|
TELEKOMDA YENÄ° BAÅžKANLIK Tarih: 2010-03-05 |
|
|
|
TÜRK TELEKOMDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ BAŞKANLIĞI KURULDU
Türk Telekom Ä°cra Komitesi’nin 19 Åžubat 2010 tarih ve 4 sayılı Kararıyla, Ticari Transformasyon BaÅŸkanlığı, Müşteri Ä°liÅŸkileri BaÅŸkanlığı’na dönüştürüldü.
Organizasyon ve Süreç Yönetimi Direktörlüğü’nce yeniden yapılandırılan “Müşteri Ä°liÅŸkileri BaÅŸkanlığı Organizasyon Åžeması” ÅŸu ÅŸekilde oluÅŸtu.
Türk Telekom'da, Özelleştirme Öncesi Pazarlama Dairesi Başkanlığınca Yapılan görevler, 6 Başkanlık (Genel Müdür Yardımcılığı) tarafından paylaşılmış durumda. (Pazarlama ve İletişim Başkanı , Satış Başkanı , Uluslararası ve Toptan Satış Başkanlığı, Müşteri İlişkileri Başkanlığı, Kısmen de; Regülasyon ve Destek Hizmetleri Başkanlığı, Strateji ve İş Geliştirme Başkanlığı )
Pazarlama Dairesi Başkanlığınca yürütülen görevlerden bir bölümü de, ASSİST ve TURKSAT Genel Müdürlüklerince yürütülüyor.
|
|
|
|
Bu Haber 9712 defa okunmuÅŸtur. |
|