Gün geçmiyor ki, Türk Telekom ve GSM firmalarının müşterilerinden tüketici şikayeti almayalım....
Tabii ki en fazla Türk Telekom Müşterilerinden şikayet alıyoruz.
Türk Telekom müşterileri şikayetlerine cevap alamadıklarını ifade ediyorlar...
T.Telekom Müşterilerinin BTK'yı değil de bizi aramaları da dikkat çekici...
Aşağıda en son aldığımız bir tüketici şikayetini paylaşıyoruz.... Türk Telekom'un sitemizi takip için personel görevlendirdiğini biliyoruz... Bu takip inşallah müşterilerin sorunlarının çözümü açısından yararlı olur...
İşte son aldığımız müşteri şikayeti;
İnternet hızımız sözde 8 Mbit ile 16 Mbit
ama gelin görünkü 2 aydır net hızımız yükleme 1,80 indirme hızım 0,80 arasında bu hızda bırakın mail alıp atmayı radyo dinlebilene helal olsun..
TTNET Müşteri hizmetlerini 10 kez arayıp arıza kaydını oluşturduğum halde kimse tarafımıza gelmedi gelmiyorlarda!!!
Efendim arıza kaydına şirket olduğunu öncelik olduğunu belirtiyoruz diyorlar'''' Fiyaskoo
Türk telekomu arayıp neden tarafınızdan kimse bize gelmiyor dediğimde bey efendi bizde sıfır arıza kaydınız var kime nereye gelelim diyorlar lütfen ya düzeltin bu sorunumuzu yada biz kökten çözüp aboneliğimizi iptal edelim
Artık size Mail atmaya kadar geldiyse durum siz anlayın halimizi
İlgilenirseniz çok seviniriz:::
firma
Umay Hazır Giyim
Not: Türk Telekomun talebi halinde Müşterinin Telefon numarasını verebiliriz.
|