Gün geçmiyor ki bir vatandaşımızdan telekomünükasyon firmalarına ilişkin bir şikayet almayalım. Vatandaşlar, ilgili firmlara nezdindeki şikayetlerine bir sonuç alamayınca bize başvuruyorlar. Çoğu zaman biz de birşey yapamıyoruz. Yol göstermekten ve BTK'ya başvurmalarını önermekten başka...
Aşağıdakı yakınma bu konudaki ilk yakınma olduğu için paylaşmak istedik. İzleyicilerimiz konudan haberdar olsun diye... Ayrıca, sitemizi takip ettiklerini bildiğimiz GSM Firmaları yetkililleri ile BTK belki soruna bir çözüm üretir diye.
"09 Eylül 2015 tarihinde Hon Koog'da Hava alanında beklerken Tukcell'den cep telefonuma akıllı yurt dışı tarifesine geçmem için belirttikleri adrese mail atabileceğim belirtildi. Ancak ben herhangi bir bildirimde bulunmadığım gibi mail' de atmadım. Yaklaşık yarım saat sonra Yurt dışı akıllı tarife talebimin kabul edildiği yine cep telefonuma mail geldi. 10.09.2015 tarihinden itibaren Türkiye'ye dönüş tarihim olan 23.09.2015 tarihine kadar da sim kartımı çıkartıp cep telefonumu hiç kullanmadım.
Tukcell'den gelen Eylül 2015 tarihli faturamda 31 TL.lik akıllı yurt dışı tarife bedelinin eklendiğini gördüm. Turkcell Müşteri Hizmetlerini aradım. Yaklaşık 15 dakika konuşmama rağmen yetkili olmadıkları tarafıma bildirildi. Turkcell'e dört kez şikayet mail'i attım. Size döneceğiz diyorlar ama herhangi bir dönüş yapmadıkları gibi Ekim ayı faturama da akıllı yurt dışı tarife ücreti koyduklarını gördüm. Bu arada akıllı yurt dışı tarifemin iptal edilmesini istedim. Önce gece 24.00 itibari ile akıllı yurt dışı tarifemin iptal edileceğine ilişkin mail aldım fakat ertesi gün yine akıllı yurt dışı tarife talebimin kabul edildiğine dair mail aldım. Belirtmiş olduğum konuların belgeleri tarafımda saklıdır."
Turkcell ve BTK'nın ilgileneceği umuduyla.
|