Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
GSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYORGSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYOR

Tarih: 2017-06-18

BTK 2017 Yılı İlk Üç Aylık Türkiye Elektronik Haberleşme Sektörü Raporu’nu yayınladı. Buna göre BTK Online Tüketici Şikâyet Sistemi 2017 yılının birinci çeyreğinde 50 bin 499 şikâyet aldı.

* BTK’verilerine göre, ilk çeyrekte şikâyette de patlama olmuş.

* 2017’nin ilk çeyreğinde GSM kullanıcıları BTK’ya toplamda 26 bin 482 şikâyet iletti.

* 2016’nın son çeyreğinde ise bu rakam 14 bin 439 olarak kayıtlara geçti.

* Yani GSM’ciler bu dönemde problem çözmede sınıfta kaldı ve şikâyet oranı ortalama yüzde 83 arttı. Geçen yılın ilk çeyreğine baktığımızda ise durum daha vahim.

* 2016’nın birinci çeyreğinde BTK’ya 13 bin 122 mobil şikâyet gerçekleşmiş. Bu yılın aynı dönemiyle karşılaştırdığımızda şikâyet oranı yüzde 100’ün üstünde artığı görülüyor.

* Mobil sektörde en fazla şikâyet faturalara ilişkin olup, 2017 yılı birinci çeyreği itibarı ile faturalarla ilgili şikâyetler, şikayet edilen ilk beş husustaki toplamın %44,3’ünü oluşturmaktadır.

Bu Haber 420 defa okunmuştur.
GSM OPERATÖRLERİNE KIYAK MI?
GSM OPERATÖRLERİ VERGİ Mİ KAÇIRI
2017´DE DURDURULAN SİBER SALDIRI
BTK ve TÜRKÇE DUYARLILIĞI
PARMAK İZİ DE ÇALINABİLİYOR
KOBİLER VE BİLİŞİM KONGRESİ
BAŞLANGIÇ ÇOK İYİ! PEKİ, SONRASI
TURKCELL FAİZSİZ BANKACILIĞA GİR
ŞİFRENİZİ GÜVENLİ Mİ SANIYORSUNU
VODAFONE´DA AKILLI ŞEBEKE
VODAFONE´UN İŞGÜZARLIĞI MI?
TUİK 2017 BİLİŞİM ARAŞTIRMASI
TBD “ÖZENLİ TÜRKÇE ÇALIŞMA GRUBU
BEYAZ HACKER EĞİTİMİ
5 G VADİSİ TEST SAHASI AÇILDI
TELEKOMÜNİKASYONUN TÜSİAD´
E-DEVLET ÇIKMAZDAN NASIL ÇIKAR
BTK NİHAYET ÖNLEM ALDI
NOKİA EFSANESİ GERİ DÖNDÜ
GSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYO
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!