELEKOM DAVASINDA
TÜRK TELEKOM; GÖZ GÖRE GÖRE GELE
TÜRK TELEKOMDA KADER GÜNÜ
DEVLET TELEKOM’A EL KOYSUN İSTİY
BAŞBAKAN: TELEKOM´A MÜDAHALE EDE
ULAŞTIRMA BAKANI; TT EL DEĞİŞTİR
TELEKOMUN HİSSE YAPISI
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
T.TELEKOM´DA BÜYÜK DEĞİŞİKLİK
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!