Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/ayarlar.php on line 7

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/ayarlar.php on line 24

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/haberdetayi.php on line 24

Deprecated: mysql_escape_string(): This function is deprecated; use mysql_real_escape_string() instead. in /home/umitseno/telekomculardernegi.org.tr/haberdetayi.php on line 27
BU NASIL HİZMET? BU NASIL HİZMET ANLAYIŞI? | Telekomcular Derneği
 
 
BU NASIL HİZMET? BU NASIL HİZMET ANLAYIŞI?BU NASIL HİZMET? BU NASIL HİZMET ANLAYIŞI?

Tarih: 2020-02-21

 
TURKCELL/SUPERONLİNE BAYİLERİ KANALIYLA VATANDAŞI KANDIRIYOR!
 
8 sene önce müşterisi olduğum Superonline'dan telefon ve internet hizmeti alıyordum. Modeme uzak olan odalarda internet bağlantısında sıkıntılar yaşanıyordu. Birkaç kez Superonline’a ait  08502220222 no’lu hattan çağrı merkezine ulaşarak bu sorunun çözülmesini istedim. Telefon ile uzaktan yapılan müdahaleler sorunu çözemedi. Hizmetteki bu yetersizliği sineye çekerek bir daha aramadım.
 
Ancak  bir süre sonra 0533’lü bir numaradan aranarak, öncelikle konuşmalarımızın kayıt altına alındığını, internet bağlantısı ile ilgili sorunumun çözüleceğini söylediler. Nasıl bir işlem yapılacağını sorduğumda “prizlere Powerline takılarak sorunun giderileceği” söylendi. Bunun için herhangi bir ücret ödeyip ödemeyeceğimi sorduğumda, “ödemeyeceksiniz” denildi.
 
Ertesi gün gelen ekip prizlere 3 adet cihaz takarak gitti. İnternet bağlantımda iyiye doğru herhangi bir gelişme olmayınca 08502220222’yi arayarak şikayetimin devam ettiğini, bir düzelme olmadığını, ayrıca takılan cihazlar için tarafıma herhangi bir ücret çıkarılıp çıkarılmadığını sordum. Çağrı merkezindeki görevli 153 TL bir ücretin faturama yansıtılacağını söyledi. Bunun üzerine BTK ve Superonline’a şikayet ederek durumun düzeltilmesini istedim. Bir süre sonra çağrı merkezinden arandım. Powerline cihazlarının kendi belirledikleri bir kargo firması ile ücretsiz iade edebileceğim söylendi. Ben de istenileni yaptım. Sorun çözlümese de dolandırılmam engellendi. Superonline’ın yetkili kıldığı bayinin sahtekarca davranması sonucu taahhüdüm dolduğu gün Superonline’dan ayrıldım ve Turksat’a geçtim.
 
Telefon, televizyon ve internet hizmetini sorunsuz olarak almaya başladım. Televizyonda ulusal kanallarla birlikte belgesel kanalları da 2 ayrı televizyonda izleyebiliyorduk. Uzun yıllar ikna etmek için beni taciz edercesine Superonline’da sürekli aradılar. Hiçbir şekilde yanaşmadım. Ne yazık ki 1.5 ay önce kapımıza gelerek binamıza fiber çekildiğini, çok hızlı internet kullanabileceğimizi söyleyen  Mustafa Koçak isimli  bayi yetkilisi görüntüsü ve konuşması ile beni ikna ederek Superonline'a geçmemi sağladı.
 
Yaptığımız ön görüşmede Turksat'a taahhütümden kaynaklanan 200 küsur TL'nin tarafıma ödeneceği söyledi. Kendisine özellikle mutfaktaki Tv'den de yayınları izlemek istediğimi,belgesel kanallarının mutlaka olması gerektiğini ve 15 yıldır kullandığım sabit telefon hattımın da bu pakete dahil olmasını istedim. Bunun üzerine Mustafa Koçak isimli bayi yetkilisi’nin mutfak ve oturma odasındaki iki televizyonda da belgesel ve film kanallarının da olduğu bir paket, fiber internet ve  telefonun taşınması  için verdiği fiyat 64 TL oldu. Telefonumun taşınması için de yetki verdim. Mustafa Koçak hepsinin halledileceğini, kablo çekilmeden mutfaktaki Tv'den de yayınları izleyebileceğimi (Smart Tv), telefonumun taşınacağını ve belgesel yayınların dahil olduğu bir paketin tarafıma bu bedelle verileceği söyledi.
 
