Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
ERKAN AKDEMİR’DEN AÇIKLAMALARERKAN AKDEMİR’DEN AÇIKLAMALAR

Tarih: 2014-06-16

Avea Üst Yöneticisi (CEO) Erkan Akdemir, artık abonelerin büyük çoğunluğunun 'her yöne' aynı fiyatlandırmaya sahip olan tarife ve paketlerden faydalandığını belirterek, "Bu aboneler için uyarı tonunun verilmesinin hiçbir faydası olmadığı gibi, bıktırıcı bir etkisi de bulunuyor" dedi.

Akdemir, yaptığı açıklamada, mevcut durumda abonelerin hizmet aldığı işletmeciye ait ön koda sahip olan (555, 505, 532, 542 gibi) ancak numarasını taşımış olduğundan farklı bir işletmeciden hizmet alan bir aboneyi aradıklarında çalma sesinin öncesinde bir uyarı tonu verildiğini söyledi.

Numara taşınabilirliğinin uygulamaya alındığı 2008 yılından bugüne kadar geçen 6 yılda pazarda önemli gelişmelerin yaşandığını aktaran Akdemir, özellikle son yıllarda değişen tarife yapısı ve tüketicilere sunulan avantajlı teklifler sayesinde bu şekilde bir uygulamaya gerek kalmadığını düşündüklerini kaydetti.

Artık abonelerin büyük çoğunluğunun 'her yöne' aynı fiyatlandırmaya sahip olan tarife ve paketlerden faydalandığına dikkati çeken Akdemir, "Bu aboneler için uyarı tonunun verilmesinin hiçbir faydası olmadığı gibi, bıktırıcı bir etkisi de bulunuyor. Bu uyarı tonunun, sürekli olarak her aramada üstelik buna ihtiyacı olmayan aboneler tarafından duyulması kullanıcılar tarafından da hoş karşılanmıyor" ifadelerini kullandı.

Abonelerin taşınmış numaralarla ilgili bilgileri pek çok farklı yöntem ile alabildiğini, aradıkları kişinin hangi işletmecide olduğu bilgisine kolaylıkla ulaşabildiklerini vurgulayan Akdemir, "Fiyat farklılaştırmasının olduğu tarifelerden faydalanan aboneler bu bilgileri müşteri hizmetleri, internet siteleri, SMS gibi farklı servislerden edinebiliyorlar. Sektördeki tarifelerin artık her yönü kapsamasına bağlı olarak, işlevselliği olmayan, bu uygulamaya son verilmesi gerektiğini düşünüyoruz. Sektörün gelişmişlik seviyesi de bunu gerekli kılıyor" şeklinde konuştu.

Dünya örneklerine bakıldığında böyle bir uygulama olmadığını gördüklerini belirten Akdemir, şunları kaydetti:

"Diğer ülke örneklerinde de tüketicilere yaptıkları aramaların öncesinde bu şekilde bir uyarı tonu verilmiyor. Aboneler, diledikleri zaman bu bilgilere çevrim dışı yöntemler ile kendileri ulaşıyorlar. Türkiye için bu durum çok daha net, çünkü artık her yöne tarifeler kullanılıyor. Dolayısıyla, mevcut uygulamanın kaldırılması halinde, tüketicilerin bilgilendirilme hakkından yoksun kalmaları, faturalarda beklenmedik bir artış olması ve bu kapsamda herhangi bir mağduriyete yol açması söz konusu değil. Bilakis bu durumda, tüketicilerin bu konuyla ilgili memnuniyetinin artacağına inanıyoruz. Nitekim yaptığımız pazar araştırmaları bu sonuca işaret ediyor."

Bu Haber 1624 defa okunmuştur.
KAREL İLE T.TELEKOM ARASINDA İŞB
KURUMLAR VERGİSİNDE TELEKOMUN AD
TELEKOM`DA BORÇ KRİZİ ÇALIŞAN KR
TÜRK TELEKOM’U GERİ ALACAK MISIN
TÜRK TELEKOM DA KİMLER KAZANIYOR
ORGANİZASYON DEĞİŞİKLİĞİNE ELEŞT
YÖNETİCİLERE EMEKLİLİK TEŞVİKİ
T.TELEKOM´DA BÜYÜK DEĞİŞİKLİK
TÜRK TELEKOMDA BÖLGE MÜDÜRLERİ D
GÜNEY 1 BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNE ALKIŞ
BÖYLE KAZIK YEMEDİK
TÜRK TELEKOM ... YİNE DE ZARARDA
TÜRK TELEKOM ZARARDA !
MUSTAFA ŞENLİ DİREKTÖRLÜĞE ATAND
YAKUP ÖZTUNÇ TT GENEL MD. YARD.
DARBE GÜNÜ TELEKOM BİNASININ İŞG
TÜRK TELEKOM´U AKİS DENETİ
T.TELEKOM´DAN BORÇ UZATIMI
TÜRK TELEKOM NEDEN ZARAR ETTİ?
TÜRK TELEKOM VE PTT GÜÇ BİRLİĞİ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!