TTNET MÜŞTERİSİNİN ÇİLESİTTNET MÜŞTERİSİNİN ÇİLESİ

Tarih: 2015-10-22

Bir TTNET Müşterisinden, bir e-posta aldık hiçbir cümlesine dokunmadan aynen bilginize sunuyoruz. Müşteri derdine çare bulamayınca bize yazmak durumunda kalmış.

Umarız TTNET ve Türk Telekom bu müşterilerinin sorunu ile ilgilenirler..

Sayın yetkililer;

İsimim Halil Yıldız İstanbul’dan  yazıyorum   Eski bir Ttnet üyesiyim bu üyeliğimi bir yenisini katarak Edirne’nin Enez ilçesinde bir sitede yöneticilik yapmaktayım ve siteye  Ttnet getirmek istedim.

Fakat    GETİRMEZ OLAYDIM  .   01.07.15  Tarihinde müracaatta bulundum.  Bana deyişleri 1  veya  15 gün içinde aktif duruma geçer dediler.  04.07.15 tarihinde aktif duruma geçti ve tlf numarama  msj geldi.

 İstanbul’dan bilgisayarcı götürdüm  Aktif olmadığını söylediler ve geri geldiler. Bir masraf h arcadım. Ttnet’i aradım arıza kaydı oluşturdular  tabi yalnız oluşturdular.  Tekrar msj geldi çalışıyor diye.  Tekrar bilgisayarcı götürdüm yine aktif olmadığını söyledi. Bilgisayarcı tekrar masraf.  Ttnet aradım bir sürü güvenlik duvarını geçtikten sonra karşına başka bir operatör  çıkıyor ona anlatıyorsun yine arıza kaydı oluşturuyor ve bana yörenin Türk Telekom’a gitmemi söylüyorlar.  Bunu da yapıyorum Türk Telekom’dan beni bir dövmedikleri kalıyor. Biz yapmıyoruz diyorlar. Ttnet netçiler yapıyor diyorlar. Onlar da buraya gelip yemek yiyip gidiyorlar cevabını alıyorum. Bu şekil 10 defadır yapılıyor ve bayramda yine aktif olduğunu söylüyorlar. Yine aynı prosedür ve işim gene olmuyor. Site sorumlusu olduğum için burada maliklerden doktor var. Hastasıyla görüşemiyor   avukat var müşterisiyle  görüşemiyor  öğretmen var ders programı yapacak yapamıyor. İşveren var hesaplarını kontrol ediyor olmuyor. öğrenciler var ufak çocuklar oyun oynayacak oynayamıyor  ve  gelip seninle tartışıyor ve yumruk yumruya kavga ediyorsun.

Nerde kaldı bu Ttnet hizmetleri kardeşim. Madem alt yapın yok neden müşteriyi kandırıp üye yapıyorsun   ve ben bu kadar sorun yaşıyorum derdimi anlatacağım bir yetkili merci bulamıyorum ve yaz bittikten sonra internet bağlansa ne olur.

Size bu e-postayı atıyorum bilmiyorum ne kadar işe yarar başka bir yerbulamadığımdan. 

Bu Haber 3567 defa okunmuştur.
TÜRK TELEKOM´DAN eSİM A
BATUHAN YILMAZ´IN BABASI VEFAT
BUGÜN 10 KASIM
HALKA ARZDAN BUGÜNE EN YÜKSEK
BEŞİR´LERİN ANNESİ VEFAT ET
TÜRK TELEKOM SARAN GRUP İŞBİ
ABDULLAH TEKBUDAK´IN ANNESİ VE
Hacked By VyOfValor & Doğu589
ZAFER TEKBUDAK´I TEBRİK ZİYAR
ARAŞTIRMACILARLA İLGİLİ KANU
ZAFER TEKBUDAK EGO GENEL MÜDÜR
PTT HİKAYE ŞİİR KOMPOZİSYON
SİBER GÜVENLİK KAMPI
SOKAĞA ÇIKMA YAŞAĞI BAŞLADI
KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN.
19 MAYIS KUTLU OLSUN.
5G CORONA´YI TETİKLEYİCİ UNS
ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN.
23 NİSAN KUTLU OLSUN
2003´DEN ÖNCEKİ....
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!