Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
EVLERDE ÇAĞRI MERKEZİEVLERDE ÇAĞRI MERKEZİ

Tarih: 2010-02-11

ÇAĞRI MERKEZLERİ EVLERE TAŞINIYOR Turkcell Global Bilgi, hayata geçirdiği yeni sistemle satış operasyonlarının bir bölümünü, evden çalışan müşteri temsilcileriyle yürüteceğini açıkladı. Turkcell Global Bilgi Yaptığı pilot çalışmalar sonucunda, evden çalışan müşteri temsilcilerinin verimliliklerinin arttığını tespit eden şirket, satış operasyonlarının evden gerçekleştirilmesini sağlayan bir altyapı kurdu. Şirket, esnek çağrı merkezi yönetimi için önemli bir açılım olarak nitelendirdiği uygulamayla çalışma ortamına bağlılığı kaldırarak klasik çağrı merkezi uygulamalarına göre yüzde 20- 30 arasında tasarruf sağlamayı ve satış başına maliyeti düşürmeyi hedefliyor. Turkcell Global Bilgi, yeni iş yapış modeliyle işe alım, yönetim, koçluk, eğitim ve performans değerlendirme sistemlerini de yeniledi. Konuyla ilgili açıklama yapan Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Bahadır Pekkan, “Dünyada 50 binin üzerinde evden çalışan müşteri temsilcisi bulunuyor. Bu sayının 2012 yılında 90 bine ulaşması bekleniyor. Dünyadaki büyük ölçekli çağrı merkezi şirketleri evden çalışan müşteri temsilcilerini her geçen gün artan oranda kullanıyor. Özellikle Kuzey Amerika’da bu konuda önemli bir pazar oluştu” dedi. Pekkan, İzmir’de toplam 12 kişilik bir ekiple çalışmaya başlanıldığını ve alınacak iş sonuçları doğrultusunda ekibin diğer şehirleri de içine alacak şekilde genişletilmesinin planlandığını söyledi. Daha Önce de İstanbul Büyükşehir Belediyesi özürlülerin evde istihdamı projesi çerçevesinde, Alo 153 operatörlüğünü, özürlü personelin evlerinden yapmasını sağlayacak bir proje geliştirmişti. Anlaşılan, Çağrı Merkezlerinin evlerden hizmet vermesi uygulaması yakında çok yaygınlaşacak.
Bu Haber 1723 defa okunmuştur.
GSM OPERATÖRLERİNE KIYAK MI?
GSM OPERATÖRLERİ VERGİ Mİ KAÇIRI
2017´DE DURDURULAN SİBER SALDIRI
BTK ve TÜRKÇE DUYARLILIĞI
PARMAK İZİ DE ÇALINABİLİYOR
KOBİLER VE BİLİŞİM KONGRESİ
BAŞLANGIÇ ÇOK İYİ! PEKİ, SONRASI
TURKCELL FAİZSİZ BANKACILIĞA GİR
ŞİFRENİZİ GÜVENLİ Mİ SANIYORSUNU
VODAFONE´DA AKILLI ŞEBEKE
VODAFONE´UN İŞGÜZARLIĞI MI?
TUİK 2017 BİLİŞİM ARAŞTIRMASI
TBD “ÖZENLİ TÜRKÇE ÇALIŞMA GRUBU
BEYAZ HACKER EĞİTİMİ
5 G VADİSİ TEST SAHASI AÇILDI
TELEKOMÜNİKASYONUN TÜSİAD´
E-DEVLET ÇIKMAZDAN NASIL ÇIKAR
BTK NİHAYET ÖNLEM ALDI
NOKİA EFSANESİ GERİ DÖNDÜ
GSM FİRMALARI SORUNLARI ÇÖZEMİYO
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!