Ertesi gün gelen ekip televizyon ve internet bağlantısını yaptı. Bağlantı için gelen teknik personel mutfaktaki televizyonun smart olmaması nedeni ile kablo çekilmesi ve cihaz bağlanması, bu hizmet için de her ay 5 TL civarında ayrıca bir ücret ödemem gerektiği söylendi. Bu işlemlerden 2 gün sonra eski servis sağlayıcısı Turksat'a giderek cihazları iade edip televizyon, internet ve tlf hattımı kapattırdım. Bir kaç saat sonra Superonline'dan bir mesaj geldi. "Hattımı kapattığım için sabit telefonumu taşıyamıyorlarmış."  15 yıllık kesintisiz kullandığım sabit hattım, yanlış ve eksik bilgilendirme nedeni ile  iptal oldu. Türk Telekom’a giderek eski hattımı geri almak istediğimde, ancak 2 ay sonra bu numaranın tekrar alınabileceği söylendi. Bu ilk darbeydi. 
 
Mutfaktaki Tv'ye duvarları delerek kablo çektiler. Bu ikinci darbe oldu. Ayrıca ikinci tv için hesapta olmayan sabit ücret yansıttılar. 
 
Son olarak da bağlandıktan 1 ay sonra da belgesel kanallar kesildi. Turkcell/Superonline çağrı merkezini arayıp yaşadıklarımı anlatınca ayda 15 TL karşılığında belgesel kanallarının da izlenebileceği söylendi.  O halde bu hizmeti almak istemiyorum, cihazları toplatın ve yakamdan düşün dediğim de 1,5 ay önce yapılan bu bağlantı için 900 TL cayma bedeli ödemem gerektiği söylendi. 
 
Daha sonra bir kez daha arandım ve “istersem 3 ay boyunca belgesel kanallarını ücretsiz izleyebileceğim” söylendi. “Ulufe mi dağıtıyorsunuz” diyerek reddettim.
 
Zaten Turksat'ın gönderdiği cayma bedelini yatırmama rağmen taahhüt ettikleri  3 ay fatura gönderilmemesi ifadesi de yalan çıktı. Turkcell/Superonline tarafından gönderilen   ilk faturayı da ödedim. 
 
Bu arada whatsapp üzerinden Mustafa Koçak’la yazışıp, sorunları aktardım. Mustafa Koçak yazılı olarak “İlgileneceğim bu gün ağabey" dedi. Ancak ilgilenmedi.
 
Yaşadığım bu olumsuzlukları, çevremde bir çok insanın ve hatta yönetim kurulundan bir arkadaşımın da birebir a yaşadığını duyunca, başka arkadaşlarımızın aynı sıkıntıyı yaşamaması için  bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. 
 
İnsanın sinir sistemini bozan bu entrikaları BTK ve Turkcell/Superonline'a  yazılı olarak bildirerek şikayet ettim. 
 
Ümit ediyorum BTK yaşadığım bu mağduriyeti, şikayet dilekçemi Turkcell/Süperonline’a göndererek takipsiz bırakmaz. Vatandaş olarak devletimize ve kurumlarımıza güvenmek istiyoruz.
 
Yönetim kurulunda Akparti’li eski iki bakan (Atilla Koç ve Hilmi Güler) ve mevcut bir belediye başkanının olduğu bu şirket, vatandaşını bu şekilde mağdur etmemelidir. 
 
Turkcell/Superonline’ın  bayileri aracılığı ile müşterisini kandırması tam bir rezalettir.
 
 
Zafer TEKBUDAK
 
Bu Haber 3691 defa okunmuştur.
GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYE´
ERDOĞAN GÜMÜŞ CUMALIKIZIK ´
e-SIM İLE YÜKSEK GÜVENLİK
TÜRK TELEKOM´DAN eSİM A
BATUHAN YILMAZ´IN BABASI VEFAT
BUGÜN 10 KASIM
HALKA ARZDAN BUGÜNE EN YÜKSEK
BEŞİR´LERİN ANNESİ VEFAT ET
TÜRK TELEKOM SARAN GRUP İŞBİ
ABDULLAH TEKBUDAK´IN ANNESİ VE
TURPEX
ZAFER TEKBUDAK´I TEBRİK ZİYAR
ARAŞTIRMACILARLA İLGİLİ KANU
ZAFER TEKBUDAK EGO GENEL MÜDÜR
PTT HİKAYE ŞİİR KOMPOZİSYON
SİBER GÜVENLİK KAMPI
SOKAĞA ÇIKMA YAŞAĞI BAŞLADI
KADİR GECENİZ MÜBAREK OLSUN.
19 MAYIS KUTLU OLSUN.
5G CORONA´YI TETİKLEYİCİ UNS
BU KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
 
  Copyright © 2006-2011 Telekomcular Dernegi
Web sitesinde yer alan yazi,resim ve materyaller izinsiz kullanilamaz,kopyalanamaz!