Bir TTNET Müşterisinden, bir e-posta aldık hiçbir cümlesine dokunmadan aynen bilginize sunuyoruz. Müşteri derdine çare bulamayınca bize yazmak durumunda kalmış.
Umarız TTNET ve Türk Telekom bu müşterilerinin sorunu ile ilgilenirler..
Sayın yetkililer;
İsimim Halil Yıldız İstanbul’dan yazıyorum Eski bir Ttnet üyesiyim bu üyeliğimi bir yenisini katarak Edirne’nin Enez ilçesinde bir sitede yöneticilik yapmaktayım ve siteye Ttnet getirmek istedim.
Fakat GETİRMEZ OLAYDIM . 01.07.15 Tarihinde müracaatta bulundum. Bana deyişleri 1 veya 15 gün içinde aktif duruma geçer dediler. 04.07.15 tarihinde aktif duruma geçti ve tlf numarama msj geldi.
İstanbul’dan bilgisayarcı götürdüm Aktif olmadığını söylediler ve geri geldiler. Bir masraf h arcadım. Ttnet’i aradım arıza kaydı oluşturdular tabi yalnız oluşturdular. Tekrar msj geldi çalışıyor diye. Tekrar bilgisayarcı götürdüm yine aktif olmadığını söyledi. Bilgisayarcı tekrar masraf. Ttnet aradım bir sürü güvenlik duvarını geçtikten sonra karşına başka bir operatör çıkıyor ona anlatıyorsun yine arıza kaydı oluşturuyor ve bana yörenin Türk Telekom’a gitmemi söylüyorlar. Bunu da yapıyorum Türk Telekom’dan beni bir dövmedikleri kalıyor. Biz yapmıyoruz diyorlar. Ttnet netçiler yapıyor diyorlar. Onlar da buraya gelip yemek yiyip gidiyorlar cevabını alıyorum. Bu şekil 10 defadır yapılıyor ve bayramda yine aktif olduğunu söylüyorlar. Yine aynı prosedür ve işim gene olmuyor. Site sorumlusu olduğum için burada maliklerden doktor var. Hastasıyla görüşemiyor avukat var müşterisiyle görüşemiyor öğretmen var ders programı yapacak yapamıyor. İşveren var hesaplarını kontrol ediyor olmuyor. öğrenciler var ufak çocuklar oyun oynayacak oynayamıyor ve gelip seninle tartışıyor ve yumruk yumruya kavga ediyorsun.
Nerde kaldı bu Ttnet hizmetleri kardeşim. Madem alt yapın yok neden müşteriyi kandırıp üye yapıyorsun ve ben bu kadar sorun yaşıyorum derdimi anlatacağım bir yetkili merci bulamıyorum ve yaz bittikten sonra internet bağlansa ne olur.
Size bu e-postayı atıyorum bilmiyorum ne kadar işe yarar başka bir yerbulamadığımdan.
|