DİKKAT... DİKKAT... DERNEĞİMİZDEN ÖDÜLLÜ MAKALE YARIŞMASI....
 
TURKCELL´DEN ÖNEMLİ AÇIKLAMALARTURKCELL´DEN ÖNEMLİ AÇIKLAMALAR

Tarih: 2016-03-12

TURKCELL'İN 2015 SONU NET KARI AÇIKLANDI

Turkcell'in olağan genel kurulu 29 Mart'ta yapılacak, pay geri alım programı onaya sunulacak. Diğer yandan şirket geçen yıla yönelik rakamları da açıkladı. Turkcell'in 2015 sonu net karı yüzde 11 artışla 2.07 milyar TL oldu.

Turkcell'in olağan genel Kurulu 29 Mart 2016 saat 1000'da yapılacak.

KAP'ta dün akşam yer alan açıklamaya göre, şirket yönetim kurulunun pay geri alım programı kapsamında pay alımı yapabilmesi için yetkilendirilmesi olağan genel kurulun onayına sunulacak.

Açıklamaya göre hisse geri alımı için 200 milyon lira kaynak ayrılacak, hisse geri alımında alt fiyat limiti bulunmazken, üst fiyat limiti 15 lira olacak.

TURKCELL RAKAMLARI DA AÇIKLADI

Turkcell'in 2015 sonu net karı yüzde 11 artışla 2.07 milyar TL oldu.

KAP'a yapılan açıklamaya göre şirketin satışları ise yüzde 6 artışla 12.8 milyar TL oldu.

TURKCELL, DOĞAL AFETLERDE KESİNTİSİZ İLETİŞİM SAĞLAYACAK

Turkcell mühendisleri tarafından geliştirilen “Afet Durumu Şebeke Yönetimi” teknolojisi ile afet anında kesintisiz iletişim sağlanacak.

Turkcell, olası doğal afet durumlarında müşterilerinin kesintisiz haberleşmesini sağlayacak Afet Durumu Şebeke Yönetimi sistemini hayata geçirdi. Turkcell mühendisleri tarafından tamamen Türkiye’de geliştirilen sistem sayesinde, bir afet anında şebeke kaynakları öncelikli olarak kesintisiz iletişimin sağlanması için optimize ediliyor. Afetin olduğu yerde sistem otomatik olarak aksiyon alıyor. Bu sayede şebeke alt yapısı hemen ses, SMS, BiP Facebook, Twitter gibi yüksek data kullanımı gerektirmeyen acil haberleşme hizmetlerine yönlendiriliyor. Yüksek bant genişliği kullanımına ihtiyaç duyulan video, film izleme gibi işler askıya alınıyor.

Sistem, Turkcell müşterilerinin sürekli iletişim halinde kalmalarını sağlayarak olası acil durumlarda da onlara daha çabuk ulaşılmasının önünü açacak. Afet yaşanan bölgedeki şebekenin servis kalitesi artırma ve şebeke kapasitesinin optimum kullanılması prensibine dayalı şekilde çalışan sistem, yüksek data kullanımını kısıtlayarak acil haberleşmeyi sağlayacak servisleri devreye alıyor.

Turkcell’in müşterilerinin olağanüstü durumlarda kesintisiz iletişimlerini sağlamak için çalışmalarını aralıksız olarak sürdürdüğünü vurgulayan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı İlker Kuruöz, “Tamamen Turkcell mühendisleri tarafından hayata geçirilen Afet Durumu Şebeke Yönetimi projesiyle, Türkiye’nin herhangi bir yerinde olabilecek afet kaynaklı şebeke yoğunlukları 7/24 yönetilerek, şebeke kaynakları hızlı ve doğru bir şekilde optimize ediliyor ve acil durumlarda haberleşmeye imkan tanıyor. Böylece müşterilerimiz afet anında yakınlarıyla kesintisiz iletişim kurarak durumların hakkında bilgi verebiliyor. Ayrıca, olaya müdahale edecek ekipler de birbiriyle rahat bir şekilde haberleşerek koordinasyon sağlayabiliyor. Üstün şebeke teknolojilerimizin desteğiyle hayata geçirdiğimiz inovatif çözümlerimizle bundan böyle de müşterilerimizin hayatına değer katmaya devam edeceğiz” dedi.

Bu Haber 772 defa okunmuştur.
GSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYO
GSM FİRMALARININ ÜÇ AYLIK PERFOR
E-İMZA SON 5 YILDA 5 KAT ARTTI
TGC´DEN TURKCELL´E Ö
UYAP ENTEGRASYONU PROTOKOLÜ
ŞİRKETLERDE SİBER GÜVENLİĞİN ADI
TURKCELL´İN 4,2 MİLYAR DOLARLIK
DOLANDIRICILAR İŞ BAŞINDA TELEKO
DÜNYA TELEKOMÜNİKASYON GÜNÜ
AKILLI KÖYÜN HAYALCİ KADINI
WannaCary VİRÜSÜNE ESİR OLMAYIN
SİBER SALDIRILARA DİKKAT
TÜRKİYE VE 73 ÜLKEYE SİBER SALDI
WHATSAPP KAPANACAK SÖYLENTİSİ
İNTERNETTE GECE KOTASI YOK ARTIK
GELECEĞİ YAZAN KADINLAR PROJESİ
BTK UYARDI... AMAN DİKKAT!
AVM´LERDE SMALLCELL DÖNEMİ
TT. BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİ BİRLEŞİYO
FACEBOOK VE ZİHİN OKUMA TEKNOLOJ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!