Derneğin İlk Sağlık Anlaşması SETUR İLE İNDİRİMLİ TATİL
 
ALMAN TELEKOMALMAN TELEKOM

Tarih: 2011-04-07

ALMAN TELEKOM  ABD’DE BAŞARISIZ OLDU.
Alman Telekom (Deutsche Telekom) özelleştirildikten sonra yurt dışı yatırımlarına hız vermiş ve büyüyen Amerikan telekomünikasyon piyasasından pay alabilmek için 40 milyar euro karşılığında bir Amerikan mobil iletişim şirketini satın almıştı. Telekom on yıllık Amerika serüveninin ve milyarlarca euroluk yatırımın ardından Birleşik Devletlerdeki şirketini yerli komünikasyon devi AT&T’ye satıyor. Bu büyük yatırım Alman Telekom şirketine on milyar euroya mal oldu. Ama Telekom, ABD’nde umduğunu bulamayan tek Alman şirketi değil.
Alman Telekom şirketinin bir kuruluşu olan T-Mobile dördüncü nesil mobil komünikasyon şebekesi sayesinde Amerikan piyasasını fethetmeye hazırlanıyor ve dev rakibi AT&T’nin çok yavaş kaldığını ihsas eden reklam spotları yayınlatıyordu.
Ama yıllar geçti ve T-Mobile teslim bayrağını açmak zorunda kaldı. AT&T Alman şirketinin modern dördüncü nesil haberleşme şebekesini de devralarak bu yeni teknolojiye ek yatırım yapmaktan kurtulacak. Telekom yönetim kurulu başkanı Rene Obermann Amerikan televizyonlarına yaptığı açıklamada, 4G şebekesinin altından tek başlarına kalkamayacaklarını ve yeni nesil geniş bant kablosuz iletişim şebekesini birlikte kuracaklarını söylüyordu.
Büyük yatırım, büyük kâr getirmiyor
Telekom’dan önce ve sonra da ABD’deki yatırımları başarısızlığa uğrayan pek çok Alman şirketi oldu. Enerji devleri E.ON ve RWE de yeni dünyada umduklarını bulamadıkları için ABD’deki iştiraklerini geçen yıl satmak zorunda kaldı. Kuzey Amerika piyasasına açılmak isteyen Avrupa şirketlerine danışmanlık hizmeti veren New York'taki Avrupa-Amerika İş Konseyi’nin başkanı Sven Oehme, bu piyasanın hafife alınmaması gerektiğini ve problemlerin yatırım hacminin saptanmasında baş gösterdiğini söylüyor. New York’tan Los Angeles’e beş saatte uçulabildiğini bilmeyenlerin olduğunu söyleyen Oehme, ürünlerini ABD'de pazarlamak isteyen şirketlere, faaliyetlerini belli bölgeler üzerinde yoğunlaştırmasını tavsiye ettiklerini belirtiyor.
Amerikan piyasasında başarısızlığa uğrayanlar arasında Alman posta ve lojistik hizmetleri devi DHL de var. FedEx ve UPS gibi Amerikan devleri karşısında tutunamayan Alman Posta şirketinin paket servisi güvenilir hizmet veremedi ve yöneticilerini hep Almanlardan seçti. Sven Oehme,'Tüketici ve satış ilişkilerinde yönetimin en üst kademesine bir Amerikalıyı oturtmak bence en iyisi. İş bağlantıları ve tanıdık çevresi geniş olan bir yöneticiyi almakla onun bu birikimini de satın almış olursunuz. Ancak iş sözleşmeleri aynı zamanda, yöneticiden kısa zamanda ayrılmayı da mümkün kılabilmeli' diyor. 
Kaynak:Deutsche Welle
Bu Haber 3457 defa okunmuştur.
SUPERONLİNE FİBER 3 MİLYON KONUT
TBV: WIKIPEDİA YASAĞI ZARAR VERİ
MURAT MURATOĞLU´NUN MUHTEŞEM YAZ
SAKLIKENT KANYONU.
BANKALARIN FAİZ KARTELİNE CEZA
A.KADİR KEKLİK VEFAT ETTİ
EMRİN OLUR MUHTEREM SENDİKACI
MAVİ BALİNA OYNAYAN İBRAHİM İNTİ
TEBLİGATLAR DAHA ÇABUK ULAŞACAK
İKİNCİ EL ARAÇTA PTT DESTEĞİ
ATAM KOF KAFALAR ANLAYAMAZ SENİ
ONLARIN BORÇ FAİZLERİ SİLİNECEK
TÜRKİYE’NİN 1/4´ü ONLİNE A
PTT´DE ŞEF SINAVI İPTAL EDİLDİ
YAANİ İNDİRİLME REKORU KIRIYOR
ATATÜRK OLDUĞU İÇİN
LEYLA SERPİL’İN “ŞŞŞŞT!” ROMANI
SERDAR KUZULOĞLU GÖZALTINDA
BİR TUŞLA YAŞLILARA ÖZEL DESTEKL
WHATSHAPP İÇİN BİR İPUCU
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!