DİKKAT... DİKKAT... DERNEĞİMİZDEN ÖDÜLLÜ MAKALE YARIŞMASI....
 
GSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYORGSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYOR

Tarih: 2017-06-18

BTK 2017 Yılı İlk Üç Aylık Türkiye Elektronik Haberleşme Sektörü Raporu’nu yayınladı. Buna göre BTK Online Tüketici Şikâyet Sistemi 2017 yılının birinci çeyreğinde 50 bin 499 şikâyet aldı.

* BTK’verilerine göre, ilk çeyrekte şikâyette de patlama olmuş.

* 2017’nin ilk çeyreğinde GSM kullanıcıları BTK’ya toplamda 26 bin 482 şikâyet iletti.

* 2016’nın son çeyreğinde ise bu rakam 14 bin 439 olarak kayıtlara geçti.

* Yani GSM’ciler bu dönemde problem çözmede sınıfta kaldı ve şikâyet oranı ortalama yüzde 83 arttı. Geçen yılın ilk çeyreğine baktığımızda ise durum daha vahim.

* 2016’nın birinci çeyreğinde BTK’ya 13 bin 122 mobil şikâyet gerçekleşmiş. Bu yılın aynı dönemiyle karşılaştırdığımızda şikâyet oranı yüzde 100’ün üstünde artığı görülüyor.

* Mobil sektörde en fazla şikâyet faturalara ilişkin olup, 2017 yılı birinci çeyreği itibarı ile faturalarla ilgili şikâyetler, şikayet edilen ilk beş husustaki toplamın %44,3’ünü oluşturmaktadır.

Bu Haber 222 defa okunmuştur.
GSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYO
GSM FİRMALARININ ÜÇ AYLIK PERFOR
E-İMZA SON 5 YILDA 5 KAT ARTTI
TGC´DEN TURKCELL´E Ö
UYAP ENTEGRASYONU PROTOKOLÜ
ŞİRKETLERDE SİBER GÜVENLİĞİN ADI
TURKCELL´İN 4,2 MİLYAR DOLARLIK
DOLANDIRICILAR İŞ BAŞINDA TELEKO
DÜNYA TELEKOMÜNİKASYON GÜNÜ
AKILLI KÖYÜN HAYALCİ KADINI
WannaCary VİRÜSÜNE ESİR OLMAYIN
SİBER SALDIRILARA DİKKAT
TÜRKİYE VE 73 ÜLKEYE SİBER SALDI
WHATSAPP KAPANACAK SÖYLENTİSİ
İNTERNETTE GECE KOTASI YOK ARTIK
GELECEĞİ YAZAN KADINLAR PROJESİ
BTK UYARDI... AMAN DİKKAT!
AVM´LERDE SMALLCELL DÖNEMİ
TT. BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİ BİRLEŞİYO
FACEBOOK VE ZİHİN OKUMA TEKNOLOJ
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!