Türk Telekom ile sorunlarına çare bulamayan müÅŸterileri, bir faydamız olur mu diye DerneÄŸimize de baÅŸvuruyorlar. Bizim Türk Telekom ile bir ilgimiz olmadığını, bir katkımız olamayacağını belirtmemize raÄŸmen, ÅŸikâyetler gelmeye devam ediyor. Biz de yardımcı olamamanız ezikliÄŸini yaşıyoruz.
Sorunları ilettiÄŸimiz makamlardan da bir çözüm bulamazsak, ÅŸikâyetleri yayınlamak zorunda kalıyoruz.
Ä°ÅŸte Türk Telekom’la ilgili olarak son bir haftada aldığımız iki ÅŸikâyet;
"Ä°yi günler kime yazacağımı bilmiyorum artık arıza beyanında bulunmaktan bıktım her bildirdiÄŸimde en kısa zaman arıza giderilecek ekipleri yönlendiriyoruz deyip geçiÅŸtiriyorlar
Ben Muharrem Aydın Ä°stanbul da oturuyorum sekiz gündür babama ulaÅŸamıyorum
Babam Çankırı ili Yakadere köyünde oturuyor diÄŸer operatörler çekmiyor ev telefonu kullanıyorlar telefon direklerinden 7-8 tanesi devrilmiÅŸ durumda 3 aydır hatta daha fazla bu halde bazı telefon lar çekiyor bazıları çekmiyor buna babamların telefonu da dahil lütfen ilgilenilsin
Mustafa Aydın”
“Merhabalar,
Öncelikle ilgileneceÄŸinizi düÅŸünerek Konya'dan yazıyorum. 02.12.2016 tarihinde sabah saat 08.05 de eÅŸimle beraber Mevlana Telekom MüdürlüÄŸüne internet sözleÅŸmesi yenilemek için gittik. Fakat mesai 08.30'da baÅŸlıyormuÅŸ, oradaki güvenlik içeriye almadı. Bizi dışarıda beklememiz için çıkarttı. Bu nasıl bir anlayıştır, bu kış gününde (-3 derece) dışarıda nasıl bekletiliriz. Kaldı ki biz müÅŸteriyiz. Ä°çeride beklediÄŸimiz zaman Kamu düzenini mi bozuyoruz. Bu soÄŸukta 25 dk bekledik bu insanlık adına utanç verici bir durum. Maalesef Hz. Mevlana'nın diyarından onun hoÅŸ görüsünden nasibini alamamış çalışanlar. Ä°lgileneceÄŸinizi düÅŸünerek ÅŸimdiden teÅŸekkür ediyorum. 02.12.2016
Harun ABUOÄžLU
|